Dank je!! Dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gefeliciteerd Dizer, kun je jezelf mooi trakteren op een leuke DVDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
GA NAAAAAR JARHEAD!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vanavond denk ik maar weer eens naar de bios toe. Veel te weinig gedaan vorig jaar.
Gefeliciteerd Dizer!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:40 schreef Dizer het volgende:
Woehoe!!! Heb als het goed is een nieuwe baanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij komt 7 maart uit in 1 en 2 disc.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je!! Dat ga ik zeker doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Is Jarhead al op DVD uit in the states?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfde als wat ik eerst deed. Alleen dus bij een ander bedrijf. Ik ben bezig met een carriere opbouwen (vanuit part-time naar full-time) in een hevige concurrentiestrijd, vandaar dat ik niks meer loslaat waar ik werk op Internet. Ik heb gemerkt dat ik dus door een bedrijf al ben aangesproken als jij van FOK...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Dizer!
Als wat ga je nu mischien werken?
Ik wil hiervan het meest uitgebreide versie (in editie qua uiterlijk...) dus mijn hoop is gevestigd op KQquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het word een digipack met slipcover en een Collectible Photo Book
Ah okéquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zelfde als wat ik eerst deed. Alleen dus bij een ander bedrijf. Ik ben bezig met een carriere opbouwen (vanuit part-time naar full-time) in een hevige concurrentiestrijd, vandaar dat ik niks meer loslaat waar ik werk op Internet. Ik heb gemerkt dat ik dus door een bedrijf al ben aangesproken als jij van FOK...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat wil je dat ik doe dan? Een btje knappe uitgave voor je opsnorren?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef Dizer het volgende:
Ik wil hiervan het meest uitgebreide versie (in editie qua uiterlijk...) dus mijn hoop is gevestigd op KQom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mocht er een japanse uitgave zijn of zo die iets weg heeft van het volgende:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe dan? Een btje knappe uitgave voor je opsnorren?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toppiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ik hou je op de hoogte
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is cool!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
Kon het niet laten, heb alweer een nieuwe achtergrond;
[afbeelding]
Zelf inelkaar gezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop