Doeiquote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch grappig dat er gewoon nog steeds mensen zijn die geld uitgeven aan films kopen...
kan ik me niet meer voorstellen...
ouderwets eigenlijk
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
Let op, dit is geen slowchat topic, die kun je vinden in de DVD Slowchat reeks.
Een film die je 'echt' hebt gekocht is meer dan een 'film'. Wat jij doet is een film kijken, en weggooien. Sommigen hebben er plezier aan om leuke/goede films ook daadwerkelijk in de kast te hebben staan. Maar afijn, deze discussie is al eindeloos gevoerd.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch grappig dat er gewoon nog steeds mensen zijn die geld uitgeven aan films kopen...
ouderwets eigenlijk
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als het goed is, maar kan je dat met zekerheid zeggen? Want zonder nl subs wil ik hem niet.
Mèn jông, je moet ook niet alles gelijk na de release kopen...dat is inderdaad afzetterij. Voor 5 euro per film kan je al klaar zijn hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja ok maar als je naar de prijzen kijkt wat je dus voor een "boekkie" betaald...
vindt ik je reinste oplichting......
optyfenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ouderwets eigenlijk
Ik ben een filmfan, maar koop tegenwoordig heel weinig. Wat ik doe is huren en dan thuis rippen. Werkt perfect en sloop ik de onnodige dingen (menu's, trailers etc) eruit.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef KhaZ het volgende:
Het gaat voornamelijk om het mooie dvd boxje.. het staat gewoon vet om 50+ DVD's te hebben, net zoals boeken : )
Al heb ik er zelf wel maar stuk of 10.. d/l alles. Maar als ik meer film-fan zou zijn zou ik wel de originele DVD's halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |