quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:58 schreef bellerophon81 het volgende:
Wil je weten hoe het afloopt? Kan je wel wat vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef L-IS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan laat je deze maar dichtgooien en open je er zelf 1quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hoe moeilijk is het om de OP te kopieren en een goede TT te verzinnen ipv een vraag
maak je niet dikquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
dan laat je deze maar dichtgooien en open je er zelf 1
OK, dit is WAY offtopic, maar jij moet bij mij op school zitten, ik ken namelijk niemand anders die "tantoe" gebruikt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef 2609 het volgende:
omg die laatste post in die vorige topic was echt tantoedom je zag toch al toen ie nick ging bellen dat ie helemaal niet veranderd id
alsof ik naar school gaquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
OK, dit is WAY offtopic, maar jij moet bij mij op school zitten, ik ken namelijk niemand anders die "tantoe" gebruikt.
Gisteravond was er voetbal op RTL7.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:56 schreef Perfect_Survivor het volgende:
oh ik kom er net achter dat ze het vanavond herhalen ipv gisteren?? Ik dacht dat ze dat altijd op vrijdag deden...
afl. 19. Herhaling komt trouwens vanavond op tv. Dus ze kan nog kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:42 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Hoi, iemand enig idee welke aflevering er donderdag uitgezonden is? Mijn vriendin volgt PB op TV en heeft donderdag (en vrijdag) gemist... Dus wil ik weten Seizoen 1 aflevering.....??? Alvast bedankt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |