quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef kinky_queen het volgende:
Dat is de kiwi Exclusive Limited Edition van de Godfather trilogy. Alleen uitgebracht door een kiwi webshop en nu OOP
Ik zit dus te twijvelen of ik dus de drie los koop of zo een mooie box die overal op eBay te vinden isquote:
Aangezien jij nogal geilt op digipacks zou ik voor de Japanse Ultimates gaan en niet voor de Amerikaanse Collector's editionsquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:47 schreef Dizer het volgende:
Ik zit dus te twijvelen of ik dus de drie los koop of zo een mooie box die overal op eBay te vinden is
ach ik heb die japanse van jou nog eens vergeleken met mn R1 Ultimate Collection vind laatsgenoemde toch mooierquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Aangezien jij nogal geilt op digipacks zou ik voor de Japanse Ultimates gaan en niet voor de Amerikaanse Collector's editions
![]()
Daar moet je inderdaad blij mee zijn. Maar sorry, mijn lul lust is een stuk belangrijker dan mijn portomonneequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Soms ben ik zo blij voor mijn portemonnee dat ik niks om special editions geef
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:31 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ik tel toch echt 8 zwaarden.
ja op zich, als de kwaliteit van de dvd`s nou ook nog eens goed zou zijn...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef Cheiron het volgende:
Dit weekend toch eens the Aviator aangeschaft. Voor 7,50 kon ik hem niet laten liggen. Goed initiatief die filmpakkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |