X-Files aflevering natuurlijk, tsk, wat voor fan ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.. ik bedoel meer van... waarvan is het? Uit een film? Magazine shoot? X-Files![]()
Welke fillm is dat?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die heb ik op video!
Die gaan we kopenquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Turning. Staat op 't plaatje trouwens. Ik weet niet meer waarover het ging.
I like the way you thinkquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is het niet eenvoudiger om gewoon die scene te downloaden?
Ja dat klopt. Maar een plaatje van een vrolijk aapje?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Dizer, ik wil je een plaatje van een vrolijk aapje sturen, klopt het adres in je profiel wel??
Uit een x-files aflevering waarbij Mulder en Scully met the Lone gunmen in een virtual reality achtig iets terecht komen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.. ik bedoel meer van... waarvan is het? Uit een film? Magazine shoot? X-Files![]()
Dat klopt jahquote:Op zondag 30 april 2006 00:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Uit een x-files aflevering waarbij Mulder en Scully met the Lone gunmen in een virtual reality achtig iets terecht komen.
En dreamland is ook een goeie jah was dat niet met die lichaamwisseling tussen mulder en iemand van area 51? Ik weet nog een hoop afleveringen alleen niet van allemaal meer hoe ze heten...![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Een filmpje van een vrolijk aapje, ook goed.
Mailtje is verstuurd
Coolquote:Op zondag 30 april 2006 16:04 schreef Dizer het volgende:
Holy Smoke![]()
http://media.themoviebox.net/storage/clips/lenoxclip.mov
Dat moest haast wel als een sentinel voor stellen. Maar goed, hij is ook nog niet af en zo..quote:Op zondag 30 april 2006 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mag hopen dat dat geen hoofd van een sentinel moest voorstellen? Leek wel een speelgoedrobotje.
Hertentamensquote:
heb ik nietquote:Op maandag 1 mei 2006 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hertentamens
Opdrachten
Verslagen
Werken.
is gewoon een coole posterquote:
Dat valt mee. We zijn al verder gegaan in het X-Files topic. Maar jij moet het weer boven water halenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Timo20 het volgende:
trouwens, dudes: lul niet zoveel over de X Files in dit topic
Misschien heeft hij een Dizer badge?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verkopers spreken jou aan als meneer Dizer?
sorryquote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat valt mee. We zijn al verder gegaan in het X-Files topic. Maar jij moet het weer boven water halen![]()
![]()
![]()
Bij de Fame wel ja. Ze verdienen genoeg geld aan mij. Uuhm.. voor mijn CC en CD-WOW wel in ieder gevalquote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verkopers spreken jou aan als meneer Dizer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |