Volgens mij kon je het wel opsturen naar de uitgever en kreeg je dan een nieuwe, dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:25 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik had in deel 4 een vraag gesteld over de DVD box. Bij seizoen 1 lopen de ondertitels niet altijd even synchroon. Is misschien een andere box waar dit niet het geval is?
quote:Een ander probleem is dat de discs ook last hebben van lijmvlekken, hierdoor is het mogelijk dat de DVD’s haperen in uw speler. Op alle vier de DVD’s van mijn exemplaar zaten lijmvlekken en bij 3 van de 4 disc’s bleef het beeld soms haperen. The Sales Company is hier goed mee omgegaan en heeft zelfs een omruilactie op touw gezet omdat er bij het productieproces iets is mis gegaan.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mocht je echt problemen hebben met je eigen deel 1, 2 & 3 stuur ze dan op aan:
Pride-DVD
Dorpsstraat 80
6871 AN Renkum
ze zullen dan per omgaande vervangen worden.
http://www.pride-dvd.nl
Wanneer komen seizoen 2 & 3 dan uit?quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:49 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
season 4 komt op 16 augustus uit op dvd
die zijn toch al lang verkrijgbaarquote:
US editions inderdaad, NL subs zuigen (vooral als het niet sunchroon looptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:14 schreef rena het volgende:
Je bedoelt zeker de engelse versie?
Dit staat op Bol.com:quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:39 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij kon je het wel opsturen naar de uitgever en kreeg je dan een nieuwe, dacht ik ergens gelezen te hebben.
Van een recensie vond ik dit:
[..]
Zal eens zoeken waar je het kan ruilen. Kan het niet vinden, ik zelf heb hem al best een tijdje in huis en ik zou hem ook wel willen laten ruilen, maar ik had hem bij de Fame in A'dam gekocht en daar kan ik ook niet zomaar even heen![]()
quote:29 april 2005 gerald@lime-lights.be
Uitgever Will & Grace
Ik zie bij het commentaar dat sommige mensen problemen hebben met het niet synchroon lopen van de ondertiteling. Dit was alleen het geval bij de eerste persing. Iedereen die dit probleem nog heeft kan zonder kosten nieuwe dvd's ontvangen. maik even dan lossen we het opPs: seizoen 2 komt in augustus uit op dvd.
That is the first line in the moviequote:
Dank jequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:27 schreef Mark het volgende:
Voor quotes: http://amazon.imdb.com/title/tt0157246/quotes
Ik zeg niksquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef ioor het volgende:
ik vind het niet leuk dat grace getrouwd is, nou heeft ze niet zulke leuke dingen meer met will over die dates enzo
duuuudequote:
Wow, doetie goed. Ik had gedacht dat W&G meer zouden verdienenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:11 schreef d.n3rd het volgende:
op imdb kun je de salarissen van de acteurs zien..
per aflevering;
will 250.000
grace 250.000
jack 400.000
karen 80.000
Die Jack
Ja, ik werk bij de frs. Is inderdaad een andere verpakking geworden. Lelijke verpakking..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:44 schreef slindenau het volgende:
Op FRS zie ik nu een ander plaatje bij W&G Seizoen 1, ik mag toch hopen dat ze nu niet opeens met nieuw artwork komen...anders past mn groenbruine seizoen 1 er niet meer tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |