Pauzeknop = Slowchat van FTRquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik kom net weer zo'n pauzeknop-topic tegen. Begon het me toch af te vragen en eens doorheen geneusd, maar het is me volkomen onduidelijk wat dat nou eigenlijk is. Zijn er nou twee slowchats in FTR en heb ik die ander gewoon nooit begrepen of wat is het?
er is ook nog een FMT slowchat..... maar ja daar zitten alleen maar klootzakkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pauzeknop = Slowchat van FTR
DVD Slowchat = Slowchat van de DVD topics
Volgens mij loopt dit topicreeks beter
Vandaar dat er maar 5 posts per week gemaakt wordenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pauzeknop is slowchat voor gevorderden. Logica en samenhang is ten strengste verboden.
Er worden spoiler tags gebruiktquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:14 schreef Geqxon het volgende:
Even een dom vraagje nog
Ik wil binnenkort Final Destination 3 gaan kijken, maar ik durf het topic erover niet te lezen. Want worden er in film-topics nou ook spoilertags gebruikt? Of mag alles daar gewoon neergeplempt worden?
nee niet dezelfde ervaring. Maar wel ook zoiets doms: had toch deze week de soundtrack van The Godfather besteld? krijg ik `m gisteren geleverd, hebben ze ipv de soundtrack een cd van 1 of ander vaag Italiaans bandje geleverdquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Die lijers van Bol hebben nog steeds m'n geld van die gecancelde orders van een paar weken terug niet teruggestort.Nog meer mensen die ervaring?
In t kader "doe maar lekker moeilijk"quote:Beste Timo Ritzen,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 20 april 2006.
Als gevolg van een inpakfout heeft u een verkeerd artikel ontvangen. Wij bieden
u hiervoor onze excuses aan.
Vult u alstublieft de reden van de retourzending in op de achterzijde van de
factuur en stuur deze samen met het artikel in een deugdelijke verpakking
kosteloos naar:
bol.com Retouren
Antwoordnummer 10505
5140 WB Waalwijk
Mocht u het juiste artikel alsnog willen ontvangen, dan kunt u een nieuwe
bestelling plaatsen. Indien u al betaald heeft, zal het bedrag automatisch
teruggestort worden zodra wij uw retourzending ontvangen en verwerkt hebben.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Petri Benschop
bol.com Klantenservice
Lekker klantvriendelijk. En efficiënt, ook.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In t kader "doe maar lekker moeilijk"![]()
Niet dat ze gewoon het juiste exemplaar opsturen
Bij mij hebben ze gisteren eindelijk alles teruggestort van weken geleden toen die gratis verzenden actie was. Stumperds.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Die lijers van Bol hebben nog steeds m'n geld van die gecancelde orders van een paar weken terug niet teruggestort.Nog meer mensen die ervaring?
Een Italiaans tapeje?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee niet dezelfde ervaring. Maar wel ook zoiets doms: had toch deze week de soundtrack van The Godfather besteld? krijg ik `m gisteren geleverd, hebben ze ipv de soundtrack een cd van 1 of ander vaag Italiaans bandje geleverd
ff cd`tje zoeken:quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welk bandje?
niet zo`n bandjequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:57 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Een Italiaans tapeje?![]()
Shit, hoe gaar is dat
doe maar 5 to 7quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef SPiDeY. het volgende:
Le Trou, God created Woman en Cleo from 5 to 9 criterions zijn besteld dankzij Dizer
Oh haha, ik moet leren lezenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:27 schreef Timo20 het volgende:
niet zo`n bandje
Een band, als in een groepje gasten dat samen muziek maken![]()
Whoops, gaat ie weerquote:
thnx voor de tipquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:25 schreef R_ON het volgende:
Ik wil hier *gratis* een tip geven:
Gaat allen de film "Scream" kijken.
Ze betalen mij zelfsquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:18 schreef kinky_queen het volgende:
@ Dizer: Betaal jij users om dit soort uitspraken te doen, zodat je ze in je sig kan pleuren?
Dat bedoel ik dus ook. Misschien straks ook maar ff inloggen dan, hoewel ik dan wel meteen weer geconfronteerd word met m'n kansloze saldoquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:55 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze gisteren eindelijk alles teruggestort van weken geleden toen die gratis verzenden actie was. Stumperds.
quote:Op zondag 23 april 2006 00:30 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Bupatih is een vent, niet?
Die Dizer, dus toch![]()
Stelletje HOERENquote:
Als je die persoon een + heb gegeven kan je automatisch een + terugclaimen, ga naar traderslist, eigen overzicht, en kijk bij Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen:quote:Op zondag 23 april 2006 08:27 schreef Dizer het volgende:
Wat een stelletje mongolen daar op dvd.nl
Krijg ik geen pluspunt voor een verzending omdat het niet in bubbeltjes envelope was. De afspraak was dat er geen bubbeltjes envelop zou komen omdat het dan ee euro goedkoper werd in de verzending
Ja! En wat voor een.quote:Op zondag 23 april 2006 00:30 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Bupatih is een vent, niet?
Die Dizer, dus toch![]()
Ah thnxquote:Op zondag 23 april 2006 10:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als je die persoon een + heb gegeven kan je automatisch een + terugclaimen, ga naar traderslist, eigen overzicht, en kijk bij Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen:
Na 3 weken nog geen + te hebben terug ontvangen krijg je de optie om er een te claimen
![]()
* Daardoor heb ik er eerdaags 294
Je bent vergeten aan wie je een dvd hebt verkocht, toen heb je het hele forum maar geplust en die heb je na 3 weken allemaal terug geclaimd?quote:Op zondag 23 april 2006 10:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als je die persoon een + heb gegeven kan je automatisch een + terugclaimen, ga naar traderslist, eigen overzicht, en kijk bij Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen:
Na 3 weken nog geen + te hebben terug ontvangen krijg je de optie om er een te claimen
![]()
* Daardoor heb ik er eerdaags 294
Slim toch?quote:Op zondag 23 april 2006 12:54 schreef FremantleDockers het volgende:
Je bent vergeten aan wie je een dvd hebt verkocht, toen heb je het hele forum maar geplust en die heb je na 3 weken allemaal terug geclaimd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |