Yes! Vanwege een zoemgeluid in zijn oorquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:45 schreef Shogo het volgende:
Dat was idd een goede aflevering toch met die kerel die mulder steeds verder naar het westen ofzo liet rijden omdat hij anders (om een of andere reden) dood zou gaan?
Je bedoelt die inteelt verhaal?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind die aflevering met de drie gehandicapte broers die in the middle of nowhere leven wel vet.
Inderdaad, wou het niet spoilenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die ene aflevering goed, waar er iets vreemds gebeurt, Mulder komt aanzetten met een vreemde theorie en Scully dat dan niet gelooft.
Een topictitel is snel aangepast, hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:20 schreef Mikkie het volgende:
Hey, ga een X-Files slowchat oprichten joh.
Toomsquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, serieus, de aflevering die me het beste is bijgebleven (wegens erg creepy) was met die mix van een mens en een lintworm (of zoiets) in die riolen.
En die kerel die door schoorstenen en zo klom (Tooms?).
Maar... dan staat er een X-Files topic in m'n MyAT!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een topictitel is snel aangepast, hoor.
Nerd! Nerd!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... dan staat er een X-Files topic in m'n MyAT!
quote:
Hijgend in bed, terwijl ze dat pakje nog aan heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is toch de natte droom van iedere nerd.
Hoe kom je daar aan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is toch de natte droom van iedere nerd.
Google afbeeldingen en zoeken op Scully.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Google afbeeldingen en zoeken op Scully.
I know, erg vergezocht![]()
.
Nee.. ik bedoel meer van... waarvan is het? Uit een film? Magazine shoot? X-Filesquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Google afbeeldingen en zoeken op Scully.
I know, erg vergezocht![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |