Sinds wanneer ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:55 schreef Dizer het volgende:
Ik wacht dus nog steeds op mijn Leon steelbook
Volgens de site van CD-wow sinds 1971...quote:
Maar heb je ze al?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaar die TT dus. Ik dacht al, cd-wow is prima bezig. Léon Steelbook én Independence Day 2-disc beide met linkje + voucher besteld, en beiden geaccepteerd. Ik klaag niet ovet cd-wow. Alleen moet Independence Day nog wel bezorgd worden natuurlijk..
Oh, hij is nog in bestelling.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens de site van CD-wow sinds 1971...maar ik heb hem dus meer dan 3 weken geleden besteld of zo
Geloof het welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Komt Bol.com met de normale post mee?
Vooral dat stukje waarin Stuart opnieuw de telefoon opneemt. Hoor je Keifer met zijn plagerige, zware stem "Hello Stu"quote:
quote:
Jah! Ik geloof dat er mega grote problememn zijn onstaan daarmee?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef Durbin het volgende:
[..]
Oh, hij is nog in bestelling.
Je bent van ná het DVDSoon-tijdperk dus ?![]()
Ja bol.com vesrtuurt gewoon met de postquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Komt Bol.com met de normale post mee?
Net op t randje van 17.00 besteld, dus hopelijk morgen i/d busquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ja bol.com vesrtuurt gewoon met de post
In het "begin" waren er geen problemen met DVDSoon, alleen waren ze soms érg traag met versturen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah! Ik geloof dat er mega grote problememn zijn onstaan daarmee?
Volgens mij gaat dat nooit goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Net op t randje van 17.00 besteld, dus hopelijk morgen i/d bus![]()
Voor mij ook nog steeds. nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
CD-WOW ownt de keet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |