Deze werkt wel redelijk:quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef Flibble het volgende:
Bij FAQ & Policy wordt gesproken over een zoekfunctie voor de topics. Waar o waar kan ik die vinden? Of is dat een domme vraag?
Drie Modjes en dan moet iemand nog 20 minuten wachten op antwoord.quote:
Nah, ik zie geen reden om het dicht te gooien.quote:Op zondag 11 september 2005 17:27 schreef Jordy-B het volgende:
Wallace & Gromit and the curse of the were-rabbit
Mag deze op slot? "Iedereen heeft toch een zoekmachine?", om de woorden van de TS maar even aan te halen, dus dit topic heeft geen bestaansrecht.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo'n fijn topic met zo'n schattige TS, dat blijft open.
Dat kan.quote:Op zondag 11 september 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
Cinderella Man - weer een boksflim - Oscarwaardig?
Kan er Oscarwaardig van gemaakt worden?
Dat mag.quote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Moet de OP voortaan uitgebreider, wil ik best doen hoor.
Done - wat een leuke user ben ik toch.quote:Op zondag 11 september 2005 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat mag.
Iedereen zou de ander met rust laten. Mensen die jouw manier van posten als provocerend ervaarden, zouden er niet meer op reageren, wat grotendeels lukte. Je kan zelf ook een beetje meewerken door bij de eerste de beste opmerking niet meteen moord en brand te gaan schreeuwen, maar door ze ook gewoon te negeren.quote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef i-spy24 het volgende:
Verzoek 'AntiChrist' tot de orde te roepen die ala static onnodig meent door te moeten draven en zuigen. Draagt bij tot sfeerverpesting en mijn eerdere post had helemaal niets met hem te maken en was allang afgehandeld met 'hare' maar hij vindt het nodig out of nowhere gewoon ff te moeten gaat provoceren...
Opnieuw olie op het vuur gooien heet dat.
Goh, ik ken nog wel iemand die daar een handje van heeftquote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef i-spy24 het volgende:
Verzoek 'AntiChrist' tot de orde te roepen die ala static onnodig meent door te moeten draven en zuigen. Draagt bij tot sfeerverpesting en mijn eerdere post had helemaal niets met hem te maken en was allang afgehandeld met 'hare' maar hij vindt het nodig out of nowhere gewoon ff te moeten gaat provoceren...
je kan gewoon het gewoon zeggen als je het vervelend vind dat ik je door heb hoorquote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef i-spy24 het volgende:
1 | - code verwijderd - |
Die fout stond ook in die OP-sjabloonquote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dank u
Alleen er staat nu 2x ":? Wanneer op TV"
Graag die niet vet gedrukte weghalenThnx.
Bedankt, maar nu heb ik nog een vraagje...quote:
Ik kom niet eens meer in het topic.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bedankt, maar nu heb ik nog een vraagje...
Zou iemand het slotje eraf kunnen halen.![]()
Ja, code 5quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik kom niet eens meer in het topic.Krijg jij ook een foutmelding?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef SlimShady het volgende:
ik vind de topictitel "Lost deel 6 (NL uitzendingen) What's with Locke?" een beetje te lang.
Kan een modje het laatste deel veranderen naar "What's with Locke?".
Alvast bedankt.
Je bent waarschijnlijk gek. Zal ik het toevoegen?quote:Op zondag 18 september 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
Lieve Lust
Had ik hier eerst niet [TALPA] ingezet? Of ben ik nou gek???
quote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk gek.
Het is geschied.quote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef haagse_elfje het volgende:
kan iemand die fok movie trivia veranderen in IX? want deze doos was weer zo blond en snel dat ze niet goed keek wat ze deed
Neuh, daar gaat het me niet om, vraag me alleen af waarom jullie dat weggehaald hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk gek. Zal ik het toevoegen?
Ik iig. niet.quote:Op zondag 18 september 2005 19:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, daar gaat het me niet om, vraag me alleen af waarom jullie dat weggehaald hebben:')?
Nee, toen was jij noh hen mod denk ikquote:
Omdat het toen nieuw was, dacht ik dat het wel handig wasquote:Op zondag 18 september 2005 20:11 schreef Mike het volgende:
Ik heb het ook niet weggehaald. Hoewel het verder weinig toevoegt, natuurlijk.
Volgens mij was ik even onduidelijk. Die laatste opmerking sloeg niet op Joey, maar op het nieuwe TV seizoen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:03 schreef Mike het volgende:
Titel is aangepast.
Een nieuw topic lijkt me niet echt nodig.
Ah, ok. Ik denk dat het een beetje laat is voor zo'n topic, want over bijna elke nieuwe serie is al wel wat (Reunion, Weeds, Prison Break, Invasion, Rome, Supernatural, Surface, Over There)quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens mij was ik even onduidelijk. Die laatste opmerking sloeg niet op Joey, maar op het nieuwe TV seizoen.
Okay, en bedankt voor het aanpassen van de TT.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik denk dat het een beetje laat is voor zo'n topic, want over bijna elke nieuwe serie is al wel wat (Reunion, Weeds, Prison Break, Invasion, Rome, Supernatural, Surface, Over There)
En mocht een nieuwe serie een succes worden, dan komt er toch een apart topic van.
Done.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:01 schreef static het volgende:
Mag in deze titel: Las Vegas Seizoen 3 America [incl. spoilers] misschien iets van [spoiler] komen te staan?
Als je een beetje ongelukkig klikt zit je meteen in de volgende serie.
quote:
donequote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef Stretto het volgende:
Zou een modje de OP van Lost (USA) Deel 8 kunnen wijzigen in het volgende: http://www.ibrahimovic.org/lost/op.txt
Tonks kan zijn bericht niet meer editten en hopelijk kan een mod ons helpen
Nee ik lees FB topicsquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Euh ja....
Dat heb ik weer op een briljante wijze gedelegeerd.
Doe mij ook dezelfde vraagquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:20 schreef kinky_queen het volgende:
Kunnen mensen met een PSV avatar gebanned worden a.u.b?
Geen slechte woorden over Philips Seymour Hoffman!!! Die gast acteert goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie is PSV?
Philip Seymour Voffman?
Bang om voor een breezerslet of bacoboy uitgescholden te worden? Topic is allang dicht manquote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef kinky_queen het volgende:
zou een mod de hoofdletters weg willen halen uit mijn naam:
Pauzeknop XXVII. Yeak, ik heb Kinky_Queen uitgeluld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |