Hmmm, heb hem anders zo gevonden hoor:quote:[..]
die heeft die box niet.
als overmaken zonder fax kan zal ik dit nog eens bekijken, maar ik meende het anders te lezen
thx voor alle hulp. heb hem inmiddels zelf voor mijn zusje besteld dmv overboeking. ben benieuwd hoe lang het zal duren. ik hoef iig geen fax te sturen zo lijkt hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hmmm, heb hem anders zo gevonden hoor:
http://www1.cd-wow.net/detail_results_2.php?product_code=17887
Die goedkope bedoel je neem ik aan.
Deze link geeft je voor iedere dvd 2 euro korting:
http://www1.cd-wow.net/index.php?affid=14837
Als het goed is zit die al bij die eerst link maar voor de zekerheid vermeld ik dit erbij.
Edit: vergeet die 2 euro kortingslink pak de eerste link want die 2 euro korting laat je om één of andere reden 1 euro meer betalen dan de gewone manier.![]()
quote:Ik weet niet of dit een fout is of niet, maar..
Classic Martial Arts 50 Moviepack voor $ 3,90 CAD!
Dat is met 12% Fidelity-korting ¤ 2,28 voor een pack met 12 dvd's.
En nee, de overige 50 Moviepacks zijn allemaal normaal geprijsd.
Besteld !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:05 schreef Durbin het volgende:
Dan hier nog maar een keer voor de achterblijvers.![]()
[..]
Besteld! Verwacht een hoop foute films te zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:05 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hehehe.. Blijkbaar is het DVDSoon het aantal bestellingen van deze titel ook niet ontgaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:05 schreef Durbin het volgende:
[..]
en weer terug op $3.90.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hehehe.. Blijkbaar is het DVDSoon het aantal bestellingen van deze titel ook niet ontgaan.
Inmiddels staat ie weer op $ 37.18 CAD.
Gotta love it.![]()
Hmm.. misschien een geval van cache ? Want hij staat hier echt op $ 37.18.quote:
Owh, das een domper...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
wat ik zo op amazon lees is dat dat alleen kan bij de marktplaats van hun.
Deel 1 staat al een paar dagen op niet leverbaar. Tenminste, de versie die lijkt op de deel 2 die ook een tientje is. Een andere versie van deel 1 staat er wel voor 18 euro. Weet iemand wat het verschil tussen die twee versies is? De voorkanten zijn iig hetzelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:08 schreef Bayswater het volgende:
Na Kill Bill 2 nu ook Kill Bill 1 voor 9,99 bij FRS en allebei in de 3 voor 25.
Voor de liefhebbers van ijzersterke jeugdseries uit de jaren 70 : Q & Q zit in de 2 voor 25(samen met de S.E. van der Untergang ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |