Bij de Free Record Shop bedoel je nu, of wat ?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Let er overigens op dat de 3 voor 15 actie elke week of om de paar weken een paar titels veranderd, waardoor het weer aantrekkelijk kan worden
klopt, de collectie wordt steeds uigebreider en beterquote:Op maandag 25 juli 2005 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Let er overigens op dat de 3 voor 15 actie elke week of om de paar weken een paar titels veranderd, waardoor het weer aantrekkelijk kan worden
Nou, je ziet het.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt een superprijs voor die set. Het wordt haast aantrekkelijk om 'm te gaan halen en m'n 'oude' 4-disc te verkopen. Alleen Schiedam is zo ver weg
'k zou zeggen: bel ze ff.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:22 schreef Darkhelmet76 het volgende:
iemand toevallig enig idee of ie in Sittard nog ligt?
Zou me weer n ritje schelen...
Goedkoop.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef kippiej het volgende:
Scarface SE
E4,99
Kep ze zelf in het vak gezet![]()
Mediamarkt Zoetermeer;
[afbeelding]
Dan zou ik eerder die box laten liggen en de R1 versie aanschaffen.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:24 schreef Shogo het volgende:
Volgens het forum van dvd.nl is de Hitchcock Signature Collection nu 50 euro. Landelijke actie.
Hmmm LOTR of Hitchcock? Hmmm denk dan maar Hitchcock.
Ik wist dat die 3 films minder had maar dat ook nog eens Dial M (waar het o.a. hoofdzakelijk omgaat) verkeerde Aspect Ratio heeft is echt zonde. Nee daar ga ik geen geld aan verspillen..quote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef Smots het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder die box laten liggen en de R1 versie aanschaffen.
Die is véél beter.
http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=6623
Dus ik heb je net ¤50 bespaard?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:01 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik wist dat die 3 films minder had maar dat ook nog eens Dial M (waar het o.a. hoofdzakelijk omgaat) verkeerde Aspect Ratio heeft is echt zonde. Nee daar ga ik geen geld aan verspillen..![]()
Die oude kartonnen versies zijn volgens mij bijna nergens meer te krijgen. Als ze al ergens liggen is de kans groot dat ze in het schap vrij ernstig beschadigd zijn en dat je er bovendien fiks meer voor betaalt dan de nieuwe plastic-versies.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:02 schreef Croupouque het volgende:
Ik weet niet of ik hiervoor in het goede topic ben, maar ik probeer het toch.
Ik heb seizoen twee en drie van The X-files al op DVD en ben op zoek naar seizoen één. Het probleem is alleen dat sinds kort al de oude (veel mooiere) kartonnen boxen vervangen zijn door kunststof doosjes. Nou wil ik in ieder geval de eerste drie seizoenen nog in de 'oude' uitvoering hebben omdat dat een stuk mooier staat in mijn kast. Weet iemand of seizoen één nog ergens verkrijgbaar is? Zo ja, waar? En kost het evenveel als de nieuwe doosjes?
In Utrecht stond ie ook!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:51 schreef RijstNatie het volgende:
Die LOTR giftset hadden ze ook in Rdam
18euro heb ik ervoor betaald
Had er gelijk 3 moeten kopen eigenlijk, voor de verkoop of ruil....
Ik heb daar maar twee woorden voor: "Tsjongejongejonge, wat ontzettend flauw is dat zeg."quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:29 schreef Smots het volgende:
[..]
Die oude kartonnen versies zijn volgens mij bijna nergens meer te krijgen. Als ze al ergens liggen is de kans groot dat ze in het schap vrij ernstig beschadigd zijn en dat je er bovendien fiks meer voor betaalt dan de nieuwe plastic-versies.
Soms liggen ze nog bij de Mediamarkt, je zou het daar kunnen proberen. Ik weet dat in Den Haag 3 en 4 twee weken terug nog bij de Mediamarkt lagen met de originele kartonnen verpakking.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:02 schreef Croupouque het volgende:
Ik weet niet of ik hiervoor in het goede topic ben, maar ik probeer het toch.
Ik heb seizoen twee en drie van The X-files al op DVD en ben op zoek naar seizoen één. Het probleem is alleen dat sinds kort al de oude (veel mooiere) kartonnen boxen vervangen zijn door kunststof doosjes. Nou wil ik in ieder geval de eerste drie seizoenen nog in de 'oude' uitvoering hebben omdat dat een stuk mooier staat in mijn kast. Weet iemand of seizoen één nog ergens verkrijgbaar is? Zo ja, waar? En kost het evenveel als de nieuwe doosjes?
Okee, Den Haag... Ik ben vorige week in de Mediamakt in Utrecht geweest, maar daar waren ze al op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:29 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Soms liggen ze nog bij de Mediamarkt, je zou het daar kunnen proberen. Ik weet dat in Den Haag 3 en 4 twee weken terug nog bij de Mediamarkt lagen met de originele kartonnen verpakking.
Bel ze anders even. Ze willen vast wel even voor je kijken.. en anders kun je die in Rijswijk nog proberenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Okee, Den Haag... Ik ben vorige week in de Mediamakt in Utrecht geweest, maar daar waren ze al op.
Ik heb 2 weken terug nog de eerste 3 seizoenen in digipack gezien bij FRS Nieuwegein. Geloof alle 3 49,99 ze hadden nog meer seizoenen in digipack. Seizoen 1 was in goede staat van wat ik me herinner de anderen weet ik niet meer. Weet niet of je hier veel aan hebt maar goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb daar maar twee woorden voor: "Tsjongejongejonge, wat ontzettend flauw is dat zeg."
Ik heb er ooit eens een hele stapel verdiend met wat invullen op een website. Maar volgens dvd.nl kan je deze ook gebruiken:quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:10 schreef FremantleDockers het volgende:
Welke kortingscoupon ook alweer?
nou das lekker, krijg je 2 DVD's en 8 EUR toegestoptquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:47 schreef Liejannuh het volgende:
Mediamarkt heeft heel veel hele leuke aanbiedingen op dit moment.
O.a. Four weddings and a funeral (2 DVD) voor 8 euro!
Ik moest er voor betalen, maar ben er errug blij mee!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nou das lekker, krijg je 2 DVD's en 8 EUR toegestopt
of moet je werkelijk betalen voor deze film
Damn you.. ik was zo goed bezig die actie te vergeten..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:00 schreef pascalheister het volgende:
laatste week van de summer sale bij Play.com
zitten leuke dvd's tussen![]()
zal ook weer even kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:00 schreef pascalheister het volgende:
laatste week van de summer sale bij Play.com
zitten leuke dvd's tussen![]()
Ik wil je heel erg bedanken, ik heb hem in amsterdam voor maar 19,95 kunnen kopen, inclusief het beeldje en extra Howard Shore DVD. Zelfs zonder beeldje had die al voor 20 euro gekocht, want nu heb ik de extended versions compleet.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:02 schreef Smots het volgende:
Dan gooi ik deze ook nog maar een keer online, aangezien ik de kans klein acht dat veel mensen 'm in het vorige topic gezien hebben:
Afgelopen weekend zag ik bij de Free Record Shop in Schiedam deze vrolijke vriend voor maar twintig (!!!) Euro staan: (Ze hadden er IIG meer dan 1 liggen)
En dan te bedenken dat de versie zonder beeldje en extra Howard Shore dvd bij de meeste winkels gewoon nog ¤35 kost.
Nahhhh, soms zitten er echt superinteressante dingen tussen hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:26 schreef RijstNatie het volgende:
ik vind de aanbiedingen op play tegenwoordig echt sucky sucky....
het grootste gedeelte zo'n 80% is gewoon bij de freerecordshop net zo duur verkrijgbaar... en soms zelf goedkoper. Het scheelt in iedergeval altijd maar 50cent ofso
of ben ik nou scheel
En vergeet niet dat je nou ook die mooie Howard Shore dvd erbij hebt! (Die niet bij de 4-disc editie zit)quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik wil je heel erg bedanken, ik heb hem in amsterdam voor maar 19,95 kunnen kopen, inclusief het beeldje en extra Howard Shore DVD. Zelfs zonder beeldje had die al voor 20 euro gekocht, want nu heb ik de extended versions compleet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moeten dan hier maar eens genoemd worden...quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:09 schreef Smots het volgende:
[..]
Nahhhh, soms zitten er echt superinteressante dingen tussen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |