Ik had dit voornemen vorige maand ook, ik heb vorige week ook al weer een DVD besteld via Fok!. Mischien moet ik V&A even uit mijn AT halenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb er nu net een maand niets kopen opzitten. Binnenkort maar snel weer wat gaan halen.
Ik heb een maandje geleden exact het zelfde gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik had dit voornemen vorige maand ook, ik heb vorige week ook al weer een DVD besteld via Fok!. Mischien moet ik V&A even uit mijn AT halen.
Ik voel met je mee....quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:45 schreef Chielus het volgende:
wel gave OP, kan de mijne weer een maandje in de ijskast zetten.
Er stond een tijd terug op Aint it Cool News een aanbieding voor de gehele Criterion collectie voor iets van $5000,-. Hiermeen zou je ongeveer $2500,- besparen! De collectie bevatte overigens meer dan 250 titels.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
OOP criterions vin'k leuk. Sparen is een groot (en duur) woord.
oe! die wil ik ook!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het heeft wat moeite gekost maar hij is dan eindelijk binnen
[afbeelding]Mijn dag kan niet meer stuk
Dan moet je goed gaan zoeken want hij is op de meeste plaatsen uitverkocht en volgens axelmusic is de oplage tot 50.000 beperkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |