De matige helaas. Gelukkig ben ik geen oppervlakkig persoon en zijn dat soort uiterlijkheden voor mij irrelevant.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef California het volgende:
Heeft die Easy Riders, Raging Bulls van laatst de originele cover, SoK? Of die matige van A-Film?
Ik denk nog steeds dat het een kut-verpakking is, en ga hem dus ook niet kopen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Eerste instantie dacht ik.. Bleegh.. wat een kut verpakking, maar staat eigenlijk best leuk in mijn kastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan? Zonder seizoen 6 door het leven gaan? Zonder de allerbeste aflevering van simpsons leven? Zonder Itchy & Scratchy land?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:33 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een kut-verpakking is, en ga hem dus ook niet kopen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of de UK digipack versie kopen bij playquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan? Zonder seizoen 6 door het leven gaan? Zonder de allerbeste aflevering van simpsons leven? Zonder Itchy & Scratchy land?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zat te twijfelen totdat ik dat "ding" in mijn handen had gehad. Serieus wat is die lelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan? Zonder seizoen 6 door het leven gaan? Zonder de allerbeste aflevering van simpsons leven? Zonder Itchy & Scratchy land?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik bedoel: Coole OPquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
Kut.. ben ik net een uur bezig met een OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag jij de volgende keer jongenquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik bedoel: Coole OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nicequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:34 schreef Cheiron het volgende:
Ook weer eens posten. Eindelijk de Seinfelds samenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
De eerste giftset had ik al, de tweede staat er nu naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop