Die heeft Timo gepost. Hij heeft hem ge-preorderd bij Pasific en de link van het plaatje is van amazonquote:Op donderdag 20 april 2006 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Diz, van welke site heb je die pic van Kingdom of Heaven? Misschien is ie dan te herleiden tot een verkoopsite
Verzenden is volgens mij altijd rond de 2 pond, en het verzenden zelf gebeurd meestal prima en snel. En ja, helaas kan je alleen met CC betalen. Alhoewel dit er wel staat:quote:Op donderdag 20 april 2006 13:38 schreef CySt het volgende:
Iemand ervaring met Amazon? Ik wil de allseasons DVDbox van 3rd rock from the sun bestellen, maar ik weet niet hoe amazon.co.uk werkt. Is de verzending snel/duur? En kun je alleen met credit-card betalen of ook op andere manieren?
Maar dat met die checques zal wel extreem moeizaam gaan dus daar zou ik niet aan beginnen.quote:We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard, American Express, Switch, Maestro, Solo, cheques or postal orders (denominated in Pounds Sterling) and Amazon.co.uk gift certificates as payment.
Lelijk dingquote:Op donderdag 20 april 2006 14:22 schreef dvdfreak het volgende:
Hmm Alien Quadrilogy, Deluxe Alien Head Collector's Edition Price: ¤ 189
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
no problem, schrijf t wel op de rekening
Bestellen nog gelukt?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:49 schreef Dizer het volgende:
TT speelt wel op mijn persoonlijke situatie jah
Ha Fquote:
Dat ga ik straks doen als ik thuis komquote:
Ohja, okquote:Op donderdag 20 april 2006 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ga ik straks doen als ik thuis kom
Maar het zou handig zijn als je je adres stuurt zodat ik weet waar ik het naar laat sturen...
Als je kijkt hoe intensief ze er gebruik van maken is dat prima joh. Ik ga m'n ouders ook zo'n ding adviseren, ze doen er verder toch niks mee...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:28 schreef SPiDeY. het volgende:
Hmm mijn ma wil toch ook maar aan de dvd speler, ze hebben nu bij blokker zo'n bagger ding van Provision die regiovrij is voor 30 euro.. zou dat iets zijn of zal het na 2 weken kapot zijn ofzo?
Hmja, das ook weer zo. Maar misschien transformeert ze wel in een filmfreak ofzo, je weet het nietquote:Op donderdag 20 april 2006 15:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe intensief ze er gebruik van maken is dat prima joh. Ik ga m'n ouders ook zo'n ding adviseren, ze doen er verder toch niks mee...
quote:Ik heb nog altijd spijt gehad van mijn aanschaf van een goedkope DVD-speler bij de Blokker (een Provision). 'k Heb er niet erg veel plezier van gehad, vaak liep ie vast tijdens het kijken van een DVD, het beeld en geluid liepen ook vaak na een tijdje niet meer synchroon.
Dit geeft dus eigenlijk aan dat de aankoop van provision een gok is, en dat als het mis gaat je gewoon drie maanden moet wachten. Daar zit ik niet echt op te wachten.
Ik heb de Provision van Blokker 2 dagen in bezit gehad. De DVD speler werd tijdens gebruik behoorlijk warm. Na informatie bij leverancier, bleek dat hij meerdere DVD's retour heeft gekregen. Reden: het vastlopen door oververhitting.
De speler van mijn broertje hield er na 6 maanden mee op.
Er zit zo weinig buffergeheugen in het ding dat hij bij sommige DVD's zelfs al skipt tijdens een chapterovergang.
Geloof me... je kunt die 50 Euro beter door de plee spoelen dan uitgeven aan zo'n baggerspeler van de Blokker.
Ik heb nu een provision nog wat maar deze haperd vaak en geeft niet zulk best beeld met allemaal lijnen erdoor enzo.
18 uur bonusmateriaalquote:
Wat maakt het nou uit als ie maar 4 maanden levensduur heeft? Standaard heb je 1 jaar garantie. Daarnaast, als ie na 13 maanden kapot gaat, dan was ie die 30 euro wel waard hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 15:35 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Hmja, das ook weer zo. Maar misschien transformeert ze wel in een filmfreak ofzo, je weet het niet
Ding moet wel even meegaan natuurlijk.. anders kan ik weer op komen draven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |