quote:Op zondag 30 juli 2006 14:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee in de achterhoek, nederland dus![]()
heb nog geen druppel gezien deze week
Nee het is een hele film, heb hem zelf ook in mijn Book of the Dead. Ik las ergens dat het niet zoveel soeps is, maar goed ik ga hem wel een keertje kijken.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:15 schreef FremantleDockers het volgende:
Is running time wel de hele film? Niet gewoon zo'n trailerdiscje die play wel vaker meestuurt?
Het is misschien een cliché, maar in dit geval is het origineel ook echt stukken beter.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:53 schreef slindenau het volgende:
Daarnaast heb ik gisternacht dus "Village Of The Damned" gezien, de remake...deze maakte mij wel nieuwsgierig naar het orgineel. Is het origineel een aanrader of niet?
'een keertje'quote:Op zondag 30 juli 2006 15:28 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nee het is een hele film, heb hem zelf ook in mijn Book of the Dead. Ik las ergens dat het niet zoveel soeps is, maar goed ik ga hem wel een keertje kijken.
Hmm, een keertje het orgineel kijken dusquote:Op zondag 30 juli 2006 15:38 schreef Durbin het volgende:
[..]
Het is misschien een cliché, maar in dit geval is het origineel ook echt stukken beter.
Misschien moeten we er een poll over openen.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een onmogelijke keuzes moet je toch maken, KQ. Ethisch onverantwoord, vind ik het.
op dat tijdstip? terug je nest in.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:52 schreef kinky_queen het volgende:
Hmmmm, filmpjes kijken of weer ff m'n nest in...
Het leven is hard...
ja ik ookquote:Op maandag 31 juli 2006 13:45 schreef Mike het volgende:
Dat herken ik wel, in slaap vallen met de tv aan. Ik heb namelijk het probleem om nogal snel in slaap te vallen bij een film.Hoe vaak ik niet moest opstaan om de dvd een stukje terug te zetten...
Die zit niet bij m'n dvd-speler in m'n computer.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:15 schreef Timo20 het volgende:
maareh... opstaan om de dvd een stukje terug te zetten? 1 woord: afstandsbediening
Omdat ik de enige ben die ze update en ik er nu geen zin in hebquote:Op maandag 31 juli 2006 14:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom de boycot van topics 24 en 25 in de OP?
heb je geen "stand alone" dvd speler?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Die zit niet bij m'n dvd-speler in m'n computer.![]()
moet ik ook nog eens doen. kan ik beter niet aan beginnen: moet ik eerst eens van die stof maskertjes gaan halenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:19 schreef pascalheister het volgende:
ben druk bezig met het afstoffen van de dvd's valt toch tegen zeg![]()
Dit email is verzonden op 19-7-2006. Duurt het altijd zo lang?quote:Greetings --- from DVD Pacific.
We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID --- today.
This invoice contains:
1 | Evil Dead 2: The Book Of The Dead 2 (Limited Edition)
This invoice has now entered shipping and will depart from our warehouse within the next 24 hours.
Thanks for shopping at DVD Pacific, and we hope to see you again soon.
Details of this invoice can be found on line by visiting Your Account at http://www.dvdpacific.com/LogIn.asp and viewing your invoices history.
To review estimates on shipping time please follow this link http://www.dvdpacific.com/ShippingInfoDesc.asp
This shipment was sent to:
---
NETHERLANDS
via International Surface Mail.
Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.
Thank you again for shopping with us.
Ik weet niet hoe lang International Surface Mail er over doet, maar met Priority Air Mail heb je het in ieder geval meestal binnen een week binnen. Volgende keer zou ik die optie doen als ik jou was. Zoveel scheelt dat niet in prijs.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit email is verzonden op 19-7-2006. Duurt het altijd zo lang?
International Surface Mail (9 to 20 Business Days)quote:Op maandag 31 juli 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit email is verzonden op 19-7-2006. Duurt het altijd zo lang?
Ik zal er de volgende keer aan denkenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:17 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang International Surface Mail er over doet, maar met Priority Air Mail heb je het in ieder geval meestal binnen een week binnen. Volgende keer zou ik die optie doen als ik jou was. Zoveel scheelt dat niet in prijs.
Holy ****quote:Op maandag 31 juli 2006 22:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
International Surface Mail (9 to 20 Business Days)![]()
Dat heb je drvan als je voor een dubb...1.95 op de eerste rang wilt zittenquote:
Er zat ook nog een weekje vakantie in. En het is zulk mooi weer geweest de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Zozo... da's lang geleden, TL.
Moet je je voorstellen dat je er 2000 hebtquote:Op maandag 31 juli 2006 20:19 schreef pascalheister het volgende:
ben druk bezig met het afstoffen van de dvd's valt toch tegen zeg![]()
dan zou ik er nu vast mee beginnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je er 2000 hebt
![]()
ik heb m'n raam altijd dicht s'nachts, maar met film kijken net nog nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: zet de ventilator aan, gericht op de raamopening. Muggen kunnen soms niet tegen de wind in vliegen.
mocht het niet werken, ik heb het ook maar van horen zeggen
Kan je daar geen robotje ofzo voor kopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je er 2000 hebt
![]()
Dat wil ik ook weten. Ik wil dat graag laten doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:08 schreef pascalheister het volgende:
ff wat anders hoe zat het met de mensen hier wat verzekeren van de collectie? apart van de inboedel?
En vanaf hoeveel (in euros aanschafwaarde) heeft dit zin?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten. Ik wil dat graag laten doen.
verschilt per verzekering geloof ik, maar ik neem het risico liever nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:51 schreef Mikkie het volgende:
Is je inboedelverzekering niet genoeg dan? Ik maak van tijd tot tijd foto's van m'n collectie. Die zet ik op m'n email, zodat als hier alles bijvoorbeeld afbrandt of gejat wordt, ik ze van m'n email af kan halen. Daarmee kan ik dan aantonen welke dvd's ik in bezit had, en kan een taxering van de waarde gemaakt worden.
Deze collectie is verzekerd voor ¤30.000,- dat is per jaar niet eens zo idioot duur. Moet je ff met je verzekering opnemen, komt er waarschijnlijk een taxateur bij je aan de deur (dat rijmt)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:08 schreef pascalheister het volgende:
ff wat anders hoe zat het met de mensen hier wat verzekeren van de collectie? apart van de inboedel?
wat ben je ongeveer kwijt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Deze collectie is verzekerd voor ¤30.000,- dat is per jaar niet eens zo idioot duur. Moet je ff met je verzekering opnemen, komt er waarschijnlijk een taxateur bij je aan de deur (dat rijmt)
![]()
Per maand? Dat is nog wel te doen jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:10 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik geloof iets van ¤4,50 voor alleen de dvd's
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Yes, Evil Dead 2, The Book Of The Dead 2 is vandaag binnen![]()
19/7quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:01 schreef slindenau het volgende:
Wanneer had je 'em besteld (bij Pacific neem ik aan)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |