Ik had dit voornemen vorige maand ook, ik heb vorige week ook al weer een DVD besteld via Fok!. Mischien moet ik V&A even uit mijn AT halenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb er nu net een maand niets kopen opzitten. Binnenkort maar snel weer wat gaan halen.
Ik heb een maandje geleden exact het zelfde gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik had dit voornemen vorige maand ook, ik heb vorige week ook al weer een DVD besteld via Fok!. Mischien moet ik V&A even uit mijn AT halen.
Ik voel met je mee....quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:45 schreef Chielus het volgende:
wel gave OP, kan de mijne weer een maandje in de ijskast zetten.
Er stond een tijd terug op Aint it Cool News een aanbieding voor de gehele Criterion collectie voor iets van $5000,-. Hiermeen zou je ongeveer $2500,- besparen! De collectie bevatte overigens meer dan 250 titels.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
OOP criterions vin'k leuk. Sparen is een groot (en duur) woord.
oe! die wil ik ook!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het heeft wat moeite gekost maar hij is dan eindelijk binnen
[afbeelding]Mijn dag kan niet meer stuk
Dan moet je goed gaan zoeken want hij is op de meeste plaatsen uitverkocht en volgens axelmusic is de oplage tot 50.000 beperkt.quote:
is dat bijzonder dan, heb al meerdere keren een dvd eerder gekregen dan geplandquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:29 schreef Timo20 het volgende:
Eergisteren al ontvangen:
[afbeelding]
5 dagen voor de release![]()
wel vaker op de dag van de release of de dag ervoor, maar nooit zo ver van te vorenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is dat bijzonder dan, heb al meerdere keren een dvd eerder gekregen dan gepland![]()
Ach ja, was goedkoopquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt zo'n saaie schijtfilm hè...
Welke film is dit? Is een erg mooie case.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is de kiwi Exclusive Limited Edition van de Godfather trilogy. Alleen uitgebracht door een kiwi webshop en nu OOP
Ik zit dus te twijvelen of ik dus de drie los koop of zo een mooie box die overal op eBay te vinden isquote:
Aangezien jij nogal geilt op digipacks zou ik voor de Japanse Ultimates gaan en niet voor de Amerikaanse Collector's editionsquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:47 schreef Dizer het volgende:
Ik zit dus te twijvelen of ik dus de drie los koop of zo een mooie box die overal op eBay te vinden is
ach ik heb die japanse van jou nog eens vergeleken met mn R1 Ultimate Collection vind laatsgenoemde toch mooierquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Aangezien jij nogal geilt op digipacks zou ik voor de Japanse Ultimates gaan en niet voor de Amerikaanse Collector's editions
![]()
Daar moet je inderdaad blij mee zijn. Maar sorry, mijn lul lust is een stuk belangrijker dan mijn portomonneequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Soms ben ik zo blij voor mijn portemonnee dat ik niks om special editions geef
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:31 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ik tel toch echt 8 zwaarden.
ja op zich, als de kwaliteit van de dvd`s nou ook nog eens goed zou zijn...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef Cheiron het volgende:
Dit weekend toch eens the Aviator aangeschaft. Voor 7,50 kon ik hem niet laten liggen. Goed initiatief die filmpakkers
Het zou handig zijn als je er meteen bij vermeld wat er mis mee isquote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja op zich, als de kwaliteit van de dvd`s nou ook nog eens goed zou zijn...
was idd. wel makkelijk geweest als ik dat erbij had gezet jaquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als je er meteen bij vermeld wat er mis mee is
Maar ik zoek zelf wel even..
-edit-
Oh, de uitgebrachte films bedoel je... Aangezien ik er een had met een zwarte vlek dacht ik dat er misschien een probleem mee was. Inderdaad over het algemeen niet best, maar SAW en The Aviator zijn toch best aardige titels.
Whoaaaa!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef AntiChrist het volgende:
Nog meer valentijnspost van dvdpacific
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Whoaaaa!!
De Garbage Pail Kids movie...
VET!
Ik heb nog flink wat van die plaatjes ergens liggen.
Hehe, ja Dizer daar komen geen heksen in voorquote:
Niet alles wat ik koop is van Charmed, Buffy of Angel hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Hehe, ja Dizer daar komen geen heksen in voorAlhoewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |