quote:
op 05-23-2000 om 12:24 AM schreef DIGGER het volgende:
Ik mis nog 18 namen in de lijst...![]()
hehehe
denk trouwens niet dat het helpt, van Halst was de enige bijter en die spelers heb je nou eenmaal nodig met allemaal van die watjes als witsche red je het niet..
Mooi eigenlijk hou witsche en dia andere mietjes maar in de selectie dan wordt het hopelijk niets.
Ben jij zo'n type dat echt fanatiek andere clubs haat?! Ben je zo iemand die een hekel heeft aan alle Amsterdammers? Ben je zo iemand die wil dat de tegenstander in een zwart gat valt, zodat je eigen clubje eens kan winnen? Ben je zo'n figuur die Witschge verkeerd spelt?
Dani heeft al genoeg kansen gehad en komt misschien anders beter tot z'n recht, 2 superwedstrijden (uit tegen Atletico Madrid en Thuis tegen de Rangers) daargelaten. Misschien kannie gaan Coken met Maradonna.
Tja, nieuwe ronden nieuwe kansen. Das het leven van de prof. Maar niet goed voor 't imago van de koninklijke en de voetbalsport.
quote:
op 05-23-2000 om 12:06 PM schreef Wolk het volgende:
Frenkie!Ben jij zo'n type dat echt fanatiek andere clubs haat?! Ben je zo iemand die een hekel heeft aan alle Amsterdammers? Ben je zo iemand die wil dat de tegenstander in een zwart gat valt, zodat je eigen clubje eens kan winnen?
Ja ik heb een hekel aan Ajaks en ja ik heb een hekel aan wannabe amsterdammers en ja ik wil dat mijn cluppie weer eens wint en ja ik heb een hekel aan mmensen die ajax met vier hoofdletters schrijven etc.
quote:
Ben je zo'n figuur die Witschge verkeerd spelt?
quote:
op 05-24-2000 om 02:42 AM schreef beelzebub het volgende:
Tja, nieuwe ronden nieuwe kansen. Das het leven van de prof. Maar niet goed voor 't imago van de koninklijke en de voetbalsport.
Wat bedoel je hier nou weer mee ??? De kninklijke dat is toch real ??? ?????????
quote:
op 05-24-2000 om 08:52 AM schreef Frenkie het volgende:
Wat bedoel je hier nou weer mee ??? De kninklijke dat is toch real ??? ?????????
Heb je die klucht niet gevolgd rond het 100-jarig bestaan? Aanvraag van koninklijke status etc etc. Wij voelen ons gewoon koninklijk
Ja waar is die mooie tijd gebeleven, toen Doc nog maar 14 a 15 was... Zondag om 2 uur op je fietsie naar De Meer: wedstrijd om 14:30. Kaartje voor 7,50 voor vak F (nee, geen seizoenskaart...), de stadionspeaker met reclame voor Bela Meubelen in Diemen... 10.000 andere supporters... Cruijff die Leo ff komt helpe coachen, of de penalty in tweeen, samen met Jesper... Lekker dicht op het veld. Mijn GOT wat heb ik een pleurishekel aan die KUT-ARENA!
quote:
op 05-25-2000 om 10:08 AM schreef Doc het volgende:
Hee, ik ben het voor de verandering eens enigszins eens met een voetbal mening van Frenkie!Ja waar is die mooie tijd gebeleven, toen Doc nog maar 14 a 15 was... Zondag om 2 uur op je fietsie naar De Meer: wedstrijd om 14:30. Kaartje voor 7,50 voor vak F (nee, geen seizoenskaart...), de stadionspeaker met reclame voor Bela Meubelen in Diemen... 10.000 andere supporters... Cruijff die Leo ff komt helpe coachen, of de penalty in tweeen, samen met Jesper... Lekker dicht op het veld. Mijn GOT wat heb ik een pleurishekel aan die KUT-ARENA!
Compleet mee eens! En: Ik mis die pislucht in de trappen van het Olympisch!
quote:
op 05-24-2000 om 02:42 AM schreef beelzebub het volgende:
Waterreus zou toch ook geloosd worden?
Uhm waterreus speelt volgens mij niet echt bij Ajax.....Kan aan mij liggen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |