Omdat dat de server van Dizer is en hij heeft de OP toen gemaakt. Ze van fok halen is idd wel een beter idee. Maar prison break ging net even voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:15 schreef FremantleDockers het volgende:
Waarom komen die icons van firas en niet gewoon van fok?
Prison Break gaat altijd voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Omdat dat de server van Dizer is en hij heeft de OP toen gemaakt. Ze van fok halen is idd wel een beter idee. Maar prison break ging net even voor![]()
Firas is mijn echte naam! En ze zaten op mijn server die ik onlangs heb opgezegdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:31 schreef pascalheister het volgende:
doe eens wat aan die opwaarom via firas
![]()
Das deel twee toch? Gaaf man! Welke editie is dat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:15 schreef FremantleDockers het volgende:
Cool hoesje (net binnen), vloeibaar bloed met een zaagje:
[afbeelding]
Deel unosquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das deel twee toch? Gaaf man! Welke editie is dat?
1 dat kun je toch wel zienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
1 dus. Maarreh, what kind of name is firas? Is dat je voornaam?!?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Note: DVD does not contain the blood shown on cover image.quote:
Dat heb ik dus nooit begrepen waarom er een hand op de cover staat. Er is nooit een hand afgehaktquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:51 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
1 dus. Maarreh, what kind of name is firas? Is dat je voornaam?!?
Die heeft Dizer nog op zijn server staan. Als hij die ergens online zou kunnen zetten zou dat wel zo makkelijk zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:36 schreef Timo20 het volgende:
waar is die mooie OP van een paar topics terug gebleven??![]()
Je kan hem toch gewoon laten volgen? En dan zie je in je eBay lijst wat het is geworden en zo..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:10 schreef slindenau het volgende:
Jammer dat 'ie om 9 uur 's ochtends afloopt, zou wel willen zien wat een of andere gek hier voor geeft.
Zo vroeg heb ik geen tijd om te eBay'en.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Ter-ov(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |