Ik vind Karen op deze foto wel wat weg hebben van Sarah Jessica Parkerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:41 schreef Adelante het volgende:
Die aflevering vond ik echt geweldigquote:
Bij mij klopt die ondertiteling ook niet en cd 3 doet heel raar, dvd speler geeft aan: Dirty disc. Echt balen, ik ga zeker terug!quote:Op maandag 8 november 2004 18:41 schreef -Mo- het volgende:
Wie hebben hier eigenlijk allemaal de dvdbox van seizoen 1 gekocht (R2NLO)??
Ik heb um gekocht maar ik ga mijn geld terug eisen.
De ondertiteling loopt bij elke aflevering na iets van 12 minuten niet meer synchroon, je zit gewoon de subs van het volgend gesprek te lezen :/
Én op disc 4 zit een vlek op de achterkant, en daardoor skipt ie stukjes midden in een aflevering.
Ik heb um al een keer omgeruild, maar weer precies hetzelfde...
Volgens mij trouwens heeft iedereen dezelfde problemen (staat op het forum van dvd.nl)
(Er is daar ook iemand op het forum die zegt dat half november een nieuwe lading dvd's wordt geleverd die wel werkt..... we zullen zien)
Ze was indedaad zwanger toen deze opnames werden gemaakt. Inmiddels is ze bevallen van een zoon, Roman genaamd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:16 schreef Juweel het volgende:
Lag het aan mij of leek Grace ontzettend zwanger? Volgens mij zag ik duidelijk een dikke buik onder al die wijde truien!
heb de box inmiddels ook terug gebracht, en uiteraard mijn geld terug gekregenquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:31 schreef Mryc het volgende:
hmmm...heb vanmiddag de boxset gekocht. Straks meteen maar even kijken of er iets mis mee is...
quote:Op zondag 12 december 2004 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar vrijdag was het wel weer leuk. Karen..
En toen ze die zonnebril opzette en helemaal onderuit ging zitten in de auto.quote:Op zondag 12 december 2004 21:35 schreef rena het volgende:
Will: "watch out, an old lady" (zoiets)
Karen: "Let's get her!!"![]()
![]()
Net 5 wil nog wel eens graag knippen in afleveringen.quote:Op zondag 12 december 2004 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ligt het aan mij of duren de afleveringen iedere week een stukje korter?. Dat vind ik wel jammer.
Maar vrijdag was het wel weer leuk. Karen..
Belachelijk.quote:Op maandag 13 december 2004 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
Net 5 wil nog wel eens graag knippen in afleveringen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |