abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:55:43 #26
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30126723
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand die weet waar het King Kong topic is gebleven?
Voorwaar: Peter Jackson's King Kong!

Of eventueel King Kong

Ik zou gewoon mod moeten worden .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30126922
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Voorwaar: Peter Jackson's King Kong!

Of eventueel King Kong

Ik zou gewoon mod moeten worden .
Thankee.
pi_30204995
Napoleon Dynamite

Ik ben lang beziggeweest met de OP, en die is ook een stuk uitgebreider dan die van het oude topic. Kan deze toegevoegd worden aan het oude topic? Ik heb de search gebruikt, vandaar dat ik het oude topic niet heb kunnen vinden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 16:09:41 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_30205060
Ik zal de topics laten mergen door een FA.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_30205078
Thanks.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30220593
Ja...benik ook weer even en gelijk maar met deur in huis vallen.

in deze thread zit ene n'hare' weer lekker te zeiken omdat het niet volgens zijn manier gaat hoe iets gepost moet worden. Ik dacht dat een ieder zelf!mag uitmaken hoe hij zijn dvd's e.d. laat zien. (uiteraard binnen de bekende regels dus niet te groot e.d.)
De meesten laten shop-kopien van het web zien, enkelen zelf geschoten foto's zoals ik, (alleen dan wat uitgebreider) en dan vindt vooral ene 'hare' met teksten als "loser" het nodig zijn anonieme wafel te openen? Volgens mij heet dat lopen zeiken en zeuren en volgens mij is dat ook tegen de regels als ik me e.e.a goed herinner. Zit ik me bezig te houden hoe hij foto's van zijn spullen ( als hij die heeft) laat zien? Nee, bemoei je dan ook niet met een ander en laat het werk aan de moderator over die dat zelf wel ondervindt.

Daarbij is hij ook een van die eikeltjes geweest die een klacht over mij heeft ingediend en als ik de regels goed nalees t.a.v. het banbeleid zou FOK mensen die om een ban zeuren onmiddelijk zelf moeten bannen onder het mom van * aan matennaaien doen we niet aan *
Ik stel voor dat er eens tegen dit soort bemoeizuchtige eikeltjes wordt opgetreden dan alleen maar wordt toegegeven. Een forum is niet leefbaar met alleen eensgezinde ja-knikkers maar met verschillende smaken en daden.

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 03-09-2005 01:42:09 ]
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2005 @ 02:01:53 #32
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_30221172
Hare heeft gewoon gelijk. Niemand ziet op die briefjes of menu's of wat dan ook van jou te wachten. Doe eens normaal.
Sheridana +1
pi_30221263
Ik post hoe ik het wil,niet hoe jij het wil zien of zo een anoniem eikeltje zolang het binnen de gestelde regels van FOK is en daar ga jij niet over dus wie moet hier normaal doen?
Ga je later ambtenaar worden als je groot bent? Ken je ook zo patsen met je regeltjes waar iedereen aan moet geloven en aan moet voldoen. Ken je gelijk zeggen wat ze moeten dragen,eten en poepen.
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2005 @ 02:14:42 #34
4571 Sokolsky
pi_30221393
Sheridana +1
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:35:09 #35
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_30221753
SoK, ik ben om.
The short weekend begins with longing...
  zaterdag 3 september 2005 @ 02:53:34 #36
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_30222041
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:07 schreef i-spy24 het volgende:
Ik post hoe ik het wil,niet hoe jij het wil zien of zo een anoniem eikeltje zolang het binnen de gestelde regels van FOK is en daar ga jij niet over dus wie moet hier normaal doen?
Ga je later ambtenaar worden als je groot bent? Ken je ook zo patsen met je regeltjes waar iedereen aan moet geloven en aan moet voldoen. Ken je gelijk zeggen wat ze moeten dragen,eten en poepen.
astronaut_jones is terug! Wauw!
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:46:28 #37
4180 Hare
Come fly with me!
pi_30224460
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 01:36 schreef i-spy24 het volgende:
Ja...benik ook weer even en gelijk maar met deur in huis vallen.

in deze thread zit ene n'hare' weer lekker te zeiken omdat het niet volgens zijn manier gaat hoe iets gepost moet worden. Ik dacht dat een ieder zelf!mag uitmaken hoe hij zijn dvd's e.d. laat zien. (uiteraard binnen de bekende regels dus niet te groot e.d.)
De meesten laten shop-kopien van het web zien, enkelen zelf geschoten foto's zoals ik, (alleen dan wat uitgebreider) en dan vindt vooral ene 'hare' met teksten als "loser" het nodig zijn anonieme wafel te openen? Volgens mij heet dat lopen zeiken en zeuren en volgens mij is dat ook tegen de regels als ik me e.e.a goed herinner. Zit ik me bezig te houden hoe hij foto's van zijn spullen ( als hij die heeft) laat zien? Nee, bemoei je dan ook niet met een ander en laat het werk aan de moderator over die dat zelf wel ondervindt.

Daarbij is hij ook een van die eikeltjes geweest die een klacht over mij heeft ingediend en als ik de regels goed nalees t.a.v. het banbeleid zou FOK mensen die om een ban zeuren onmiddelijk zelf moeten bannen onder het mom van * aan matennaaien doen we niet aan *
Ik stel voor dat er eens tegen dit soort bemoeizuchtige eikeltjes wordt opgetreden dan alleen maar wordt toegegeven. Een forum is niet leefbaar met alleen eensgezinde ja-knikkers maar met verschillende smaken en daden.
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 02:07 schreef i-spy24 het volgende:
'nuff said
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:22:09 #38
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_30225075
Op zich heb ik niets tegen de posts van i-spy24. Waar ik wel iets tegen heb is die discussie die daardoor de hele tijd opgerakeld wordt. Dan zouden er twee oplossingen zijn.

1. i-spy24 stopt met zulke posts te doen, maar daar kan ik hem niet toe dwingen.

2. Jullie (i-spy24 incluus) houden op om erover te zeuren en negeren elkaar. Met dat gegooi van modder naar elkaar schiet niemand iets op en de sfeer wordt er totaal niet beter op. Over een maand ben je niet anders meer gewend...
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:26:49 #39
4180 Hare
Come fly with me!
pi_30225180
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:22 schreef Gorro het volgende:
Op zich heb ik niets tegen de posts van i-spy24. Waar ik wel iets tegen heb is die discussie die daardoor de hele tijd opgerakeld wordt. Dan zouden er twee oplossingen zijn.

1. i-spy24 stopt met zulke posts te doen, maar daar kan ik hem niet toe dwingen.
Maar waarom is hij dan gebanned voor een week? Omdat hij toch zo irritant zat te posten? En nu is ie terug, doet ie het weer en kan er niks aan gedaan worden. Wat is het verschil dan tussen voor en na ban?
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 11:32:51 #40
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_30225331
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:26 schreef Hare het volgende:

[..]

Maar waarom is hij dan gebanned voor een week? Omdat hij toch zo irritant zat te posten? En nu is ie terug, doet ie het weer en kan er niks aan gedaan worden. Wat is het verschil dan tussen voor en na ban?
Hij is gebanned voor een week omdat i-spy24 de zaak niet liet rusten en na een paar waarschuwingen bleef schoppen. Je kunt niet gebanned worden voor 'irritant posten', maar alleen als je tegen de policy ingaat.

i-spy24 mag verder in z'n posts plaatsen wat 'ie wil...al hangt 'ie 20 briefjes voor z'n dvds. Mocht je je storen aan zo'n post, dan kun je 'm beter negeren, want anders lok je alleen maar weer een reactie uit en krijgen we weer zo'n ordinaire scheldpartij.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:52:49 #41
4180 Hare
Come fly with me!
pi_30225762
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Mike het volgende:

i-spy24 mag verder in z'n posts plaatsen wat 'ie wil...al hangt 'ie 20 briefjes voor z'n dvds. Mocht je je storen aan zo'n post, dan kun je 'm beter negeren, want anders lok je alleen maar weer een reactie uit en krijgen we weer zo'n ordinaire scheldpartij.
Heb je helemaal gelijk in.

Iedereen irriteert zich eraan, en misschien breng ik het het duidelijkst, maar als er idd gewoon helemaal niks aan zijn manier van posten kan worden gedaan, hoe vervelend ook, kunnen we het idd maar beter negeren. (en dan maar hopen dat de lol er voor hem snel af is )
pi_30246225
zou een moddereter de hoofdletters uit mijn naam willen veranderen in 'kleine' letters?

Help Kinky Queen aan een plaatsje op het machtige IMDB
  zondag 4 september 2005 @ 00:17:11 #43
67640 SaintOfKillers
pi_30246295
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef kinky_queen het volgende:
zou een moddereter de hoofdletters uit mijn naam willen veranderen in 'kleine' letters?

Help kinky_queen aan een plaatsje op het machtige IMDB
Ik ben ook zo vrij geweest om er een _ tussen te zetten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30246412
bedankt SoK

Heerlijk om dat te kunnen eh?
  zondag 4 september 2005 @ 00:22:34 #45
67640 SaintOfKillers
pi_30246478
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:20 schreef kinky_queen het volgende:
bedankt SoK

Heerlijk om dat te kunnen eh?
Powertrip.
  zondag 4 september 2005 @ 03:41:49 #46
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_30250308
'Film allertijden: Pulp Fiction (augustus 2002)'

Mag wel worden utgebreid, vind ik. .
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zondag 4 september 2005 @ 10:49:30 #47
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_30252666
quote:
Op zondag 4 september 2005 03:41 schreef Sai het volgende:
'Film allertijden: Pulp Fiction (augustus 2002)'

Mag wel worden utgebreid, vind ik. .
Hoe bedoel je?
  † In Memoriam † zondag 4 september 2005 @ 14:24:46 #48
4571 Sokolsky
pi_30257784
Ik denk dat Sai de top 100's ook Tournaments vindt.
Sheridana +1
  zondag 4 september 2005 @ 23:47:37 #49
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_30275062
Kan deze naar SHO? [TALPA] De Bouw

Is ongeveer hetzelfde format als Het Blok.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 00:05:48 #50
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_30275614
Even overleggen met de SHO-collega's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')