19 mei een bestelling gedaan bij DVDsoon (Final destination 3 pre-order).
Zag vorige maand dat ie gedaald was in prijs van 16,50 euro naar 10,50 euro (!).
Toen maar cancel+refund to creditcard gedaan, maar dan kun je in je history je gecancellede order niet meer terugvinden, en ook niets van de refund. Dus maar weer een mailtje gemaakt en hopen dat na 21 dagen er *iets* terugkomt.
Krijg een splashdvd-dejavu. Toen ook veel acties en kortingen voor de Big Bang. Kijk eens op dvdpricecheck en zie dat je ex porto al 15-16 euro bij de goedkoopsten kwijt bent. Hoe kan Dvdsoon dan voor 10,50 euro inclusief porto gaan verzenden???
Kwam erachter dat m'n Dixons Visacard (lasercards) zich buiten geschillen houdt als verkopers zich niet aan de overeenkomst houden en max binnen 30 dagen na je afschrift gereclameerd kan worden om andere redenen (denk aan fouten of fraude). Ik denk dat de titel van m'n bestelling ook voor DVDsoon geldt...
Je betaalt bij dvdsoon.com/dvdimport.com trouwens tegenwoordig ook iets van 2 CAD voor 1e item + 1 per volgend item aan annuleringskosten. Die schrijven ze af, maar refund is na 4 weken nog niet binnen. Heb even zoekfunctie gedaan maar niets hierover gevonden. Ook leuk: dus geen reacties op mails, en telefoonnummers spelen alleen informatiebandjes af.
Ik dacht, ik waarschuw maar ff hierzo. Voor degenen die niet overtuigd zijn geraakt:
http://ansuz.sooke.bc.ca/creative/reviews/dvdsoon.php