Ik moet mijn belastingaangifte nog invullenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef pascalheister het volgende:
blut wie? ik niet![]()
er komt nog een leuke belastingsmeevaller aan ook![]()
Ik ga ervan uit dat je het volgende rijtje af bent gegaan?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Iemand die weet of deze box ergens voor een redelijke prijs (liefst zonder cc) te bestellen is. Hij koste een tijdje 33 eurie bij axelmusic, maar ja stom als ik ben heb ik hem niet besteld.
quote:
Die gast van DVD.nl aemir of zo.. hij loopt echt met een bord voor zijn kop. Hoe kan ik zien dat hij de eerste twee seizoenen van Charmed goedkoper biedt dan de rest? En ze zijn trouwens in de winkel allemaal even duur. Ik heb hem maar gezegd dat ie het lekker zelf moet gaan houden. Ik heb niet eens zin meer om (al had ik een hogere bod geaccepteerd) om hem nog te ontmoetenquote:als ik het begrijp neem jij 3 boxen en 1 flm, ja en volgens jou kosten de boxen ervan uitgaande dat elk box de zelfde prijs is 34 wat niet zo is, deel 1 en 2 doe ik weg voor 30, de rest voor meer dus reken maar uit, en dan geef ik je al korting als we er 34 van maken en met die film er bij reken ik geen verzend kosten want ik neem de tijd om van rotterdam naar jou toe te komen en bij je langs te brengen dat scheelt op ze'n minst 5 euro. Nou ik hoor het wel, en alle dvd's zijn in seal dus nooit gebruikt.
Nou... eigenlijk hoeft het niet meer. Beter zo.. kan ik die 100 euro aan andere dvd's of in mijn spaarpotje voor Amerika over een paar maanden stoppenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef FremantleDockers het volgende:
Hmm, het is me een tijd terug nog wel gelukt wat bij hem af te dingen. Je moet er wel hard voor werken, dat klopt (het is een indisch mannetje, wellicht dat ie er genetisch gewoon wat beter in is). Om voor zichzelf bezorgkosten uit te sparen doet ie regelmatig een rondje nederland (ov-kaart, denk ik), kijk wel uit dat je dan ook echt de prijs zonder bezorgkosten krijgt!
ik denk dat ik blu-ray, HD-DVD maar even oversla.... met dat gekke HDCP gelul koop ik dalijk army of darkness R3 blu Ray of HD-DVD van MGM en als MGM besluit dat ik hem niet meer mag zien (of alleen op lage reso) dan gooien ze ff een bitje om en dan mag ik hem niet meer zien..quote:Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
Zeg, zitten jullie er niet mee dat binnenkort al die films weer omgezet worden in HD en Blue Ray DVD's? Met veel betere kwaliteiten en zo?We hebben allemaal best veel DVD's en een hoop duizenden euro's ingestoken en nu weer dit? Gaat er iemand van jullie een volledige collectie verkoop doen? Om weer te gaan sparen vanuit nul?
Ik denk eerlijk gezegd dat Blue Ray geen toekomst heeft en dat het allemaal wel HD DVD wordt. Sony is niet meer goed bezig met zijn investeringen laatste jaren...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik denk dat ik blu-ray, HD-DVD maar even oversla.... met dat gekke HDCP gelul koop ik dalijk army of darkness R3 blu Ray of HD-DVD van MGM en als MGM besluit dat ik hem niet meer mag zien (of alleen op lage reso) dan gooien ze ff een bitje om en dan mag ik hem niet meer zien..(met alle gevolgen van dien)
blu-ray moet ik sowieso niet omdat sony daar vast en zeker rootkits in gaat zitten bakken(want ze zeggen wel dat ze ze nu nog niet beveiligen maar zodra iedereen een blu-ray ding heeft zetten ze het bitje om
)
Ben een enorme X-men fan...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef Chielus het volgende:
PS, Dizer, ben je van je geloof afgevallen ofzo... een X3-avater??
Snap ik, mijn inziens zijn de DVD's van X-men de absolute top van DVD's zowel qua beeld als geluid.Ik hou zelf ook van de inhoud van de films maar daar kan ik me nog van voorstellen dat je daar niet van houd.quote:
quote:@ Maar inderdaad, dit soort avatars zijn maar tijdelijk hoor... Band of Brother is tot in de eeuwigheid.... Ik ga denk ik ook een Band of Brothers tatoo nemen... iets met Currahee of zo
Ehm... Bitje omgooien? Wiewatwaar?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik denk dat ik blu-ray, HD-DVD maar even oversla.... met dat gekke HDCP gelul koop ik dalijk army of darkness R3 blu Ray of HD-DVD van MGM en als MGM besluit dat ik hem niet meer mag zien (of alleen op lage reso) dan gooien ze ff een bitje om en dan mag ik hem niet meer zien..(met alle gevolgen van dien)
blu-ray moet ik sowieso niet omdat sony daar vast en zeker rootkits in gaat zitten bakken(want ze zeggen wel dat ze ze nu nog niet beveiligen maar zodra iedereen een blu-ray ding heeft zetten ze het bitje om
)
het bitje dat HDCP enabled isquote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ehm... Bitje omgooien? Wiewatwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |