Doeiquote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch grappig dat er gewoon nog steeds mensen zijn die geld uitgeven aan films kopen...
kan ik me niet meer voorstellen...
ouderwets eigenlijk
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
Let op, dit is geen slowchat topic, die kun je vinden in de DVD Slowchat reeks.
Een film die je 'echt' hebt gekocht is meer dan een 'film'. Wat jij doet is een film kijken, en weggooien. Sommigen hebben er plezier aan om leuke/goede films ook daadwerkelijk in de kast te hebben staan. Maar afijn, deze discussie is al eindeloos gevoerd.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch grappig dat er gewoon nog steeds mensen zijn die geld uitgeven aan films kopen...
ouderwets eigenlijk
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als het goed is, maar kan je dat met zekerheid zeggen? Want zonder nl subs wil ik hem niet.
Mèn jông, je moet ook niet alles gelijk na de release kopen...dat is inderdaad afzetterij. Voor 5 euro per film kan je al klaar zijn hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja ok maar als je naar de prijzen kijkt wat je dus voor een "boekkie" betaald...
vindt ik je reinste oplichting......
optyfenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ouderwets eigenlijk
Ik ben een filmfan, maar koop tegenwoordig heel weinig. Wat ik doe is huren en dan thuis rippen. Werkt perfect en sloop ik de onnodige dingen (menu's, trailers etc) eruit.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef KhaZ het volgende:
Het gaat voornamelijk om het mooie dvd boxje.. het staat gewoon vet om 50+ DVD's te hebben, net zoals boeken : )
Al heb ik er zelf wel maar stuk of 10.. d/l alles. Maar als ik meer film-fan zou zijn zou ik wel de originele DVD's halen.
Ach, het heeft niks met 'cool' te maken, als wel met je portemonnee. Zo simpel is het. Ik rip ook meer dan ik koop. Puur omdat ik het anders niet kan betalen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:19 schreef RijstNatie het volgende:
zo af en toe een dvd is nog leuk, meer als 200 dvd's hebben is niet meer cool
ikzelf heb er nu stuk of 180 ofso, maar verkoop dan wel regelmatig
shit... dan ben ik met mn 800+ dvd's al helemaal niet meer "cool"quote:Op donderdag 2 november 2006 02:19 schreef RijstNatie het volgende:
zo af en toe een dvd is nog leuk, meer als 200 dvd's hebben is niet meer cool
ikzelf heb er nu stuk of 180 ofso, maar verkoop dan wel regelmatig
Stel je voor dat je net 201 dvd's hebtquote:Op donderdag 2 november 2006 14:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
shit... dan ben ik met mn 800+ dvd's al helemaal niet meer "cool"
Had je beter de Clerks X: 10th Anniversary Edition kunnen kopen, dies veeeeeel toffer!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef Dizer het volgende:
Ik zeg dit niet vaak over een Nederlandse uitgave, maar dit is toch echt een geile editie
[afbeelding]
En verder voor 2,50 bij de Fame
[afbeelding]
Ja maar die kost geen 2,25quote:Op donderdag 2 november 2006 16:15 schreef PDOA het volgende:
[..]
Had je beter de Clerks X: 10th Anniversary Edition kunnen kopen, dies veeeeeel toffer!
Hoe lang geleden heb jij iets besteld op Playquote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef Dizer het volgende:
1. Play rekent geen verzendkosten
2. Het is zeker een betrouwebare site.
Koop er regelmatig wat. De rest hier ook. Sterker nog, ik ga er nu wat bestellen
.
Ga je met creditcard betalen? Kleine tip: bestel en reken af in ponden en niet in Euro's. De omrekening van Play.com is duurder dan de omrekening die je CC doet.
Dat bedoel ik met 'al lang'quote:Op donderdag 2 november 2006 18:39 schreef Dizer het volgende:
Een maand geleden was dat nog niet zo.
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met 'heel lang'.
Wat maakt een toptitel? Dat is voor iedereen verschillend.quote:Op donderdag 2 november 2006 08:22 schreef slindenau het volgende:
Met 200 titels kun je iig nooit alle toptitels bezitten, wat je smaak ook is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |