Goedemorgen
![]()
Sorry Sven en Zhenar, maar ik dacht dat ik duidelijk was. Ik hoef ShowChat niet meer. Ik word echt mega gestoord van elke aanval die ik krijg ven meerdere mensen als ik maar dan ook een klein beetje iets zeg wat heel misschien ene klein beetje persoonlijk kan overkomen. Gjeez. Heb ik 1 topic gemist, werd er gelijk geroepen dat ik boos was. Dat sloeg nergens op...
Zet ik 1 verkeerde PI neer omdat die twee naast elkaar zijn.. krijg ik een heel verhaal en ook nog dat ik niet zo moet
miepen.. terwijl ik het aan het uitleggen was dat ik een verkeerde PI heb gebruikt.
Ik word er niet goed van! Of te wel, leuk en aardig allemaal, maar ik dacht dat we ooit een hele leuke groepje hadden dat gewoon goed klikte. Nou dat is allemaal voorbij. Daarvoor ben ik niet die eerste meet begonnen wat uiteindelijke de geboorte van SC werd. Misschien kom ik wel naar de meet, wie weet, maar wat mij betreft is SC echt niet leuk meer... ik ga niet steeds mijzelf lopen verdedigen. Ik heb genoeg aan mijn hoofd op dit moment en het enige plek waar ik rust kon hebben was op FOK en dat heb ik niet meer in SC.
En ik wil niet zielig klinken of enig iets, want dat ben ik niet. Ik wil gewoon lol hebben op FOK, maar dat is ten strengste verbode tegenwoordig in SC.