abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 maart 2006 @ 22:59:21 #1
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36185534

Welkom in het topic van de DVD SlowChat-reeks! Alles wat in de DVD topics als offtopic beschouwd wordt, is hier weer ontopic! Maar er zijn regels.

Wat kun je bespreken, maar ook eventueel in andere specifieke topics?
- Praten over welke dvd je hebt gekocht! Dat doe je eventueel hier!
- Praten over welke dvd je hebt besteld! Dat doe je eventueel hier!
- Praten over dvd aanbiedingen! Dat doe je eventueel hier!
- Praten over die mooie luxe boxen! Dat doe je eventueel hier!

Waar staat de doodstraf voor?
- Praten over die dvd's die je hebt gedownload! Dat doe je hier!

Wat mag dan wel???
- Praten over hoe stoer jouw dvd collectie wel niet is!
- Praten over hoe leuk jouw shopdag was!
- Praten over waar jij graag je dvd's haalt!
- Praten over hoe goed je bevriend bent geraakt met de postbode!
- Praten over die medewerker bij de FRS die jou maar een vreemde vindt met je 10 dvd's om de dag!
- Praten over die ene film die zo goed was op dvd!
- Praten over die sukkel die jou vroeg om een kopie van The Shawshank Redemption!
- Praten over... ach jullie snappen het wel..

Had je nog leuke topics? Ja die heb ik, nog één keer op een rij:
- DVD Club
- [DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? # 15
- DVD aanbiedingen deel 20
- Foto van je DVD-collectie Deel 5!
- Hoeveel films van de Fok100 heb jij op dvd?
- Waarom zou je illegale dvd's kopen?
- Zelfhulpgroep dvd-verslaving #3: Praat met lotgenoten
- Het Grote Dvd/Giftsets topic #3
- Jouw DVD-wishlistje!
- Op welke DVD-releases wacht jij?

Heb je nog leuke websites waar ik dvd's kan kopen? Ja, kijk regelmatig op:
- Amazon.co.uk
- Amazon.com
- CD-WOW.net
- CD-WOW.com
- CD-WOW.nl
- Play.com
- Bol.com
- Mediadis.com
- Koreandvds.com
- Blahdvd.com
- DVDpacific.com

Voorgaande topics:
- DVD: SlowChat #1
- DVD: SlowChat #2: Verslaafd zijn is oké...
- DVD: SlowChat #3: Het leven is 1 grote...
- DVD SlowChat #4: En we gaan weer vrolijk verder....
- DVD SlowChat #5: Gooit alles in de verkoop...
- DVD SlowChat #6: Fok de DVD's....
- DVD SlowChat #7: Fok RCV...
- DVD SlowChat #8 wat zal de DVD sint ons brengen?
- DVD SlowChat #9 Wat zal de DVD kerstman ons brengen?
- DVD SlowChat #10 Nieuw jaar, nieuwe DVD's!
- DVD SlowChat #11 En nu weer een beetje tempo erin!
- DVD SlowChat #12 Nieuwe maand, nieuwe DVD's?
- DVD SlowChat #13: Dikke tietuh.....
- DVD SlowChat #15: Tijd voor een meeting!
- DVD SlowChat #16: Weekend DVD!

Openingspost is hier te vinden
Als je wat wilt bewerken dan mag dat, bewerken doe je door op het knopje 'bewerken' te drukken.

Have fun

[ Bericht 3% gewijzigd door Dizer op 20-03-2006 21:31:06 ]
Friends don't let friends remain beardless...
pi_36185636
blut wie? ik niet
er komt nog een leuke belastingsmeevaller aan ook
  zondag 19 maart 2006 @ 23:03:21 #3
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36185736
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef pascalheister het volgende:
blut wie? ik niet
er komt nog een leuke belastingsmeevaller aan ook
Ik moet mijn belastingaangifte nog invullen
  zondag 19 maart 2006 @ 23:52:47 #4
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_36187454
De TT klinkt erg bekend Eerst maar weer ff wat sparen. Die recorder gaat er strax best inhakken.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_36188117

Iemand die weet of deze box ergens voor een redelijke prijs (liefst zonder cc) te bestellen is. Hij koste een tijdje 33 eurie bij axelmusic, maar ja stom als ik ben heb ik hem niet besteld.
  maandag 20 maart 2006 @ 09:08:34 #6
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36191927
quote:
Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]

Iemand die weet of deze box ergens voor een redelijke prijs (liefst zonder cc) te bestellen is. Hij koste een tijdje 33 eurie bij axelmusic, maar ja stom als ik ben heb ik hem niet besteld.
Ik ga ervan uit dat je het volgende rijtje af bent gegaan?
quote:
  maandag 20 maart 2006 @ 09:11:18 #7
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36191958
quote:
als ik het begrijp neem jij 3 boxen en 1 flm, ja en volgens jou kosten de boxen ervan uitgaande dat elk box de zelfde prijs is 34 wat niet zo is, deel 1 en 2 doe ik weg voor 30, de rest voor meer dus reken maar uit, en dan geef ik je al korting als we er 34 van maken en met die film er bij reken ik geen verzend kosten want ik neem de tijd om van rotterdam naar jou toe te komen en bij je langs te brengen dat scheelt op ze'n minst 5 euro. Nou ik hoor het wel, en alle dvd's zijn in seal dus nooit gebruikt.
Die gast van DVD.nl aemir of zo.. hij loopt echt met een bord voor zijn kop. Hoe kan ik zien dat hij de eerste twee seizoenen van Charmed goedkoper biedt dan de rest? En ze zijn trouwens in de winkel allemaal even duur. Ik heb hem maar gezegd dat ie het lekker zelf moet gaan houden. Ik heb niet eens zin meer om (al had ik een hogere bod geaccepteerd) om hem nog te ontmoeten
pi_36192171
Hmm, het is me een tijd terug nog wel gelukt wat bij hem af te dingen. Je moet er wel hard voor werken, dat klopt (het is een indisch mannetje, wellicht dat ie er genetisch gewoon wat beter in is ). Om voor zichzelf bezorgkosten uit te sparen doet ie regelmatig een rondje nederland (ov-kaart, denk ik), kijk wel uit dat je dan ook echt de prijs zonder bezorgkosten krijgt!

<enter signature>
  maandag 20 maart 2006 @ 09:43:01 #9
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36192405
quote:
Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef FremantleDockers het volgende:
Hmm, het is me een tijd terug nog wel gelukt wat bij hem af te dingen. Je moet er wel hard voor werken, dat klopt (het is een indisch mannetje, wellicht dat ie er genetisch gewoon wat beter in is ). Om voor zichzelf bezorgkosten uit te sparen doet ie regelmatig een rondje nederland (ov-kaart, denk ik), kijk wel uit dat je dan ook echt de prijs zonder bezorgkosten krijgt!

Nou... eigenlijk hoeft het niet meer. Beter zo.. kan ik die 100 euro aan andere dvd's of in mijn spaarpotje voor Amerika over een paar maanden stoppen
  maandag 20 maart 2006 @ 10:09:08 #10
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36192891
Zeg, zitten jullie er niet mee dat binnenkort al die films weer omgezet worden in HD en Blue Ray DVD's? Met veel betere kwaliteiten en zo? We hebben allemaal best veel DVD's en een hoop duizenden euro's ingestoken en nu weer dit? Gaat er iemand van jullie een volledige collectie verkoop doen? Om weer te gaan sparen vanuit nul?
  maandag 20 maart 2006 @ 10:09:35 #11
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_36192905
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 97% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 10:21:24 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 20 maart 2006 @ 10:19:16 #12
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_36193137
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
Zeg, zitten jullie er niet mee dat binnenkort al die films weer omgezet worden in HD en Blue Ray DVD's? Met veel betere kwaliteiten en zo? We hebben allemaal best veel DVD's en een hoop duizenden euro's ingestoken en nu weer dit? Gaat er iemand van jullie een volledige collectie verkoop doen? Om weer te gaan sparen vanuit nul?
ik denk dat ik blu-ray, HD-DVD maar even oversla.... met dat gekke HDCP gelul koop ik dalijk army of darkness R3 blu Ray of HD-DVD van MGM en als MGM besluit dat ik hem niet meer mag zien (of alleen op lage reso) dan gooien ze ff een bitje om en dan mag ik hem niet meer zien.. (met alle gevolgen van dien)

blu-ray moet ik sowieso niet omdat sony daar vast en zeker rootkits in gaat zitten bakken (want ze zeggen wel dat ze ze nu nog niet beveiligen maar zodra iedereen een blu-ray ding heeft zetten ze het bitje om )
  maandag 20 maart 2006 @ 10:23:42 #13
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36193239
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:19 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ik denk dat ik blu-ray, HD-DVD maar even oversla.... met dat gekke HDCP gelul koop ik dalijk army of darkness R3 blu Ray of HD-DVD van MGM en als MGM besluit dat ik hem niet meer mag zien (of alleen op lage reso) dan gooien ze ff een bitje om en dan mag ik hem niet meer zien.. (met alle gevolgen van dien)

blu-ray moet ik sowieso niet omdat sony daar vast en zeker rootkits in gaat zitten bakken (want ze zeggen wel dat ze ze nu nog niet beveiligen maar zodra iedereen een blu-ray ding heeft zetten ze het bitje om )
Ik denk eerlijk gezegd dat Blue Ray geen toekomst heeft en dat het allemaal wel HD DVD wordt. Sony is niet meer goed bezig met zijn investeringen laatste jaren...
MD, UMD...

Kijk naar alle oorlogen...

Betamax - VHS
CDi - DVD
DVDR+ - DVDR-

enz enz... EN ik geloof dat HD DVD gewoon meer aanhang heeft. Er zijn al HD DVD spelers en nog maar 1 BlueRay of zo.. Damn.. konden ze niet gewoon 1 formaat uitbrengen
pi_36196364
voor dat dat hd er een beetje is ingebakken ben je tien jaar verder, bovendien zul je zelf ook je apperatuur moeten vernieuwen. Bovendien zal DVD langer meegaan dan bv de videoband.
  maandag 20 maart 2006 @ 12:45:36 #15
13148 Shogo
Psycho...
pi_36197005
Het hangt ook een beetje af van wat het gewone publiek gaat doen en ik denk dat die vooral hier nog wel even bij dvd blijven.
  maandag 20 maart 2006 @ 14:35:34 #16
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_36200192
DVD is nu eindelijk goed doorgedrongen binnen de meeste huishoudens. Voordat er iets nieuws echt door gaat breken zal of wel het gebruiksgemak (CD - Cassetebandjes) of de kwaliteit (zie DVD-VHS) een hele grote stap in een x moeten maken.

PS, Dizer, ben je van je geloof afgevallen ofzo... een X3-avater??
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 20 maart 2006 @ 14:36:54 #17
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36200232
quote:
Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef Chielus het volgende:
PS, Dizer, ben je van je geloof afgevallen ofzo... een X3-avater??
Ben een enorme X-men fan... Maar inderdaad, dit soort avatars zijn maar tijdelijk hoor... Band of Brother is tot in de eeuwigheid.... Ik ga denk ik ook een Band of Brothers tatoo nemen... iets met Currahee of zo
  maandag 20 maart 2006 @ 14:42:01 #18
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_36200372
quote:
Op maandag 20 maart 2006 14:36 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ben een enorme X-men fan... :
Snap ik, mijn inziens zijn de DVD's van X-men de absolute top van DVD's zowel qua beeld als geluid.Ik hou zelf ook van de inhoud van de films maar daar kan ik me nog van voorstellen dat je daar niet van houd.
quote:
@ Maar inderdaad, dit soort avatars zijn maar tijdelijk hoor... Band of Brother is tot in de eeuwigheid.... Ik ga denk ik ook een Band of Brothers tatoo nemen... iets met Currahee of zo
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 20 maart 2006 @ 14:47:36 #19
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36200503
quote:
Op maandag 20 maart 2006 14:42 schreef Chielus het volgende:
Dat was dus een grapje
  maandag 20 maart 2006 @ 14:56:01 #20
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36200729
Zo! Ik heb het lang uitgehouden met mijn nieuwe avatar
  maandag 20 maart 2006 @ 15:02:49 #21
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36200902
Mijn leon dvd wordt deze dagen verzonden volgens het vrouwtje van de callcenter
  maandag 20 maart 2006 @ 15:17:30 #22
37921 FremantleDockers
<enter subtitle>
pi_36201300
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:19 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

Ehm... Bitje omgooien? Wiewatwaar?

&lt;enter signature&gt;
  maandag 20 maart 2006 @ 15:48:47 #23
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_36202296
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef FremantleDockers het volgende:

[..]

Ehm... Bitje omgooien? Wiewatwaar?

het bitje dat HDCP enabled is wat inhoud dat als niet alles bij jou thuis HDCP ready is je films in lage resolutie moet kijken en ze hebben ook nog een beveiliging ontworpen wat ervoor kan zorgen dat zodra de uitgever zegt jij mag die DVD niet meer kijken (die jij hebt gekocht!) ze dit gewoon waar kunnen maken (moet je wel een internet verbinding hebben als die al niet verplicht wordt voor dit soort troep)

[ Bericht 1% gewijzigd door AntiChrist op 20-03-2006 17:01:55 ]
  maandag 20 maart 2006 @ 15:50:16 #24
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
  maandag 20 maart 2006 @ 17:25:13 #25
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_36205094
En jawel hoor, m`n Ugetsu Criterion is weer gecancelled door die modderfokkers van cdwow
heb dezelfde dvd nu 3x besteld, 3x is ie gecancelled. Bestel `m wel ergens anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')