Die heeft Timo gepost. Hij heeft hem ge-preorderd bij Pasific en de link van het plaatje is van amazonquote:Op donderdag 20 april 2006 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Diz, van welke site heb je die pic van Kingdom of Heaven? Misschien is ie dan te herleiden tot een verkoopsite
Verzenden is volgens mij altijd rond de 2 pond, en het verzenden zelf gebeurd meestal prima en snel. En ja, helaas kan je alleen met CC betalen. Alhoewel dit er wel staat:quote:Op donderdag 20 april 2006 13:38 schreef CySt het volgende:
Iemand ervaring met Amazon? Ik wil de allseasons DVDbox van 3rd rock from the sun bestellen, maar ik weet niet hoe amazon.co.uk werkt. Is de verzending snel/duur? En kun je alleen met credit-card betalen of ook op andere manieren?
Maar dat met die checques zal wel extreem moeizaam gaan dus daar zou ik niet aan beginnen.quote:We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard, American Express, Switch, Maestro, Solo, cheques or postal orders (denominated in Pounds Sterling) and Amazon.co.uk gift certificates as payment.
Lelijk dingquote:Op donderdag 20 april 2006 14:22 schreef dvdfreak het volgende:
Hmm Alien Quadrilogy, Deluxe Alien Head Collector's Edition Price: ¤ 189
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
no problem, schrijf t wel op de rekening
Bestellen nog gelukt?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:49 schreef Dizer het volgende:
TT speelt wel op mijn persoonlijke situatie jah
Ha Fquote:
Dat ga ik straks doen als ik thuis komquote:
Ohja, okquote:Op donderdag 20 april 2006 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ga ik straks doen als ik thuis kom
Maar het zou handig zijn als je je adres stuurt zodat ik weet waar ik het naar laat sturen...
Als je kijkt hoe intensief ze er gebruik van maken is dat prima joh. Ik ga m'n ouders ook zo'n ding adviseren, ze doen er verder toch niks mee...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:28 schreef SPiDeY. het volgende:
Hmm mijn ma wil toch ook maar aan de dvd speler, ze hebben nu bij blokker zo'n bagger ding van Provision die regiovrij is voor 30 euro.. zou dat iets zijn of zal het na 2 weken kapot zijn ofzo?
Hmja, das ook weer zo. Maar misschien transformeert ze wel in een filmfreak ofzo, je weet het nietquote:Op donderdag 20 april 2006 15:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe intensief ze er gebruik van maken is dat prima joh. Ik ga m'n ouders ook zo'n ding adviseren, ze doen er verder toch niks mee...
quote:Ik heb nog altijd spijt gehad van mijn aanschaf van een goedkope DVD-speler bij de Blokker (een Provision). 'k Heb er niet erg veel plezier van gehad, vaak liep ie vast tijdens het kijken van een DVD, het beeld en geluid liepen ook vaak na een tijdje niet meer synchroon.
Dit geeft dus eigenlijk aan dat de aankoop van provision een gok is, en dat als het mis gaat je gewoon drie maanden moet wachten. Daar zit ik niet echt op te wachten.
Ik heb de Provision van Blokker 2 dagen in bezit gehad. De DVD speler werd tijdens gebruik behoorlijk warm. Na informatie bij leverancier, bleek dat hij meerdere DVD's retour heeft gekregen. Reden: het vastlopen door oververhitting.
De speler van mijn broertje hield er na 6 maanden mee op.
Er zit zo weinig buffergeheugen in het ding dat hij bij sommige DVD's zelfs al skipt tijdens een chapterovergang.
Geloof me... je kunt die 50 Euro beter door de plee spoelen dan uitgeven aan zo'n baggerspeler van de Blokker.
Ik heb nu een provision nog wat maar deze haperd vaak en geeft niet zulk best beeld met allemaal lijnen erdoor enzo.
18 uur bonusmateriaalquote:
Wat maakt het nou uit als ie maar 4 maanden levensduur heeft? Standaard heb je 1 jaar garantie. Daarnaast, als ie na 13 maanden kapot gaat, dan was ie die 30 euro wel waard hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 15:35 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Hmja, das ook weer zo. Maar misschien transformeert ze wel in een filmfreak ofzo, je weet het niet
Ding moet wel even meegaan natuurlijk.. anders kan ik weer op komen draven
Een ¤3,- voucher actie van CD-WOWquote:Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm, ik had al 2 topics niet meer gepost. Heb ik veel gemist?
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:38 schreef kinky_queen het volgende:
SoK, je avatar staat verkeerd in de OP!
![]()
Zeg er eens wat van!
![]()
Wie is Jack Bauer?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef Shogo het volgende:
Iemand nog interesse in een echte Jack Bauer tas?
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1429132#1429132
Zeg, ik moet al 50 euro voor je dokken op mijn nieuwe CC rekeningquote:
Mijn eerste criterions besteldquote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef SPiDeY. het volgende:
Le Trou, God created Woman en Cleo from 5 to 9 criterions zijn besteld dankzij Dizer
Niet overdrijven he, het was maar 49,-quote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, ik moet al 50 euro voor je dokken op mijn nieuwe CC rekening![]()
achterneef van Fransquote:
Tsssk... dan moet je het wel goed doen... 48,97quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Niet overdrijven he, het was maar 49,-![]()
Ok, maar ik betaal geen cent meerquote:Op donderdag 20 april 2006 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk... dan moet je het wel goed doen... 48,97
Pauzeknop = Slowchat van FTRquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik kom net weer zo'n pauzeknop-topic tegen. Begon het me toch af te vragen en eens doorheen geneusd, maar het is me volkomen onduidelijk wat dat nou eigenlijk is. Zijn er nou twee slowchats in FTR en heb ik die ander gewoon nooit begrepen of wat is het?
er is ook nog een FMT slowchat..... maar ja daar zitten alleen maar klootzakkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pauzeknop = Slowchat van FTR
DVD Slowchat = Slowchat van de DVD topics
Volgens mij loopt dit topicreeks beter
Vandaar dat er maar 5 posts per week gemaakt wordenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pauzeknop is slowchat voor gevorderden. Logica en samenhang is ten strengste verboden.
Er worden spoiler tags gebruiktquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:14 schreef Geqxon het volgende:
Even een dom vraagje nog
Ik wil binnenkort Final Destination 3 gaan kijken, maar ik durf het topic erover niet te lezen. Want worden er in film-topics nou ook spoilertags gebruikt? Of mag alles daar gewoon neergeplempt worden?
nee niet dezelfde ervaring. Maar wel ook zoiets doms: had toch deze week de soundtrack van The Godfather besteld? krijg ik `m gisteren geleverd, hebben ze ipv de soundtrack een cd van 1 of ander vaag Italiaans bandje geleverdquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Die lijers van Bol hebben nog steeds m'n geld van die gecancelde orders van een paar weken terug niet teruggestort.Nog meer mensen die ervaring?
In t kader "doe maar lekker moeilijk"quote:Beste Timo Ritzen,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 20 april 2006.
Als gevolg van een inpakfout heeft u een verkeerd artikel ontvangen. Wij bieden
u hiervoor onze excuses aan.
Vult u alstublieft de reden van de retourzending in op de achterzijde van de
factuur en stuur deze samen met het artikel in een deugdelijke verpakking
kosteloos naar:
bol.com Retouren
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk
Mocht u het juiste artikel alsnog willen ontvangen, dan kunt u een nieuwe
bestelling plaatsen. Indien u al betaald heeft, zal het bedrag automatisch
teruggestort worden zodra wij uw retourzending ontvangen en verwerkt hebben.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Petri Benschop
bol.com Klantenservice
Lekker klantvriendelijk. En efficiënt, ook.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In t kader "doe maar lekker moeilijk"![]()
Niet dat ze gewoon het juiste exemplaar opsturen
Bij mij hebben ze gisteren eindelijk alles teruggestort van weken geleden toen die gratis verzenden actie was. Stumperds.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Die lijers van Bol hebben nog steeds m'n geld van die gecancelde orders van een paar weken terug niet teruggestort.Nog meer mensen die ervaring?
Een Italiaans tapeje?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee niet dezelfde ervaring. Maar wel ook zoiets doms: had toch deze week de soundtrack van The Godfather besteld? krijg ik `m gisteren geleverd, hebben ze ipv de soundtrack een cd van 1 of ander vaag Italiaans bandje geleverd
ff cd`tje zoeken:quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welk bandje?
niet zo`n bandjequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:57 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Een Italiaans tapeje?![]()
Shit, hoe gaar is dat
doe maar 5 to 7quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef SPiDeY. het volgende:
Le Trou, God created Woman en Cleo from 5 to 9 criterions zijn besteld dankzij Dizer
Oh haha, ik moet leren lezenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:27 schreef Timo20 het volgende:
niet zo`n bandje
Een band, als in een groepje gasten dat samen muziek maken![]()
Whoops, gaat ie weerquote:
thnx voor de tipquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:25 schreef R_ON het volgende:
Ik wil hier *gratis* een tip geven:
Gaat allen de film "Scream" kijken.
Ze betalen mij zelfsquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:18 schreef kinky_queen het volgende:
@ Dizer: Betaal jij users om dit soort uitspraken te doen, zodat je ze in je sig kan pleuren?
Dat bedoel ik dus ook. Misschien straks ook maar ff inloggen dan, hoewel ik dan wel meteen weer geconfronteerd word met m'n kansloze saldoquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze gisteren eindelijk alles teruggestort van weken geleden toen die gratis verzenden actie was. Stumperds.
quote:Op zondag 23 april 2006 00:30 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Bupatih is een vent, niet?
Die Dizer, dus toch![]()
Stelletje HOERENquote:
Als je die persoon een + heb gegeven kan je automatisch een + terugclaimen, ga naar traderslist, eigen overzicht, en kijk bij Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen:quote:Op zondag 23 april 2006 08:27 schreef Dizer het volgende:
Wat een stelletje mongolen daar op dvd.nl
Krijg ik geen pluspunt voor een verzending omdat het niet in bubbeltjes envelope was. De afspraak was dat er geen bubbeltjes envelop zou komen omdat het dan ee euro goedkoper werd in de verzending
Ja! En wat voor een.quote:Op zondag 23 april 2006 00:30 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Bupatih is een vent, niet?
Die Dizer, dus toch![]()
Ah thnxquote:Op zondag 23 april 2006 10:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als je die persoon een + heb gegeven kan je automatisch een + terugclaimen, ga naar traderslist, eigen overzicht, en kijk bij Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen:
Na 3 weken nog geen + te hebben terug ontvangen krijg je de optie om er een te claimen
![]()
* Daardoor heb ik er eerdaags 294
Je bent vergeten aan wie je een dvd hebt verkocht, toen heb je het hele forum maar geplust en die heb je na 3 weken allemaal terug geclaimd?quote:Op zondag 23 april 2006 10:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als je die persoon een + heb gegeven kan je automatisch een + terugclaimen, ga naar traderslist, eigen overzicht, en kijk bij Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen:
Na 3 weken nog geen + te hebben terug ontvangen krijg je de optie om er een te claimen
![]()
* Daardoor heb ik er eerdaags 294
Slim toch?quote:Op zondag 23 april 2006 12:54 schreef FremantleDockers het volgende:
Je bent vergeten aan wie je een dvd hebt verkocht, toen heb je het hele forum maar geplust en die heb je na 3 weken allemaal terug geclaimd?
Stelletje amateurs soms ook hèquote:Op zondag 23 april 2006 08:27 schreef Dizer het volgende:
Wat een stelletje mongolen daar op dvd.nl
Krijg ik geen pluspunt voor een verzending omdat het niet in bubbeltjes envelope was. De afspraak was dat er geen bubbeltjes envelop zou komen omdat het dan ee euro goedkoper werd in de verzending
Voortaan maar goed nadenken of ik er iets koop daar
Octaviusquote:Op zondag 23 april 2006 19:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Welke user was het eigenlijk? Ter algemene waarschuwing enzo.
Kun je hem geen min teruggeven? En sowieso... d'r staat me iets van bij dat je kan reageren op een min, toch?quote:
jupquote:Op zondag 23 april 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je hem geen min teruggeven? En sowieso... d'r staat me iets van bij dat je kan reageren op een min, toch?
Hij heeft me geen min gegeven. Ook geen plus. Vanwege dat ik het in een gewone envelop heb gedaan. Maar jah... hij wou geen bubbeltjes envelop omdat het dan een euro goedkoper werdt. Eigen schuld. Waarom verdien ik dan geen pluspunt?quote:Op zondag 23 april 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je hem geen min teruggeven? En sowieso... d'r staat me iets van bij dat je kan reageren op een min, toch?
quote:Op zondag 23 april 2006 23:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Daar noem je me ook wel een druiloor zeg
![]()
Die wordt weer gecancelled natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Timo20 het volgende:
goedenavond
Damn, cdwow is echt fokking langzaam
6 dagen geleden de Criterion van Mr. Arkadin besteld, staat nog steeds op pending
zou me niets verbazenquote:Op maandag 24 april 2006 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die wordt weer gecancelled natuurlijk
Ik wou zeggen vibrator, maar helaas...quote:Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ben je even rustig aan het surfen kom je zoiets tegen
[afbeelding]
Wat bestaat er nog niet van spongebob
die van mij ookquote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Timo20 het volgende:
goedenavond
Damn, cdwow is echt fokking langzaam
6 dagen geleden de Criterion van Mr. Arkadin besteld, staat nog steeds op pending
zouden ze alweer eens leveringsproblemen hebben?quote:Op maandag 24 april 2006 21:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die van mij ook
scarlett empress die ik zaterdag heb besteld is verzonden
Er is nu een mooie editie uit van deel 1 maar ik wacht wel op de trilogy boxquote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen om nou verdomme eindelijk eens Mission: Impossible te bestellen. Heb 'm nog nooit gezien, hij is niet te huur bij de plaatselijke videoboer, en voor 4 euro (incl linkje en voucher) kan 't nog wel lijen. De aankomende weken ga ik toch nog duizenden euro's uitgeven
Ja, de SE, maar die is veuls te duurquote:Op maandag 24 april 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is nu een mooie editie uit van deel 1 maar ik wacht wel op de trilogy box
Ja joh? Ik hoorde van de meeste mensen dat 'ie maar matig was. Slecht verhaal enzo, de sterfmomenten waren wel okay maar verder zou 't meer van hetzelfde zijn...quote:Op maandag 24 april 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
Vandaag Final Destination 3 gezien in de bios. Ik vond hem wel leuk. Goed zelfs
Ach, acteren was wel ok. Sterfscenes waren beter dan de voorgaande twee. Verhaallijn was weer hetzelfde. Mooie vrouwen... ach.. misschien viel ie behoorlijk mee omdat ik erheen ging met de gedachte een van de slechtste films in tijden te zienquote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja joh? Ik hoorde van de meeste mensen dat 'ie maar matig was. Slecht verhaal enzo, de sterfmomenten waren wel okay maar verder zou 't meer van hetzelfde zijn...
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, acteren was wel ok. Sterfscenes waren beter dan de voorgaande twee. Verhaallijn was weer hetzelfde. Mooie vrouwen... ach.. misschien viel ie behoorlijk mee omdat ik erheen ging met de gedachte een van de slechtste films in tijden te zien
Ik ken de serie zelf niet maar Filmvalley is wel te spreken over deze serie. Je zou al je principes overboord kunnen gooien en naar Talpa kijken waar hij uitgezonden wordquote:
Yes Sir!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:48 schreef slindenau het volgende:
Zijn er verder nog must-haves op Thunderbirds gebied?
quote:
Talpaquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik ken de serie zelf niet maar Filmvalley is wel te spreken over deze serie. Je zou al je principes overboord kunnen gooien en naar Talpa kijken waar hij uitgezonden word
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kickt op vrouwen met één oog?
Hehe, vet ding. Maar Limited...dus dat wordt vrij duur (ook als ie nog niet OOP is), en ik heb niet zoveel geld als arme studentquote:
coole avatarquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]Hij is wel gaaf hoor! Zap Brannigan is my rolemodel
hier ook. gewoon niet gecancelledquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:15 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk is Mr. Arkadin verzonden door cdwow
Futuramaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
coole avatar. Maar waar is ie nog eens van
?
ken de gast ergens van, weet alleen niet meer waar van?
Hij komt uit Futuramaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:42 schreef Timo20 het volgende:
coole avatar. Maar waar is ie nog eens van
?
ken de gast ergens van, weet alleen niet meer waar van?
Zeg, haal eens Magnolia uit je verkop topicquote:Op woensdag 26 april 2006 01:18 schreef SPiDeY. het volgende:
Heb ik woekerprijzen? Niet echt toch dacht ik?
Jij bent dan ook mokka niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:18 schreef SPiDeY. het volgende:
Heb ik woekerprijzen? Niet echt toch dacht ik?
Dat lijkt maar zo, ik heb er meestal meerdere namelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Jij bent dan ook mokka niet.
Overigens staan in jouw verkoop-topic ook al maanden dezelfde items, dus heel populair zijn je prijzen/producten ook niet.
Neej ! Heb er nog 2 over nuquote:Op woensdag 26 april 2006 07:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, haal eens Magnolia uit je verkop topic![]()
Vuile handelaarquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:16 schreef Dizer het volgende:Het is een wonder!!!!! Eindelijk de dvd van Leon (duitse steelbook) binnen
En damn.. wat een geile steelbook is het
[DVD] Jij. Bestellingen. Wachten. Welke. #16quote:Op woensdag 26 april 2006 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het nou uiteindelijk geduurd?
Alleen duitsequote:Op woensdag 26 april 2006 17:46 schreef sjeppert het volgende:
heeft leon duitse steelbook ook engelse subs of alleen duitse?
Goh, de FRS is normaal al niet goedkoop, maar dit wel heel ernstigquote:Op woensdag 26 april 2006 19:02 schreef Dizer het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=798856&navid=3
Kijk naar de prijs![]()
Hele mooie setsquote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef Dizer het volgende:
Fuck yeah
Ik heb de volgende aankopen gewonnen op eBay voor al bij elkaar 43 pond incl verz!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hele mooie prijzenquote:
Ik ga er gelijk een paar aanschaffen. Zullen we gelijk een inkoopsactie doen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:02 schreef Dizer het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=798856&navid=3
Kijk naar de prijs![]()
Jaaaaaaa!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:07 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ga er gelijk een paar aanschaffen. Zullen we gelijk een inkoopsactie doen?![]()
Waar is die Pulp Fiction te koopquote:Op woensdag 26 april 2006 20:07 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ga er gelijk een paar aanschaffen. Zullen we gelijk een inkoopsactie doen?![]()
Volgens mij bedoel je die Pulp Fiction uit mijn post? Die heb ik via eBay gewonnen.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waar is die Pulp Fiction te koop?
Neequote:
Dat is niet te hopen dan, aangezien ik em ook net besteld hebquote:Op woensdag 26 april 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeIk vrees dat ik totaal iets anders ga krijgen
![]()
Het zijn twee zussen. En ze hebben idd goede score. Ik ga ervan uit dat het goed gaatquote:Op woensdag 26 april 2006 21:31 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen dan, aangezien ik em ook net besteld heb.
Maarja, als het niet het juiste object is kan je bij paypal (waar ik mee betaald heb) een claim indienen...dan krijg je waarschijnlijk je geld terug.
Maar die gast verkoopt toch redelijk echte edities neem ik aan, uit de UK met 99.8% positief van de 6000+...
Paul Chamange maakt inderdaad hele mooie boxen. Maar erg duurquote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
http://cgi.ebay.nl/FUTURA(...)ZphotoQQcmdZViewItem
Wel de moeite waard... alleen zo een box kost nog meer dan twee seizoenen bij elkaar
[afbeelding]
Dan neem ik gelijk deze er ook bij:quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Paul Chamange maakt inderdaad hele mooie boxen. Maar erg duur![]()
Ik ook. Zie nu ook dat ze Oceans Eleven hebben als mooie LE...met Nl subsquote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zijn twee zussen. En ze hebben idd goede score. Ik ga ervan uit dat het goed gaat
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik ook. Zie nu ook dat ze Oceans Eleven hebben als mooie LE...met Nl subs. Voor 8 pond (en eventueel minder verzendkosten in 1 zending) laat ik die niet liggen
.
Wat goedkoop zeg... Ik zit wel over citizen kane te denken...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je die Pulp Fiction uit mijn post? Die heb ik via eBay gewonnen.
Je kan hem ook via eBay kopen, dan kost ie 11 pond:
http://cgi.ebay.nl/Pulp-F(...)ZphotoQQcmdZViewItem
Het is inderdaad goedkoop. Ik heb wel moeite moeten doen hoor... tot de laatste minuut lopen bieden en zoquote:Op woensdag 26 april 2006 21:54 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wat goedkoop zeg... Ik zit wel over citizen kane te denken...![]()
Dat was eerst niet zo..quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef slindenau het volgende:
Hoezo dat, die twee zussen verkopen ze toch via Buy It Now (die Pulp Fiction iig)?
Releasedate James Bond filmsquote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef dvdfreak het volgende:
21-09-2006 Diamonds Are Forever - Ultimate Edition Actie Sony Pictures
...
21-09-2006 You Only Live Twice - Ultimate Edition Actie Sony Pictures
Maar zo blijf je bezig. Na CR komt vast wel een nieuwe, dus die set heb je nooit compleetquote:Op woensdag 26 april 2006 22:27 schreef slindenau het volgende:
Releasedate James Bond films? Maar dan heb je de nieuwste, Casino Royale, dus niet...is ie nog steeds niet compleet
.
Jezus wat zijn ze geraffineerd bij blah, denk je mooi ik heb een leuke alias gevonden om weer een 2 pond voucher te kunnen innen. Krijg je hem netjes binnen op je mail en je vult hem in, alles fijn in orde. Klaar om te bestellen. Je voert de code in, niets aan de hand. Kom je bij de CC details uit en wijzigt die in je eigen naam om de transactie te kunnen voltooien.. HUPPA "Max per household exceeded"quote:Op donderdag 27 april 2006 01:07 schreef SPiDeY. het volgende:
Meteen maar missende seizoen 3 bij blah bestellen voor 17 eur, cd-wow met zijn 19 euro
Nee.. jij doet geen moeite om zo goedkoop mogelijk dvd's te krijgenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 08:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.. jij doet geen moeite om zo goedkoop mogelijk dvd's te krijgen![]()
Klopt, maar het zou voor ons bijvoorbeeld veel beter/leuker zijn als ook alle komende Bond's in diezelfde vorm worden uitgebracht, en niet door allerlei andere maatschappijen. Dan heb en hou je een mooie Bond collectie...quote:Op donderdag 27 april 2006 01:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar zo blijf je bezig. Na CR komt vast wel een nieuwe, dus die set heb je nooit compleet
Ziet er goed uit. Naar die film ga ik zeker heenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:02 schreef Dizer het volgende:
VET!! De HD trailer van X-Men 3 ishttp://www.apple.com/trailers/fox/tls/trailer/
Ik beloof mijnzelf dat ik die film minimaal 3x ga zien in de biosquote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Naar die film ga ik zeker heen
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je komt wel heel vaak voorbij
Veel plezierquote:Op donderdag 27 april 2006 21:11 schreef pascalheister het volgende:
ok, ik ga nu ff House of Flying Daggers kijken
Lijkt wel een beetje vierkant.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef Dizer het volgende:
Mijn nieuwe camera is besteldDe Sony W70
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot die tijd, kan ik geen foto maken van mijn inmiddels te volle dvd kast
en 3,5" displayquote:Op donderdag 27 april 2006 21:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje vierkant.
Maar 7,2 megapixel.
Hoeveel betaal je daar eigenlijk voor?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:23 schreef pascalheister het volgende:
zo ik heb nu ook een premium account bij dvd profiler
Sodeju, ziet er netjes uit!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef Dizer het volgende:
Mijn nieuwe camera is besteldDe Sony W70
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot die tijd, kan ik geen foto maken van mijn inmiddels te volle dvd kast
Hij kost normaal 349, maar krijg hem tegen personeelsprijs van 279quote:Op vrijdag 28 april 2006 03:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sodeju, ziet er netjes uit!
Quanta costa?
$ 29,95quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je daar eigenlijk voor?
Vind je ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:59 schreef Dizer het volgende:
hoewel steelcases zijn niet echt bijzonder meer
quote:
Serenity ook niet neequote:Op zaterdag 29 april 2006 09:59 schreef Dizer het volgende:
Serenity wordt een steelcase![]()
![]()
hoewel steelcases zijn niet echt bijzonder meer
Volgens velen op DVD.nl is het uiteindelijk toch geen steelbook geworden maar een slipcase. Meerdere hebben hem zo aangetroffen op FRS e.a.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:08 schreef pascalheister het volgende:
Die steelbook van The Machinist lijkt me wel mooi trouwens, nu nog een mooi prijsje
Yes! Vanwege een zoemgeluid in zijn oorquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:45 schreef Shogo het volgende:
Dat was idd een goede aflevering toch met die kerel die mulder steeds verder naar het westen ofzo liet rijden omdat hij anders (om een of andere reden) dood zou gaan?
Je bedoelt die inteelt verhaal?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind die aflevering met de drie gehandicapte broers die in the middle of nowhere leven wel vet.
Inderdaad, wou het niet spoilenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die ene aflevering goed, waar er iets vreemds gebeurt, Mulder komt aanzetten met een vreemde theorie en Scully dat dan niet gelooft.
Een topictitel is snel aangepast, hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:20 schreef Mikkie het volgende:
Hey, ga een X-Files slowchat oprichten joh.
Toomsquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, serieus, de aflevering die me het beste is bijgebleven (wegens erg creepy) was met die mix van een mens en een lintworm (of zoiets) in die riolen.
En die kerel die door schoorstenen en zo klom (Tooms?).
Maar... dan staat er een X-Files topic in m'n MyAT!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een topictitel is snel aangepast, hoor.
Nerd! Nerd!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... dan staat er een X-Files topic in m'n MyAT!
quote:
Hijgend in bed, terwijl ze dat pakje nog aan heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is toch de natte droom van iedere nerd.
Hoe kom je daar aan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is toch de natte droom van iedere nerd.
Google afbeeldingen en zoeken op Scully.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Google afbeeldingen en zoeken op Scully.
I know, erg vergezocht![]()
.
Nee.. ik bedoel meer van... waarvan is het? Uit een film? Magazine shoot? X-Filesquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Google afbeeldingen en zoeken op Scully.
I know, erg vergezocht![]()
.
X-Files aflevering natuurlijk, tsk, wat voor fan ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.. ik bedoel meer van... waarvan is het? Uit een film? Magazine shoot? X-Files![]()
Welke fillm is dat?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die heb ik op video!
Die gaan we kopenquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Turning. Staat op 't plaatje trouwens. Ik weet niet meer waarover het ging.
I like the way you thinkquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is het niet eenvoudiger om gewoon die scene te downloaden?
Ja dat klopt. Maar een plaatje van een vrolijk aapje?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Dizer, ik wil je een plaatje van een vrolijk aapje sturen, klopt het adres in je profiel wel??
Uit een x-files aflevering waarbij Mulder en Scully met the Lone gunmen in een virtual reality achtig iets terecht komen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.. ik bedoel meer van... waarvan is het? Uit een film? Magazine shoot? X-Files![]()
Dat klopt jahquote:Op zondag 30 april 2006 00:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Uit een x-files aflevering waarbij Mulder en Scully met the Lone gunmen in een virtual reality achtig iets terecht komen.
En dreamland is ook een goeie jah was dat niet met die lichaamwisseling tussen mulder en iemand van area 51? Ik weet nog een hoop afleveringen alleen niet van allemaal meer hoe ze heten...![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Een filmpje van een vrolijk aapje, ook goed.
Mailtje is verstuurd
Coolquote:Op zondag 30 april 2006 16:04 schreef Dizer het volgende:
Holy Smoke![]()
http://media.themoviebox.net/storage/clips/lenoxclip.mov
Dat moest haast wel als een sentinel voor stellen. Maar goed, hij is ook nog niet af en zo..quote:Op zondag 30 april 2006 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mag hopen dat dat geen hoofd van een sentinel moest voorstellen? Leek wel een speelgoedrobotje.
Hertentamensquote:
heb ik nietquote:Op maandag 1 mei 2006 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hertentamens
Opdrachten
Verslagen
Werken.
is gewoon een coole posterquote:
Dat valt mee. We zijn al verder gegaan in het X-Files topic. Maar jij moet het weer boven water halenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Timo20 het volgende:
trouwens, dudes: lul niet zoveel over de X Files in dit topic
Misschien heeft hij een Dizer badge?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verkopers spreken jou aan als meneer Dizer?
sorryquote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat valt mee. We zijn al verder gegaan in het X-Files topic. Maar jij moet het weer boven water halen![]()
![]()
![]()
Bij de Fame wel ja. Ze verdienen genoeg geld aan mij. Uuhm.. voor mijn CC en CD-WOW wel in ieder gevalquote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verkopers spreken jou aan als meneer Dizer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |