Bij de Free Record Shop bedoel je nu, of wat ?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Let er overigens op dat de 3 voor 15 actie elke week of om de paar weken een paar titels veranderd, waardoor het weer aantrekkelijk kan worden
klopt, de collectie wordt steeds uigebreider en beterquote:Op maandag 25 juli 2005 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Let er overigens op dat de 3 voor 15 actie elke week of om de paar weken een paar titels veranderd, waardoor het weer aantrekkelijk kan worden
Nou, je ziet het.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt een superprijs voor die set. Het wordt haast aantrekkelijk om 'm te gaan halen en m'n 'oude' 4-disc te verkopen. Alleen Schiedam is zo ver weg
'k zou zeggen: bel ze ff.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:22 schreef Darkhelmet76 het volgende:
iemand toevallig enig idee of ie in Sittard nog ligt?
Zou me weer n ritje schelen...
Goedkoop.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef kippiej het volgende:
Scarface SE
E4,99
Kep ze zelf in het vak gezet![]()
Mediamarkt Zoetermeer;
[afbeelding]
Dan zou ik eerder die box laten liggen en de R1 versie aanschaffen.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:24 schreef Shogo het volgende:
Volgens het forum van dvd.nl is de Hitchcock Signature Collection nu 50 euro. Landelijke actie.
Hmmm LOTR of Hitchcock? Hmmm denk dan maar Hitchcock.
Ik wist dat die 3 films minder had maar dat ook nog eens Dial M (waar het o.a. hoofdzakelijk omgaat) verkeerde Aspect Ratio heeft is echt zonde. Nee daar ga ik geen geld aan verspillen..quote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef Smots het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder die box laten liggen en de R1 versie aanschaffen.
Die is véél beter.
http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=6623
Dus ik heb je net ¤50 bespaard?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:01 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik wist dat die 3 films minder had maar dat ook nog eens Dial M (waar het o.a. hoofdzakelijk omgaat) verkeerde Aspect Ratio heeft is echt zonde. Nee daar ga ik geen geld aan verspillen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |