Zijn dat nu echt allemaal films die je tof vindt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:37 schreef Skv het volgende:
Post hier je foto's van je DVD-collectie!
TS begint.
Beetje gare foto, maargoed.
[afbeelding]
Foto van je DVD-Collectie Deel #4
Mijn collectie bestaat uit films die ik goed vind of films die ik nog niet heb gezien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:27 schreef PDOA het volgende:
Ik zie af en toe titels staan in die collecties waar ik zelf nog niet dood mee gevonden wil worden. Komt omdat ik alleen dvd's koop waarvan ik zeker weet dat het een toffe film betreft.
99% van de dvd's die ik koop heb ik al gezien en dus vind ik ze goed. Dat wil niet zeggen dat ik alle titels uit de collectie goed vind aangezien daar ook dvd's van mijn vrouw tussen zittenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:27 schreef PDOA het volgende:
Ik zie af en toe titels staan in die collecties waar ik zelf nog niet dood mee gevonden wil worden. Komt omdat ik alleen dvd's koop waarvan ik zeker weet dat het een toffe film betreft.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
99% van de dvd's die ik koop heb ik al gezien en dus vind ik ze goed. Dat wil niet zeggen dat ik alle titels uit de collectie goed vind aangezien daar ook dvd's van mijn vrouw tussen zitten
Hiertussen staan 50 dvd's die ik heb gewonnen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
Zijn dat nu echt allemaal films die je tof vindt?
Maar met zo'n collectie is die 1e procent nog best een aantal dvd'squote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
99% van de dvd's die ik koop heb ik al gezien en dus vind ik ze goed. Dat wil niet zeggen dat ik alle titels uit de collectie goed vind aangezien daar ook dvd's van mijn vrouw tussen zitten
Hoe krijg je het voor elkaar 50 dvd's te winnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Hiertussen staan 50 dvd's die ik heb gewonnen.
Ach ja, een gegeven paard kijk je niet in de bek.
Dus die staan dr ook tussen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:42 schreef RuneRose het volgende:
Volgens mij wachten we al een tijdje op een update van Timo's kant.![]()
Doe dat maar nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet ik nu ook weer gaan herhalen wat ik van die Buffy, X-files en Simpsons-boxen vind?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |