helaas niet, het blijft toch af en toe op RTL+ afstemmenquote:
Via play.com neem ik aan?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Weer een seizoen erbij voor alweer een vriendelijk prijsje.
nee voor een pakje van ezydvd, had het wel kunnen weten....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:21 schreef FremantleDockers het volgende:
Douaneverklaring? Niet alleen voor Dodgeball mag ik hopen, anders heb je er wellicht iets teveel voor betaald!
1quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoeveel uitgaves heb je nu van AOD?
en wat voor 1quote:
Als hij ze wil hebben hoeft hij maar te mailenquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:46 schreef AntiChrist het volgende:
en wat voor 1![]()
maar mocht je er helemaal bij willen horen dan zou je ook de 2 genummerde editiies moeten opsporen(zijn wel OOP)
deze heb ik gisteren ook ontvangenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
bij de filmvalley
[afbeelding]
MM is voor mij ook dichter bijquote:Op maandag 30 januari 2006 18:30 schreef Cheiron het volgende:
FRS is hij 17,99, bij de mediamarkt is hij 19.99.
Let wel, bij de MM zijn ze allemaal in seal dus weet je zeker dat je alle inhoud hebt.
jammer dat de Special Edition die voor 10,- te koop is in Nederland deze op alle fronten qua kwaliteit voorbij streeft...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Was even zenuwachtig (vanwege lage prijs, ebay, etc), maar het is een echte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |