Lege DVD's <> Illegale DVD'squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef dribbel79 het volgende:
Wat doet die brander anders in mijn PC??
Om videobestanden en dergelijke te fikken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef dribbel79 het volgende:
Wat doet die brander anders in mijn PC??
ja of om toch eens een dvd collectie te kunnen aanleggen die je anders toch al nooit gekocht hadquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:53 schreef Eippie het volgende:
zal toch een kwestie van financien zijn
Het zal wel goedkoper zijn, of het gaat om films die nog niet zijn uitgekomen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Om videobestanden en dergelijke te fikken...
Maar je hebt toch geen brander om dvdtjes te maken of wel?
begrijp me niet verkeerd, het is geen aanval of zo maar ik zou graag willen weten waarom iemand liever een kopie heeft dan het origineel
Dat begrijp ik maar als je een film download en dan als .avi of .mpg op een schijffie zet kan je hem ook bekijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:53 schreef Eippie het volgende:
Dat laatste kan vaak het geval zijn iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal wel goedkoper zijn, of het gaat om films die nog niet zijn uitgekomen.
Yep, dat is de enige reden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:53 schreef Eippie het volgende:
Avi of Mpg is toch mindere kwaliteit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar als je een film download en dan als .avi of .mpg op een schijffie zet kan je hem ook bekijken
De handige Harry's onder ons maken trouwens met de benodigde software een complete dvd van alleen een .avi
Ook dat jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef GI het volgende:
Maar de vraag is waarom je DVD's van iemand anders zou kopen die illegaal (dus zelf gebrand) zijn.
Of snap ik het topic niet ?
Ehmmm, neuh... ik ben het niet met je eens, niet iedereen heeft www en daarvan heeft niet iedereen een prettige verbindingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:02 schreef el_hombre het volgende:
Ik vind die mensen die "nieuwe" films voor een paar euro illigaal op dvd kopen ook idioten
Download die film dan gewoon zelf
zit wat in, legale DVD's zijn over het algemeen goedkoper in verhouding dan muziekCD's (vraag me niet waarom dat zo is..) Dus mijn collectie bestaat voornamelijk uit legale DVD'squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:48 schreef kinky_queen het volgende:
Ik vraag het me af naar aanleiding van teveel offtopic in andere subfora
Ik kan heel goed begrijpen dat iemand een film download of leent van een ander voordat hij de dvd koopt, het zou anders een dure hobby worden en het staat nou ook niet echt charmant om een heleboel slechte films in je collectie te hebben
Maar waarom zou je illegale dvd's kopen?
Bingo...hele series van Friends, Band of Brothers die ik anders nooit zou kopen...die fik ik zelfquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja of om toch eens een dvd collectie te kunnen aanleggen die je anders toch al nooit gekocht had
en dat de kwaliteit veel slechter is als bij een origineel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:29 schreef kinky_queen het volgende:
Je zit er dus duidelijk niet mee dat het 'niet zo mooi' staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |