Aparte, onverwachte combinatie. Ben benieuwd of het klikt en hoe het programma zich zal ontwikkelen. Het tijdstip is opzich wel prima, in principe is er verder geen ruk op tv, dus voor het slapen gaan kijkt het altijd wel lekker weg.quote:Cees Geel en Bridget Maasland met talkshow bij Talpa
Geplaatst op 21-07-2006 om 16:30
Bridget Maasland en Cees Geel gaan in het komend najaar een dagelijkse talkshow presenteren voor Talpa. In Late Night met Maasland & Geel wordt gesproken met actuele gasten uit de wereld van politiek, sport, kunst en cultuur. De waan van de dag door de ogen van Bridget Maasland en Cees Geel, in een informatief en onderhoudend uurtje op de late avond.
De talkshow met Bridget Maasland en Cees Geel wordt in het najaar iedere werkdag rond 23.30 uur uitgezonden. Het praatprogramma moet profiteren van de lead-in van de quizshow De Slimste met Linda de Mol, die het komend jaar van maandag tot en met donderdag tussen 22.30 en 23.30 uur te zien zal zijn bij Talpa. Cees Geel was in het eerste seizoen van De Slimste te zien als ‘deskundoloog’. Zijn rol wordt in het nieuwe seizoen overgenomen door de Vlaamse filmregisseur Jan Verheyen. Verheyen zal de komische toelichting op de juiste antwoorden verzorgen.
Hopen dat het snel naar voren wordt gehaald. Half 12 is al zo'n tijd dat de meeste 'kijkers' worden behaald met mensen die voor de TV in slaap zijn gevallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Half 12 is wel laaaaat.
Wat is het eeeeeeeeeenorme verschil danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:48 schreef mbn het volgende:
Wel goed dat er is gekozen voor iets nieuws en niet voor het format van Frits Barend.
Ik heb de gemaakte pilots niet gezien en ken de voorstellen ook niet precies, maar het was in mijn ogen niet slim geweest om een late night talkshow te doen waar Frits Barend nadrukkelijk bij betrokken zou zij, omdat het dan enorm vergeleken zou worden met Barend & Van Dorp. Nu kunnen ze rustig aan een eigen stijl gaan werken en hopen dat het gaat lopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is het eeeeeeeeeenorme verschil dan
Het wordt een talkshow. Late night. Dubbelpresentatie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik heb de gemaakte pilots niet gezien en ken de voorstellen ook niet precies, maar het was in mijn ogen niet slim geweest om een late night talkshow te doen waar Frits Barend nadrukkelijk bij betrokken zou zij, omdat het dan enorm vergeleken zou worden met Barend & Van Dorp. Nu kunnen ze rustig aan een eigen stijl gaan werken en hopen dat het gaat lopen.
Laat Frits Barend een opvolger verzinnen voor Cafe de Sport of zich bemoeien met De Wedstrijden. Ik denk dat met zijn inbreng bij beiden nog veel aan kwaliteit kan worden gewonnen.
Dat valt toch meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:04 schreef BigFire het volgende:
vervelende gozer die Cees Geel
gedoemd om te mislukken
Kleine kutmongool zou al erg zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:11 schreef PimpNLimp het volgende:
cees geel... echt een hele grote kutmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |