Oh okquote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef Mike het volgende:
Dat maakt ook niks uit.
Het gaat er alleen om dat we op Fok! geen directe links naar zulke zaken willen hebben.
Het videobestand zijn dus warez, maar ik snap niet hoe een txt-bestand warez kan zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef Mike het volgende:
Dat maakt ook niks uit.
Het gaat er alleen om dat we op Fok! geen directe links naar zulke zaken willen hebben.
Lyrics zijn toch ook niet illegaal? Als je een bron vermeldt is alles legaal.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Omdat er voor ondertitels, of als je het anders wil bekijken op de teksten en het script van een serie/film, ook gewoon auteursrechten gelden. Uittypen, eventueel vertalen en verdelen van die teksten schendt dat auteursrecht.
De "makers" van de ondertitels nemen ook gewoon maar alles over, eigenlijk maken ze zelf niets, ze bewerken alleen maar en dat mogen ze niet.
Uiteraard zijn er altijd mensen die beweren dat dit niet vast staat en dat het in wetteksten onduidelijk wordt omschreven, maar die blijken meestal full of shit te zijn.
Dus tot nader order willen we dat niet op Fok.
Jah? Wist ik niet, maar lijkt me niet. Je mag hele boeken op internet plaatsen als er maar een bron wordt vermeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef tonks het volgende:
Lyrics zijn toch pas geleden wel illegaal geworden?
En wie bepaalt dan hoe groot dat stukje is? Ik vind het maar vaag.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je mag boeken alleen maar op internet plaatsen als je daar toestemming voor hebt of wanneer de auteursrechten zijn vervallen en de boeken dus tot het publiek domein behoren.
Bij Google Books vind je alleen het volledige boek als er geen auteursrechten op zitten, als dat wel zo is, krijg je enkel een stukje.
Google zelf of zo? In de VS vinden een hoop auteurs het blijkbaar ook maar vaag, want daar krijgt Google de ene na de andere rechtzaak naar het hoofd geworpen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan hoe groot dat stukje is? Ik vind het maar vaag.
YouTube links zijn in principe toegestaan. Maar het is zeker geen apart topic waard.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Southpark World of Warcraft
Warez?
Ook weer iets geleerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:50 schreef Mike het volgende:
[..]
YouTube links zijn in principe toegestaan. Maar het is zeker geen apart topic waard.
die tweener quotes zijn gewoon een inside joke gewordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:14 schreef Mike het volgende:
Mja, vriendelijk is anders, maar ik snap de gedachte erachter wel. Die 'Tweener'-posts beginnen behoorlijk irritant te worden, zeker als ze dan ook nog tig keer gequote worden. Ik heb het hele rijtje nutteloze posts verwijderd.![]()
Nee het zijn tvp's geworden. Enorm irritant ondertussen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
die tweener quotes zijn gewoon een inside joke geworden![]()
Ik geef toch gewoon mijn menningquote:Op zondag 19 november 2006 00:56 schreef Mike het volgende:
Mwah, ligt een beetje aan de context. Je lokte het nu ook wel erg uit.
stel je niet aan, joh. Denk je nou echt dat ik speciaal voor jou in dat topic kom?quote:Op zondag 19 november 2006 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Boer Zoekt Vrouw - deel 5 - Glasgow? Waar ligt dat?
Viking84 stalkt mij.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
stel je niet aan, joh. Denk je nou echt dat ik speciaal voor jou in dat topic kom?. Wat een grootheidswaanzin
.
ja sorry hoor, maar dan moet je niet zo voorspelbaar reageren iedere keer. Gewoon negeren is de beste oplossingquote:
Oh sorry, dat had jij moeten zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 19 november 2006 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben maar matig geboeid.
Kloon-alert.quote:Op zondag 19 november 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had jij moeten zeggen natuurlijk..
Lees maar wat Tong zegt over mij in Boer zoekt vrouw.quote:Op zondag 19 november 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geen probleem, hoor, ik denk dat ik het toch al een paar keer had gezegd.quote:Op zondag 19 november 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |