Ik zla het eens aanpassenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:17 schreef Timo20 het volgende:
Je bent nummertje 24 vergeten in je rijtje, Dizer![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:19 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net 45 pond uitgegeven aan dvd's bij blah en bij play
Dacht ik vannochtend ook aan jahquote:Op zondag 2 juli 2006 12:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
![]()
Laat cdwow maar weer eens met wat mooie aanbiedingen komen. Echt te lang geleden.![]()
Vond ik ook. Daarom alleen maar die seizoenen van Simpsons gekocht. En Futurama voor een vriend. Had wel dus een voucher van 5 pond omdat ik voor het eerst rgistreerdequote:
Jep, heb zelf al de Batman 4 disc collectie voor 20 euro gekocht & ontvangen hier, en nog een stuk of 3 boxen op mn wishlist staanquote:
Morgen moet ik werkenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef slindenau het volgende:
Dizer, heb jij trouwens nog wat kunnen vinden aan goedkoop HT spul?
whehequote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Eindelijk de barbie dvd's in de aanbieding...![]()
echt heyquote:Op zondag 2 juli 2006 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kun je 'm in half Nederland zelf voor bezorgen
Om dit even te illustreren:quote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef slindenau het volgende:
... heb alleen totaal geen ruimte meer om ze op te bergen...
Dit is inderdaad een mooie Digipack. Heb hem zelf ook al een hele tijd in de kast staan.quote:
Als je nu één order plaatst, en die wordt vervolgens in twee keer gedeeltes verstuurd, dan worden de verzendkosten inderdaad opnieuw berekend. Tenminste, als ze die procedure in de afgelopen maanden niet veranderd hebben. Als ik me niet vergis heeft iemand van DVDPacific me eens geadviseerd om daarom vrijwel altijd de optie "Hold till complete" te selecteren.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef Timo20 het volgende:
Als ik die nu samen in 1 order bestel, betaal ik volgens de berekening in m`n account een bepaalde verzendkosten. Maar als ze die items allemaal apart opsturen, wordt t dan nog eens herberekend en worden er dan extra verzendkosten berekend?
ok thanks.ik wil nl. de Criterion van A Canterbury Tale bestellen, die komt pas later deze maand uit. Iemand advies over welke dvd (`s) ik er bij zou kunnen nemen om de verzendkosten te drukken?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:37 schreef Durbin het volgende:
[..]
Als je nu één order plaatst, en die wordt vervolgens in twee keer gedeeltes verstuurd, dan worden de verzendkosten inderdaad opnieuw berekend. Tenminste, als ze die procedure in de afgelopen maanden niet veranderd hebben. Als ik me niet vergis heeft iemand van DVDPacific me eens geadviseerd om daarom vrijwel altijd de optie "Hold till complete" te selecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |