Ja joh? Ik hoorde van de meeste mensen dat 'ie maar matig was. Slecht verhaal enzo, de sterfmomenten waren wel okay maar verder zou 't meer van hetzelfde zijn...quote:Op maandag 24 april 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
Vandaag Final Destination 3 gezien in de bios. Ik vond hem wel leuk. Goed zelfs
Ach, acteren was wel ok. Sterfscenes waren beter dan de voorgaande twee. Verhaallijn was weer hetzelfde. Mooie vrouwen... ach.. misschien viel ie behoorlijk mee omdat ik erheen ging met de gedachte een van de slechtste films in tijden te zienquote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja joh? Ik hoorde van de meeste mensen dat 'ie maar matig was. Slecht verhaal enzo, de sterfmomenten waren wel okay maar verder zou 't meer van hetzelfde zijn...
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, acteren was wel ok. Sterfscenes waren beter dan de voorgaande twee. Verhaallijn was weer hetzelfde. Mooie vrouwen... ach.. misschien viel ie behoorlijk mee omdat ik erheen ging met de gedachte een van de slechtste films in tijden te zien
Ik ken de serie zelf niet maar Filmvalley is wel te spreken over deze serie. Je zou al je principes overboord kunnen gooien en naar Talpa kijken waar hij uitgezonden wordquote:
Yes Sir!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:48 schreef slindenau het volgende:
Zijn er verder nog must-haves op Thunderbirds gebied?
quote:
Talpaquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik ken de serie zelf niet maar Filmvalley is wel te spreken over deze serie. Je zou al je principes overboord kunnen gooien en naar Talpa kijken waar hij uitgezonden word
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je kickt op vrouwen met één oog?
Hehe, vet ding. Maar Limited...dus dat wordt vrij duur (ook als ie nog niet OOP is), en ik heb niet zoveel geld als arme studentquote:
coole avatarquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]Hij is wel gaaf hoor! Zap Brannigan is my rolemodel
hier ook. gewoon niet gecancelledquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:15 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk is Mr. Arkadin verzonden door cdwow
Futuramaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
coole avatar. Maar waar is ie nog eens van
?
ken de gast ergens van, weet alleen niet meer waar van?
Hij komt uit Futuramaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:42 schreef Timo20 het volgende:
coole avatar. Maar waar is ie nog eens van
?
ken de gast ergens van, weet alleen niet meer waar van?
Zeg, haal eens Magnolia uit je verkop topicquote:Op woensdag 26 april 2006 01:18 schreef SPiDeY. het volgende:
Heb ik woekerprijzen? Niet echt toch dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |