Dank je!! Dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gefeliciteerd Dizer, kun je jezelf mooi trakteren op een leuke DVD
GA NAAAAAR JARHEAD!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vanavond denk ik maar weer eens naar de bios toe. Veel te weinig gedaan vorig jaar.
Gefeliciteerd Dizer!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:40 schreef Dizer het volgende:
Woehoe!!! Heb als het goed is een nieuwe baan
Hij komt 7 maart uit in 1 en 2 disc.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je!! Dat ga ik zeker doenIs Jarhead al op DVD uit in the states?
Zelfde als wat ik eerst deed. Alleen dus bij een ander bedrijf. Ik ben bezig met een carriere opbouwen (vanuit part-time naar full-time) in een hevige concurrentiestrijd, vandaar dat ik niks meer loslaat waar ik werk op Internet. Ik heb gemerkt dat ik dus door een bedrijf al ben aangesproken als jij van FOK...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Dizer!
Als wat ga je nu mischien werken?
Ik wil hiervan het meest uitgebreide versie (in editie qua uiterlijk...) dus mijn hoop is gevestigd op KQquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het word een digipack met slipcover en een Collectible Photo Book
Ah okéquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zelfde als wat ik eerst deed. Alleen dus bij een ander bedrijf. Ik ben bezig met een carriere opbouwen (vanuit part-time naar full-time) in een hevige concurrentiestrijd, vandaar dat ik niks meer loslaat waar ik werk op Internet. Ik heb gemerkt dat ik dus door een bedrijf al ben aangesproken als jij van FOK...
Wat wil je dat ik doe dan? Een btje knappe uitgave voor je opsnorren?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef Dizer het volgende:
Ik wil hiervan het meest uitgebreide versie (in editie qua uiterlijk...) dus mijn hoop is gevestigd op KQ
Mocht er een japanse uitgave zijn of zo die iets weg heeft van het volgende:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe dan? Een btje knappe uitgave voor je opsnorren?
![]()
Die is cool!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
Kon het niet laten, heb alweer een nieuwe achtergrond;
[afbeelding]
heb je BoB dan al gekocht?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef kinky_queen het volgende:
Interne mededeling:
Alle giftsets die ik wil hebben, heb ik. Aan de ene kant is dit geweldig, aan de andere kant
![]()
Ik kan wel wat leuke dingen met photoshop maar zoiets zal mij nog niet lukken jammer genoegquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 05:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik kan wel wat leuke dingen met photoshop maar zoiets zal mij nog niet lukken jammer genoeg
Ik maak gebruik van Paintshop Pro 9. Is een veel makkelijker programma en voor dat soort dingen behaal je dezelfde resultaten. Ik weet dat Photoshop wel wat meer kan, maar paintshop vind ik echt een stukken makkelijker en lekkerder om mee te werken. Helemaal als je al die sneltoetsen weet en zoquote:Op zondag 22 januari 2006 01:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mooi gemaakt hoor. Met Photoshop gedaan?
Vooral het begin. Zoo meesterlijk gedaan. Totaal niet overdone, omdat het daar ook zo aan toe gaatquote:Op zondag 22 januari 2006 01:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Naar Jarhead geweest vanavond.
Meesterwerk. Kan niks anders zeggen!
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:26 schreef Dizer het volgende:
Zo, ik heb hem vrijdag gezien. Wat een geweldige film. Super! Ik heb in tijden niet zo genoten van een film vanaf het eerste seconde tot aan de laatsteIk moet zeggen, alles zat perfect inelkaar! Het begin tijdens zijn training, heerlijk om te lachen gewoon. Daarna de serieuze kant ervan. Echt goed. Tijdens de oorlog was het buitengewoon geweldig. Bovendien, is niks gelogen in die film...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al bij al, zeker een mooie film! Wat mij betreft past ie bij het rijtje mooiste oorlogsfilms. Eindelijk een oorlogsfilm van deze eeuw die het bij de grote jongens kan halen. Hij mag bij mij wel bij het rijtje:
The Great Escape, Saving Private Ryan, Band Of Brothers, The Longest Day, A Bridge Too Far, Der Untergang, The Pianist en nog een paar anderen![]()
Mijn cijfer voor Jarhead is een 9.Friends don't let friends remain beardless...
heb je die niet op groter formaat??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
Kon het niet laten, heb alweer een nieuwe achtergrond;
[afbeelding]
Wat voor formaat wil je hebben? Of geef anders een paar grote plaatjes en maak het tot een wallpaper voor jequote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef Timo20 het volgende:morgen
[..]
heb je die niet op groter formaat??
heb deze nu als wallpaper:
[afbeelding]
Ik ga ook een poging doen om een eigen wallpaper te maken, ga er eentje van de The Shawshank Redemption op 1024*768quote:Op zondag 22 januari 2006 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik maak gebruik van Paintshop Pro 9. Is een veel makkelijker programma en voor dat soort dingen behaal je dezelfde resultaten. Ik weet dat Photoshop wel wat meer kan, maar paintshop vind ik echt een stukken makkelijker en lekkerder om mee te werken. Helemaal als je al die sneltoetsen weet en zo
1024x768 bedoel jequote:Op zondag 22 januari 2006 11:58 schreef Timo20 het volgende:
Dizer, iets voor jou?
welk formaat wallpaper? 1024 x 740 (is `t uberhaupt 740?? iets met 700 iig)
Succesquote:Op zondag 22 januari 2006 12:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ga ook een poging doen om een eigen wallpaper te maken, ga er eentje van de The Shawshank Redemption op 1024*864.
dat jaquote:
geen idee waarom die zo duur is. En dan noemen ze KQ een handelaarquote:Maaruh... DUDE..die helm had ik vannochtend als gezien... WTF.. dat ding is lelijk en zo duur?![]()
Hehe inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2006 12:09 schreef Timo20 het volgende:
geen idee waarom die zo duur is. En dan noemen ze KQ een handelaar
Ik vind dat een week ook best lang duurt daarquote:Op zondag 22 januari 2006 12:12 schreef Dizer het volgende:
Hehe inderdaadDat van KQ gaan we lang houden hier
denk `t ookquote:Op zondag 22 januari 2006 12:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe inderdaadDat van KQ gaan we lang houden hier
dacht dat je een perm-ban had?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik vind dat een week ook best lang duurt daar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |