Voorwaar: Peter Jackson's King Kong!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand die weet waar het King Kong topic is gebleven?
Thankee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voorwaar: Peter Jackson's King Kong!
Of eventueel King Kong
Ik zou gewoon mod moeten worden.
astronaut_jones is terug! Wauw!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:07 schreef i-spy24 het volgende:
Ik post hoe ik het wil,niet hoe jij het wil zien of zo een anoniem eikeltje zolang het binnen de gestelde regels van FOK is en daar ga jij niet over dus wie moet hier normaal doen?
Ga je later ambtenaar worden als je groot bent? Ken je ook zo patsen met je regeltjes waar iedereen aan moet geloven en aan moet voldoen. Ken je gelijk zeggen wat ze moeten dragen,eten en poepen.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:36 schreef i-spy24 het volgende:
Ja...benik ook weer even en gelijk maar met deur in huis vallen.
in deze thread zit ene n'hare' weer lekker te zeiken omdat het niet volgens zijn manier gaat hoe iets gepost moet worden. Ik dacht dat een ieder zelf!mag uitmaken hoe hij zijn dvd's e.d. laat zien. (uiteraard binnen de bekende regels dus niet te groot e.d.)
De meesten laten shop-kopien van het web zien, enkelen zelf geschoten foto's zoals ik, (alleen dan wat uitgebreider) en dan vindt vooral ene 'hare' met teksten als "loser" het nodig zijn anonieme wafel te openen? Volgens mij heet dat lopen zeiken en zeuren en volgens mij is dat ook tegen de regels als ik me e.e.a goed herinner. Zit ik me bezig te houden hoe hij foto's van zijn spullen ( als hij die heeft) laat zien? Nee, bemoei je dan ook niet met een ander en laat het werk aan de moderator over die dat zelf wel ondervindt.
Daarbij is hij ook een van die eikeltjes geweest die een klacht over mij heeft ingediend en als ik de regels goed nalees t.a.v. het banbeleid zou FOK mensen die om een ban zeuren onmiddelijk zelf moeten bannen onder het mom van * aan matennaaien doen we niet aan *
Ik stel voor dat er eens tegen dit soort bemoeizuchtige eikeltjes wordt opgetreden dan alleen maar wordt toegegeven. Een forum is niet leefbaar met alleen eensgezinde ja-knikkers maar met verschillende smaken en daden.
'nuff saidquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:07 schreef i-spy24 het volgende:
Ik post hoe ik het wil,niet hoe jij het wil zien of zo een anoniem eikeltje zolang het binnen de gestelde regels van FOK is en daar ga jij niet over dus wie moet hier normaal doen?
Ga je later ambtenaar worden als je groot bent? Ken je ook zo patsen met je regeltjes waar iedereen aan moet geloven en aan moet voldoen. Ken je gelijk zeggen wat ze moeten dragen,eten en poepen.![]()
Maar waarom is hij dan gebanned voor een week? Omdat hij toch zo irritant zat te posten? En nu is ie terug, doet ie het weer en kan er niks aan gedaan worden. Wat is het verschil dan tussen voor en na ban?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:22 schreef Gorro het volgende:
Op zich heb ik niets tegen de posts van i-spy24. Waar ik wel iets tegen heb is die discussie die daardoor de hele tijd opgerakeld wordt. Dan zouden er twee oplossingen zijn.
1. i-spy24 stopt met zulke posts te doen, maar daar kan ik hem niet toe dwingen.
Hij is gebanned voor een week omdat i-spy24 de zaak niet liet rusten en na een paar waarschuwingen bleef schoppen. Je kunt niet gebanned worden voor 'irritant posten', maar alleen als je tegen de policy ingaat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan gebanned voor een week? Omdat hij toch zo irritant zat te posten? En nu is ie terug, doet ie het weer en kan er niks aan gedaan worden. Wat is het verschil dan tussen voor en na ban?
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Mike het volgende:
i-spy24 mag verder in z'n posts plaatsen wat 'ie wil...al hangt 'ie 20 briefjes voor z'n dvds. Mocht je je storen aan zo'n post, dan kun je 'm beter negeren, want anders lok je alleen maar weer een reactie uit en krijgen we weer zo'n ordinaire scheldpartij.
Ik ben ook zo vrij geweest om er een _ tussen te zetten.quote:Op zondag 4 september 2005 00:14 schreef kinky_queen het volgende:
zou een moddereter de hoofdletters uit mijn naam willen veranderen in 'kleine' letters?
Help kinky_queen aan een plaatsje op het machtige IMDB
Powertrip.quote:Op zondag 4 september 2005 00:20 schreef kinky_queen het volgende:
bedankt SoK
![]()
Heerlijk om dat te kunnen eh?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2005 03:41 schreef Sai het volgende:
'Film allertijden: Pulp Fiction (augustus 2002)'
Mag wel worden utgebreid, vind ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |