Dat heb ik ook, maar ik kan niets op IMDB vinden waarvan. Echt nergens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef Vlindur het volgende:
Maar waar ken ik die ex vriendin nou van?
Ze komt mij zo bekend voor?
Zoon van Burrowsquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:15 schreef NiNi het volgende:
Ja, ze komt mij ook bekend voor!
En wie is dat jonge jochie met dat rode dingetje? Kwam die deze ep voor?
Ep 1 gemist.![]()
Zij speelde een van de vriendinnen/heksen in the craft...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef Vlindur het volgende:
Maar waar ken ik die ex vriendin nou van?
Ze komt mij zo bekend voor?
Inderdaad, nooit verwacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Die zaten geloof ik óf op een andere manier vast of hij kon ze niet los krijgen met een muntje. Toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:42 schreef California het volgende:
Schweitzer Allen. Dat wasbakje is van merk Schweitzer en een inbus heet een 'allen'.
Was er nog een reden dat hij precies die ene schroef moest hebben? En niet die uit de bank ernaast, die níet van de moordzuchtige pedofiel is?
Misschien, maar dat kon ik er niet uit opmaken. En hoe heeft hij dat op de bouwtekeningen gezien?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef Gizmore het volgende:
Die zaten geloof ik óf op een andere manier vast of hij kon ze niet los krijgen met een muntje. Toch?
Hij schreef er ook nog een nummer onder, wat dat dan te betekenen had, daar ben ik nog niet uit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:42 schreef California het volgende:
Schweitzer Allen. Dat wasbakje is van merk Schweitzer en een inbus heet een 'allen'.
gelukkig juist op de avond dat ik zeker te weten geen tijd heb om te kijken..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:19 schreef Symer het volgende:
Dit maak ik op uit de tvgids:
Donderdag 30 maart 21.30
Aflevering 3
Vrijdag 31 maart 21.00
Aflevering 1+2
Donderdag 06 april 21.30
Aflevering 4
Vrijdag 07 maart 21.00
Aflevering 3+4
Er komen dus herhalingen.
Forum Opties | |
---|---|