Ah okquote:
Ja, maar hij heeft de benodigde afgedragen hoekjes... is wel nog stevig en al, alleen je ziet wat kleurveranderingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
20 euro is geen geld... als je bedenkt dat ie nieuw overal zo'n 35 euro minimaal is.
ook een tvp
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom de boycot van topics 24 en 25 in de OP?
Ik hem ze er maar even tussen gezet dus vanaf het volgende topic staan ze er weer netjes tussen.quote:
Omdat jullie lui zijn om daar wat aan te doen... op Bran en ik na danquote:
OP hier tevens ook aangepastquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik hem ze er maar even tussen gezet dus vanaf het volgende topic staan ze er weer netjes tussen.
quote:
Fuck.. daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er stond ook niet bij dat het een goede tip moest zijn.
Whehehequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je moet zo'n blaastest aan je PC bouwen net als in auto's voor alcoholisten. Moet je eerst blazen voor je naar DVD sites mag
Ik ken alleen Virgin Megastore daarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:49 schreef FremantleDockers het volgende:
Over slowchat gesproken, iemand nog info over leuke dvd / merchandise winkels in London? Ga er over een paar dagen heen, maar geen idee waar ik het zoeken moet. Zeker merchandise moet er toch veel te vinden zijn, maar kom op internet niet eens zo heel veel tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |