tis OF engels of R4 (Australisch)quote:
quote:
hey sloerie waar heb je die call of cthulu en vampyros lesbos vandaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:55 schreef kinky_queen het volgende:
ah op die tourquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maar aangezien deze nog niet was besteld heb ik em bijgesteld naar de engelse R2 release (dit om niet 10 verschillende regio's te hebben in me dvd collectie, nu houd ik het bij 2)
Voor hoeveel heb je hem gekocht? Hij staat nu voor 11,99 (2e halve prijs) bij de FRSquote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht nog steeds op de 2disc SEvan Amélie
pas een email gekregen van cdwow dat ze m hadden opgestuurd, ben benieuwd wanneer hij er is
Hoe kom je aan die kortingsdingessen? ik wil deze ook bestellenquote:Op maandag 13 maart 2006 08:25 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
10.99 bij cd-wow (met een hoop gekortingdinges...)! Mijn eerste CC aankoop
Meld je even hier en dan leg ik het uit:quote:Op maandag 13 maart 2006 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die kortingsdingessen? ik wil deze ook bestellen
klikquote:Op maandag 13 maart 2006 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die kortingsdingessen? ik wil deze ook bestellen
Hou nou eens op met het promoten van die forum. Ik leg het hem wel uit in onze dvd topicsquote:
volgens mij 10,99, bij cdwow. en ik zie echt nergens de 2disc liggen van amelie, weet je wel zeker dat het de 2disc is..?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je hem gekocht? Hij staat nu voor 11,99 (2e halve prijs) bij de FRS
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=332645&navid=3quote:Op maandag 13 maart 2006 12:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
volgens mij 10,99, bij cdwow. en ik zie echt nergens de 2disc liggen van amelie, weet je wel zeker dat het de 2disc is..?
Ja maar het zijn toch dezelfde? En je hebt dus goedkoper gekocht bij cd-wow... maakt toch niks uit dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zoek al maanden naar die dvd nl. maar boeit me niet, ik vind 10,99 incl verzendkosten een erg mooie prijsvoor deze hele leuke dvd
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hou nou eens op met het promoten van die forum. Ik leg het hem wel uit in onze dvd topics![]()
de hoes van de frs ziet er een stuk mooier uitquote:Op maandag 13 maart 2006 12:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar het zijn toch dezelfde? En je hebt dus goedkoper gekocht bij cd-wow... maakt toch niks uit dan?
Check!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:42 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik kan Vertigo niet vinden bij cd-wow, heb je een linkje oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |