Dat is een lekkere domme actie van rtl 5 geweest iig. Maar ik ga er toch gewoon vanuit dat ze in september met deel 5 beginnen.quote:Dat zou je denken (en hopen) ja. Het uitzenden van seizoen 4 ging niet echt enthousiast.
Werkt die ook al bij de CTUquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef FritsFlits het volgende:
Je bent Dennis Haysbert a.k.a. David Palmer vergeten!
Zoals al eerder aangegeven door mij in het vorige topic is deze prequel NEP dames en heren!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:26 schreef Zombine het volgende:
Heeft iedereen inmiddels die prequel van seizoen 5 al gezien?
Is te downloaden op: http://www.angelfire.com/ult/24natic/24S5Prequel.wmv
[..]
Dat is een lekkere domme actie van rtl 5 geweest iig. Maar ik ga er toch gewoon vanuit dat ze in september met deel 5 beginnen.
Tja ik ga de trailer niet kijken, maar misschien heb je dan toch wel gelijk aangezien jij seizoen 5 al deels gekeken hebt ( waarschijnlijk helemaal al gezien inmiddelsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:58 schreef c0nd0r het volgende:
Niet om vervelend te zijn.. Maar die prequel is dus NEP! Ze hebben een aantal laten circuleren om het verhaal zo lang mogelijk verborgen te houden.
http://video.google.com/videoplay?docid=6906105323088846127&q=24+season+5
Dit is een link naar de trailer van seizoen 5 en ja ik weet het zeker, want ik heb de eerste 6 afleveringen al gezien!
In de eerste 8 afleveringen heeft Jack geen lang haar en ook het verhaal wat daarin uit wordt gelegd gaat het totaal niet over dus tenzij hij haar groei middel heeft dat heel snel werkt en het verhaal ineens een hele andere kant uitslaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef Zombine het volgende:
Die prequel staat zelfs op de dvd van seizoen 4. Dus dat die nep is lijkt me sterk.
EDIT: Wat je zei in het vorige topic :
[..]
Tja ik ga de trailer niet kijken, maar misschien heb je dan toch wel gelijk aangezien jij seizoen 5 al deels gekeken hebt ( waarschijnlijk helemaal al gezien inmiddels).
Al hoop ik wel dat ze de stijl van die prequel aanhouden. Want die 10 minuten hadden wel sfeer.
SPOILERquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In de eerste 8 afleveringen heeft Jack geen lang haar en ook het verhaal wat daarin uit wordt gelegd gaat het totaal niet over dus tenzij hij haar groei middel heeft dat heel snel werkt en het verhaal ineens een hele andere kant uitslaat
Ik wist niet dat die prequel op de DVD stond maar dit heeft niets te maken met waar seizoen 5 over gaat.
Tenminste allicht heeft het er wat mee te maken maar niet op de manier zoals het daar wordt verteld.
In die tijd had hij idd tijd zat om z'n haar te laten groeien (het is trouwens 18 maanden erna) maar ik zeg dus dat hij in de eerste aflevering geen lang haar heeft en het niet in 24 uur zo snel kan laten groeien lijkt me zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:58 schreef Zombine het volgende:
[..]
SPOILER![]()
![]()
En de prequel speelt zich 12 maanden na seizoen 4 af. Tijd genoeg dus om het haar te laten groeien. Maar ik weet zelf verder dus niet hoe seizoen 5 gaat ( en wil ik nu ook nog niet weten ). Je zult dus wel gelijk hebben![]()
iig ik vond de prequel ( ook al is die nep ) wel een leuk ( onguur ) sfeertje hebben. PLUS ze hadden weer gebruik gemaakt van de meerdere camerapunten van 1 en dezelfde scene. ( wat er altijd erg leuk uitziet vind ik zelf ) En hoop dus ook dat ze dat in seizoen 5 aanhouden.
Jack Bauer welquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In die tijd had hij idd tijd zat om z'n haar te laten groeien (het is trouwens 18 maanden erna) maar ik zeg dus dat hij in de eerste aflevering geen lang haar heeft en het niet in 24 uur zo snel kan laten groeien lijkt me zo
Sorry voor deze gruwelijke spoiler
Hmm naja ik kan er niet verder meer op ingaan zonder spoilers te gaan geven dan wel niet onbewustquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef Zombine het volgende:
[..]
Jack Bauer wel![]()
![]()
Maar even serieus. De prequel geeft zelf aan 12 maanden na seizoen 4 af te spelen en niet 18.
Verder snap ik jouw punt over zijn lange haar niet echt. Het kan toch best zo zijn dat hij in die 12 maanden ( of 18 whatever ) zijn haar laat groeien en vervolgens in seizoen 5 het eraf geknipt heeft.
Wat een discussie ook eigenlijk over jack bauers haar
En wat betreft die spoiler. De mods zouden je moeten bannen hiervoor![]()
Het plot van seizoen 5 in een notendopquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:46 schreef HomerJ het volgende:
Nina als zombie zal terugkeren!
Ja klopt inderdaad dit schoot mij ook te binnen! Heb de prequel nog eens bekeken en zou inderdaad kunnen kloppen hoewel ik er dan nog een paar eigenaardigheden in vindt zitten maar okquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef Sannydance het volgende:
De prequel speelt zich af 12 maanden na serie 4. Serie 5 begint 18 maanden na serie 4. Het is dus heel goed mogelijk dat Jack lang haar heeft in de prequel en niet in serie 5. In die 6 maanden heeft hij vast wel de tijd gehad om een tondeuse over zijn hoofd heen te halen.
De prequel is gewoon echt dus.
En in die 6 maanden gebeurt er verder grofgezegd geen reet met Jack, nadat hij...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad dit schoot mij ook te binnen! Heb de prequel nog eens bekeken en zou inderdaad kunnen kloppen hoewel ik er dan nog een paar eigenaardigheden in vindt zitten maar ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Lijkt mij erg stug, niet?Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef MrManiak het volgende:
[..]
En in die 6 maanden gebeurt er verder grofgezegd geen reet met Jack, nadat hij...
SPOILER (van de prequel...):Dat bedoel ik maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Lijkt mij erg stug, niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat alles? Alleen in aflevering 4 van seizoen 5 heb ik al 4 fouten ontdektquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:05 schreef MrManiak het volgende:
Haha, ik heb een typfout gevonden op de DVD van 24, Season 2. Als het hoofdmenu wordt opgestart, staat er "Scaning". Volgens mij is dat nog steeds met 2 keer een N
In de aflevering zelf zeker, chronologische dingen enzo... maar geen 6-delige fout over alle disc's zeker (met seizoen 5 gaat het ook lastig...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat alles? Alleen in aflevering 4 van seizoen 5 heb ik al 4 fouten ontdekt
Jaa aantal foutjes met dat dingen ergens worden neergelegd, volgende shot is het weg, shot erna wordt het opeens weer opgepakt enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:13 schreef MrManiak het volgende:
[..]
In de aflevering zelf zeker, chronologische dingen enzo... maar geen 6-delige fout over alle disc's zeker (met seizoen 5 gaat het ook lastig...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
OMG, wat slordig...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa aantal foutjes met dat dingen ergens worden neergelegd, volgende shot is het weg, shot erna wordt het opeens weer opgepakt enzo
Maar ik zal ook eens kijken dan! En gewoon alle discs! Afgang
Dat zat niet in de uiteindelijke afleveringen, maar op de DVD staat een deleted scene waar je ziet dat Curtis hem redt uit de handen van de terroristen vlak voordat ze hem wilden vermoorden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:40 schreef HomerJ het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Behrooz? Die werd toch meegenomen na die ruil?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zat niet in de uiteindelijke afleveringen, maar op de DVD staat een deleted scene waar je ziet dat Curtis hem redt uit de handen van de terroristen vlak voordat ze hem wilden vermoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Dit gaat over de deleted scenes op de dvd van seizoen 4, en dus niet over seizoen 5. Mocht je die deleted scenes ook nog niet willen weten, dan moet je de spoilers niet lezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:09 schreef Sannydance het volgende:
Kan ik die spoiler bekijken als ik serie 4 heb gezien of niet? Gaat dit over materiaal dat in serie 5 nog wordt aangesneden?
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:13 schreef MrManiak het volgende:
Spoilerwaarschuwing; vraagje over season 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer: http://www.fox.com/24/episodes/season2/5pm.htm
Mijn (inte)r(e)views!
Als je gewoon op imdb bij trivia kijkt bij 24 zie je nog veel meer dan dit soort leuke dingenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef MrManiak het volgende:
As an April Fool's joke on the crew, producer/director Jon Cassar revealed this fake ending to Day 2: Palmer's press conference ends and he goes down to his limo. He gets in successfully and rides off. After a while, we find out that someone is sitting next to him. That someone is Nina Myers. We realize that Palmer was in on the whole thing. We then shift to a scene in the desert. We close in on a parachute, then pan over to reveal George Mason, who jumped out of the plane before the bomb exploded. The end.
gevonden op Internet
Ik ben hem nog nooit tegengekomen, maar moet ook bekennen dat ik niet heb gezochtquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:23 schreef MrManiak het volgende:
Klopt, maar sommige mensen kijken nooit op IMDB, dus ik dacht, laat ik een deeltje van IMDB naar de mensen brengen
Is deze scene trouwens ergens te bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |