om maar niet de spreken over de kwaliteit van de releases van ze......quote:Op woensdag 9 november 2005 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
...met die lelijke dvd covers van ze...
Nice. DTS / DD 5.1? Waar? Prijs?quote:
Geloof dat die iets van 20 euro gaat kosten. Natuurlijk dan bij de elcheapo FRS en/of mediamarkt te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice. DTS / DD 5.1? Waar? Prijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit je te trillen op je stoeltje. Binnenkort es een keer de extra's bekijken
PS: zou ik ook in die prachtige OP mogen of zijn daar ook regels aan gebonden?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Of 5 rijen van 5quote:Op woensdag 9 november 2005 11:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tuurlijk maar regel dan nog ff 3 mensen anders staat het niet mooi!
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Gisteren Cast Away bekeken en het voel me op wat voor een verschrikkelijk goed geluid die film bevat. Met name bij deeigenlijk mag je er pas bij als je meer dan 600 dvd's hebt.. dus ik weet niet of je daaraan voldoet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit je te trillen op je stoeltje. Binnenkort es een keer de extra's bekijken
PS: zou ik ook in die prachtige OP mogen of zijn daar ook regels aan gebonden?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Gisteren Cast Away bekeken en het voel me op wat voor een verschrikkelijk goed geluid die film bevat. Met name bij devolgens mij kost dat 3 dvd's waaronder minimaal 1 CriterionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit je te trillen op je stoeltje. Binnenkort es een keer de extra's bekijken
PS: zou ik ook in die prachtige OP mogen of zijn daar ook regels aan gebonden?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
Laat ik het zo zeggen dat ik inmiddels toe ben aan nieuwe planken / kasten voor mn DVD's .. genoeg?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
eigenlijk mag je er pas bij als je meer dan 600 dvd's hebt.. dus ik weet niet of je daaraan voldoet??![]()
Volgens mij zijn we zeldzaam, ik vond deel 2 eigenlijk ook iets beter.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen deel 2 want deel 1 vond ik maar ruk
125quote:Op woensdag 9 november 2005 12:01 schreef Chielus het volgende:
we want numbers....
en niet zomaar een criterionquote:Op woensdag 9 november 2005 11:58 schreef Chielus het volgende:
[..]
volgens mij kost dat 3 dvd's waaronder minimaal 1 Criterion![]()
Ik vind het best maar tis nogal een vage code dus vraag ff aan SoK of hij het wil aanpassenquote:
Ik heb hier nog wel een OOP 1disc versie van Se7enquote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfffff.... dan kun je je alleen maar dr in kopen zoals chielus zei
je hebt trouwens nog een kans bedenk ik me net.... Mocht je de R3 van Army Of Darkness bezitten dan kun je er wat mij betreft ook bijquote:Op woensdag 9 november 2005 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een OOP 1disc versie van Se7en![]()
Spannend.... zal die hem hebben of niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je hebt trouwens nog een kans bedenk ik me net.... Mocht je de R3 van Army Of Darkness bezitten dan kun je er wat mij betreft ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |