Jij bent dan ook mokka niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:18 schreef SPiDeY. het volgende:
Heb ik woekerprijzen? Niet echt toch dacht ik?
Dat lijkt maar zo, ik heb er meestal meerdere namelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Jij bent dan ook mokka niet.
Overigens staan in jouw verkoop-topic ook al maanden dezelfde items, dus heel populair zijn je prijzen/producten ook niet.
Neej ! Heb er nog 2 over nuquote:Op woensdag 26 april 2006 07:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, haal eens Magnolia uit je verkop topic![]()
Vuile handelaarquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:16 schreef Dizer het volgende:Het is een wonder!!!!! Eindelijk de dvd van Leon (duitse steelbook) binnen
En damn.. wat een geile steelbook is het
[DVD] Jij. Bestellingen. Wachten. Welke. #16quote:Op woensdag 26 april 2006 15:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het nou uiteindelijk geduurd?
Alleen duitsequote:Op woensdag 26 april 2006 17:46 schreef sjeppert het volgende:
heeft leon duitse steelbook ook engelse subs of alleen duitse?
Goh, de FRS is normaal al niet goedkoop, maar dit wel heel ernstigquote:Op woensdag 26 april 2006 19:02 schreef Dizer het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=798856&navid=3
Kijk naar de prijs![]()
Hele mooie setsquote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef Dizer het volgende:
Fuck yeah
Ik heb de volgende aankopen gewonnen op eBay voor al bij elkaar 43 pond incl verz!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hele mooie prijzenquote:
Ik ga er gelijk een paar aanschaffen. Zullen we gelijk een inkoopsactie doen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:02 schreef Dizer het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=798856&navid=3
Kijk naar de prijs![]()
Jaaaaaaa!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:07 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ga er gelijk een paar aanschaffen. Zullen we gelijk een inkoopsactie doen?![]()
Waar is die Pulp Fiction te koopquote:Op woensdag 26 april 2006 20:07 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ga er gelijk een paar aanschaffen. Zullen we gelijk een inkoopsactie doen?![]()
Volgens mij bedoel je die Pulp Fiction uit mijn post? Die heb ik via eBay gewonnen.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waar is die Pulp Fiction te koop?
Neequote:
Dat is niet te hopen dan, aangezien ik em ook net besteld hebquote:Op woensdag 26 april 2006 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeIk vrees dat ik totaal iets anders ga krijgen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |