quote:Verkoopprijzen tegenwoordig bij CD-WOW onder inkoopprijzen. Oorzaak nog niet gevonden...
I knowquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
Staat trouwens wel grappig. Eerst een titel "CD-WOW is soms niet goed bezig" en twee topics later "CD-WOW failiet"
Ik wil dus ook een dvd recorder en uiteraard alleen van Sony maar die krengen zijn moeilijk regiovrij te makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn oude DVD speler is een beetje kapot aan het gaanopzich gebruik ik hem niet zo veel maar mijn recorder heb ik nog niet regio vrij weten te krijgen
Ik heb mijn Sony dvd speler wel regiovrij gekregen maar daar heb ik 5 uur over gedaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb dus ook een sony. Op internet het een en ander gevonden maar daar heb je zo'n speciale afstandsbediening voor nodig. Of een pda of mobiel met infrarood.
Ik zal het morgen even voor je vragen op het werkquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Weet je toevallig ook of de RDR HX710 regiovrij te krijgen is?
Thnx, zou wel mooi zijn als ik gewoon via 1 speler al mijn dvd's kan kijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even voor je vragen op het werk
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik zie nu pas het berichtje boven aan de OP staan
Is toch een hele oude serie?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ga denk ik voor West Wing seizoen 1. Al ken ik de serie niet echt maar ik lees er wel goede dingen over. Een van jullie ervaring met deze serie?
Ze zijn ondertussen geloof ik bij seizoen 7 maar ik heb het nooit gevolgd.quote:
Zonde om er nu aan te beginnen dan en zoquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen geloof ik bij seizoen 7 maar ik heb het nooit gevolgd.
Dat snap ik niet helemaal. De serie wordt er toch niet beter of slechter op? Ik ben ook met Friends begonnen toen ze al zp'n beetje klaar warenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zonde om er nu aan te beginnen dan en zo
Tjah..quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. De serie wordt er toch niet beter of slechter op? Ik ben ook met Friends begonnen toen ze al zp'n beetje klaar waren
Ik kwam em een aantal keer tegen hier op Fok! en vond em wel cool dus ik dacht. Ik help meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |