Stelletje amateurs soms ook hèquote:Op zondag 23 april 2006 08:27 schreef Dizer het volgende:
Wat een stelletje mongolen daar op dvd.nl
Krijg ik geen pluspunt voor een verzending omdat het niet in bubbeltjes envelope was. De afspraak was dat er geen bubbeltjes envelop zou komen omdat het dan ee euro goedkoper werd in de verzending
Voortaan maar goed nadenken of ik er iets koop daar
Octaviusquote:Op zondag 23 april 2006 19:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Welke user was het eigenlijk? Ter algemene waarschuwing enzo.
Kun je hem geen min teruggeven? En sowieso... d'r staat me iets van bij dat je kan reageren op een min, toch?quote:
jupquote:Op zondag 23 april 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je hem geen min teruggeven? En sowieso... d'r staat me iets van bij dat je kan reageren op een min, toch?
Hij heeft me geen min gegeven. Ook geen plus. Vanwege dat ik het in een gewone envelop heb gedaan. Maar jah... hij wou geen bubbeltjes envelop omdat het dan een euro goedkoper werdt. Eigen schuld. Waarom verdien ik dan geen pluspunt?quote:Op zondag 23 april 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je hem geen min teruggeven? En sowieso... d'r staat me iets van bij dat je kan reageren op een min, toch?
quote:Op zondag 23 april 2006 23:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Daar noem je me ook wel een druiloor zeg
![]()
Die wordt weer gecancelled natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Timo20 het volgende:
goedenavond
Damn, cdwow is echt fokking langzaam
6 dagen geleden de Criterion van Mr. Arkadin besteld, staat nog steeds op pending
zou me niets verbazenquote:Op maandag 24 april 2006 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die wordt weer gecancelled natuurlijk
Ik wou zeggen vibrator, maar helaas...quote:Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ben je even rustig aan het surfen kom je zoiets tegen
[afbeelding]
Wat bestaat er nog niet van spongebob
die van mij ookquote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Timo20 het volgende:
goedenavond
Damn, cdwow is echt fokking langzaam
6 dagen geleden de Criterion van Mr. Arkadin besteld, staat nog steeds op pending
zouden ze alweer eens leveringsproblemen hebben?quote:Op maandag 24 april 2006 21:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die van mij ook
scarlett empress die ik zaterdag heb besteld is verzonden
Er is nu een mooie editie uit van deel 1 maar ik wacht wel op de trilogy boxquote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen om nou verdomme eindelijk eens Mission: Impossible te bestellen. Heb 'm nog nooit gezien, hij is niet te huur bij de plaatselijke videoboer, en voor 4 euro (incl linkje en voucher) kan 't nog wel lijen. De aankomende weken ga ik toch nog duizenden euro's uitgeven
Ja, de SE, maar die is veuls te duurquote:Op maandag 24 april 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is nu een mooie editie uit van deel 1 maar ik wacht wel op de trilogy box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |