die Kill Bill vind en Jurassic Park vind ik wel cool uitzien eigenlijkquote:
de jappies blijven de mooistequote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die Kill Bill vind en Jurassic Park vind ik wel cool uitzien eigenlijk
Nopequote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:19 schreef pascalheister het volgende:
kun je voor mij die assepoester ook meenemen dizer?
Ze hadden er maar 1quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:30 schreef slindenau het volgende:
Hehe, ik heb mijn eerste ROTK alweer verkocht, 100% winst.
En Dizer, hoeveel Lion Kings hadden ze nog?
flauwquote:
Net nu ik weer geld had vanwege de verkoop van mn ROTKquote:
je moet wel een schroef los hebben als je die prijzen er voor betaaldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Dizer, wat jij doet in V&A is anders ook niet echt netjes hè. Het zal mij aan m'n kont jeuken verder hoor, maar je neemt die Scarface giftset mee uit de US en probeert 'm hier voor 100 euro te verpatsen? En die LotR EE + extra dvd voor 40 euro... kom op zeg.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1. Nah vooruit.
2. Hmmm... dan is die extra dvd wel heel veel waard. In dat geval ga ik 'm ook verkopen (wel eerst kijken natuurlijk)...
3. Goedzo. Als mod heb je een voorbeeldfunctie hè....
te veelquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:26 schreef pascalheister het volgende:
is er nog wat leuks te koop aldaar?
Dizer verplicht toch niemand tot kopen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Zeg Dizer, wat jij doet in V&A is anders ook niet echt netjes hè. Het zal mij aan m'n kont jeuken verder hoor, maar je neemt die Scarface giftset mee uit de US en probeert 'm hier voor 100 euro te verpatsen? En die LotR EE + extra dvd voor 40 euro... kom op zeg.
Psies. Maar goed.. ik heb de vraagprijs al omlaag gezet. Ik weet ook wel dat niemand zoveel gaat betalen, maar vraagprijs is verplicht en ik heb geen zin om overal te gaan zoeken wat de goedkoopste prijs is. Maar dat weet jij ook dat het onzin is, toch KQquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dizer verplicht toch niemand tot kopen?
![]()
Ik zag er weinig bijzonders tussen. Misschien Samhain of Fantastic Four, maar verder..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
te veelHeb je hun uitverkoop niet gezien?
Dude, WTF! Nu ik mod ben, wil nog niet zeggen dat ik niet het volgende mag doen:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch. Dan ben je mod (niet dat dat nou zoveel zegt, maar okay, als mod van V&A heb je in het betreffende subforum toch wel een beetje een voorbeeldfunctie)... dan vind ik het wel raar als je iets dat je twee weken terug hebt gekocht nu te koop zet voor de hoofdprijs. Net als de EE. Hij maakt een ouwehoer-opmerking over dat wij geen Giftsets in V&A mogen plaatsen, maar zelf plaatst 'ie enkel de EE+extra disc voor een absurd bedrag. Da's wel een beetje vreemd.
Hij moet het verder zelf weten hoor, net alsof iemand het ervoor geeft
zoals? weer prijzen die ze normaal ook hanteren zekerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
te veelHeb je hun uitverkoop niet gezien?
laat je niet zo opnaaien manquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:02 schreef Dizer het volgende:
Jullie vergeten wel dat ik allemaal INCL verzenden prijzen heb! En dat is een pakketverzending omdat ie niet door de brievenbus past. En pakketverzending is tegenwoordig boven de 6 euro
Dus als je het omrekent... ik vraag er overigens 35 incl voor
quote:
6,20?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wel kut van de TPG ja, van 5.50 naar 6.20 voor pakketten.
quote:
Ik heb al 55 pond in mijn basket bij play.com.quote:
Verschillende bestellingen gedaan en nooit geen problemen mee gehad. Valt wel te vergelijken met Play.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:11 schreef Dizer het volgende:
Is blahdvd een beetje te vertrouwen? Ken het niet/.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |