Hehe, dat dus jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef Shogo het volgende:
[..]
"AAaaaaarggghhh"
klik hier voor de review
van die oude is er geen 2-disc naar mijn weten.............quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef slindenau het volgende:
Die Sjakie & C. Fabriek...is dat het origineel of de nieuwe met Depp?
Hmmk, welke van die twee is eigenlijk 'beter'. Ik heb enkel de nieuwe gezien, en die vond ik zeer leuk...maar als het origineel ook goed is haal ik die ook ff in huisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
van die oude is er geen 2-disc naar mijn weten.............
ik als fan van Tim Burton prefereer de remakequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:50 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmmk, welke van die twee is eigenlijk 'beter'. Ik heb enkel de nieuwe gezien, en die vond ik zeer leuk...maar als het origineel ook goed is haal ik die ook ff in huis.
die lijm haal je zo losquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:41 schreef slindenau het volgende:
Jij heb 'em ook vandaag binnen. 'k vind em ook wel mooi, alleen jammer dat het zwarte deel een los velletje is wat ze toch nog vast hebben gelijmt
.
Mja, maar ik had het mooier gevonden als dat zwarte gewoon een opdruk wasquote:
ik stop die dingen altijd in de slipcoverquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mja, maar ik had het mooier gevonden als dat zwarte gewoon een opdruk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |