Okay...maar dan kan je ook niet mee praten in het USA topic.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef MrManiak het volgende:
Niemand in mijn directe omgeving is zo verslaafd als dat ik ben, dus die lol mis ik helaas...
that's for sure. as exciting as season 1, 2, 3 and 4 combined, and than some.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat seizoen 5 serieus stoerder is dan ooit, maar zal er natuurlijk verder niks over zeggen.
Mwah, ik denk dat als er geen drol kijkt naar seizoen 6 en 7 dat er dan geen deeltje 8 komt.quote:Op maandag 10 april 2006 18:58 schreef Merkie het volgende:
Dat betekent dus dat er in ieder geval een seizoen 8 komt.
What the....quote:
LOL*heidquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef MrManiak het volgende:
Yeah, supergoed nieuws!
Enne, Evil_Jur... Lets hope dat Kiefer idd nog even blijft in plaats van Frans =P. Waarom?;
"Right now, smartlapzangers are planning to perform at a presidential candidate. My wife and daughter have been interviewed. And the people I work with, may be involved in both. I'm Federal Singer Frans Bauer. And this... is the longest day of my life."
Nueh, laat Kief nog maar even hangen
JAAAAAAAAAAAAAAAA wil ik zeker!quote:Op maandag 10 april 2006 14:24 schreef MrManiak het volgende:
Als we gewoon alvast gaan schrijven naar RTL5, gewoon om te vragen of ze totdat S5 op TV komt, S1 ofzo nog eens kunnen herhalen
Ik heb van de week een mail gestuurd. Kreeg als antwoord dat het "waarschijnlijk" september wordt.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:00 schreef Dos37 het volgende:
Er is nog niets bekend over wanneer RTL gaat beginnen met seizoen 5
Ja dan komt de UK versie uit. Voor nederland zal dit wel pas begin 2007 worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:22 schreef pascalheister het volgende:
seizoen 4 moet ik nog bekijken op dvd, seizoen 5 komt in september uit toch?
ja UK dusquote:Op zondag 30 juli 2006 18:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja dan komt de UK versie uit. Voor nederland zal dit wel pas begin 2007 worden.
Zal wel in 2007 zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 13:00 schreef Dos37 het volgende:
Er is nog niets bekend over wanneer RTL gaat beginnen met seizoen 5
Zoals??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat alles? Alleen in aflevering 4 van seizoen 5 heb ik al 4 fouten ontdekt
jan 2007 begint s6 in amerikaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:56 schreef edje34 het volgende:
Ik ben nu met seizoen 5 bezig aflv 12 wat word het weer spannend zeg niet te geloven.
Ik denk dat we van Edgar Stills ook nog véél horen.
Ben benieuwd wanneer 6 er aan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Mike op 25-08-2006 01:02:28 ]Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
Wanneer is hij dan op internet te vinden?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jan 2007 begint s6 in amerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |