De matige helaas. Gelukkig ben ik geen oppervlakkig persoon en zijn dat soort uiterlijkheden voor mij irrelevant.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef California het volgende:
Heeft die Easy Riders, Raging Bulls van laatst de originele cover, SoK? Of die matige van A-Film?
Ik denk nog steeds dat het een kut-verpakking is, en ga hem dus ook niet kopen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Eerste instantie dacht ik.. Bleegh.. wat een kut verpakking, maar staat eigenlijk best leuk in mijn kast
En dan? Zonder seizoen 6 door het leven gaan? Zonder de allerbeste aflevering van simpsons leven? Zonder Itchy & Scratchy land?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:33 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een kut-verpakking is, en ga hem dus ook niet kopen.![]()
of de UK digipack versie kopen bij playquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan? Zonder seizoen 6 door het leven gaan? Zonder de allerbeste aflevering van simpsons leven? Zonder Itchy & Scratchy land?
Ik zat te twijfelen totdat ik dat "ding" in mijn handen had gehad. Serieus wat is die lelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan? Zonder seizoen 6 door het leven gaan? Zonder de allerbeste aflevering van simpsons leven? Zonder Itchy & Scratchy land?
Maar ik bedoel: Coole OPquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
Kut.. ben ik net een uur bezig met een OP
nicequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:34 schreef Cheiron het volgende:
Ook weer eens posten. Eindelijk de Seinfelds samen
[afbeelding]
De eerste giftset had ik al, de tweede staat er nu naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |