Dat heb ik ook, maar ik kan niets op IMDB vinden waarvan. Echt nergens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef Vlindur het volgende:
Maar waar ken ik die ex vriendin nou van?
Ze komt mij zo bekend voor?
Zoon van Burrowsquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:15 schreef NiNi het volgende:
Ja, ze komt mij ook bekend voor!
En wie is dat jonge jochie met dat rode dingetje? Kwam die deze ep voor?
Ep 1 gemist.![]()
Zij speelde een van de vriendinnen/heksen in the craft...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef Vlindur het volgende:
Maar waar ken ik die ex vriendin nou van?
Ze komt mij zo bekend voor?
Inderdaad, nooit verwacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Die zaten geloof ik óf op een andere manier vast of hij kon ze niet los krijgen met een muntje. Toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:42 schreef California het volgende:
Schweitzer Allen. Dat wasbakje is van merk Schweitzer en een inbus heet een 'allen'.
Was er nog een reden dat hij precies die ene schroef moest hebben? En niet die uit de bank ernaast, die níet van de moordzuchtige pedofiel is?
Misschien, maar dat kon ik er niet uit opmaken. En hoe heeft hij dat op de bouwtekeningen gezien?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:45 schreef Gizmore het volgende:
Die zaten geloof ik óf op een andere manier vast of hij kon ze niet los krijgen met een muntje. Toch?
Hij schreef er ook nog een nummer onder, wat dat dan te betekenen had, daar ben ik nog niet uit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:42 schreef California het volgende:
Schweitzer Allen. Dat wasbakje is van merk Schweitzer en een inbus heet een 'allen'.
gelukkig juist op de avond dat ik zeker te weten geen tijd heb om te kijken..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:19 schreef Symer het volgende:
Dit maak ik op uit de tvgids:
Donderdag 30 maart 21.30
Aflevering 3
Vrijdag 31 maart 21.00
Aflevering 1+2
Donderdag 06 april 21.30
Aflevering 4
Vrijdag 07 maart 21.00
Aflevering 3+4
Er komen dus herhalingen.
Das wel mooi voor degene die t nog niet gezien hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:19 schreef Symer het volgende:
Dit maak ik op uit de tvgids:
Donderdag 30 maart 21.30
Aflevering 3
Vrijdag 31 maart 21.00
Aflevering 1+2
Donderdag 06 april 21.30
Aflevering 4
Vrijdag 07 maart 21.00
Aflevering 3+4
Er komen dus herhalingen.
Dat is het nummer wat op die schroef stond. Zal iets van een type nummer zijn ofzo gok ik. Samen met die twee namen leek het vervolgens de naam en nummer van een andere gevangene.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hij schreef er ook nog een nummer onder, wat dat dan te betekenen had, daar ben ik nog niet uit.
Nou, inderdaad dat vond ik ook! Zat ergens te wachten tot er net een bewaker aankwam ofzo maar nee..quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel leuk dat ze gewoon zn teen eraf knippen, en niet het cliche erin gooien van ompraten of een afleiding (althans aan het geluid te horen mag ik toch aannemen dat hij zn teen kwijt is?!)
OMG wat is hij toch lekkerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad dat vond ik ook! Zat ergens te wachten tot er net een bewaker aankwam ofzo maar nee..
Enne Plaatjes!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:13 schreef planethugo het volgende:
om terug te komen op de topictitel:
855.000 kijkers, meer dan vorige week (716.000)
Me2, eerste aflevering niet gezien, deze wel dus was even wennen enzo maar echt een top seriequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:05 schreef Copycat het volgende:
Gisteren voor het eerst gekeken en ben verkocht.
Geweldige serie!
Mwahh, was wel toevallig dat die neger die hem die medicijnen moest leveren toevallig zag dat de hoofdpersoon in gevecht was met het schoothondje van die nazi, waardoor hij op het nippertje toch zijn medicijnen kreeg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Gisteravond was goed, die gevangenisfight was echt goed gedaan.
Er zijn een paar gevangenen, inclusief John Abruzzi (die met de betonschaar), die PI-dienst hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef RedFever007 het volgende:
Wat mij opvalt is dat die gevangenen wel erg veel vrijheid hebben, hoe kan zo'n gevangene nu een betonschaar hebben om die teen eraf te knippen??
Dat vind ik wel apart... ik heb het gevoel dat Lost een grotere hype kent/kende, en dat er over het algemeen meer mensen naar Net5 kijken dan naar RTL5. De programma's komen ook op dezelfde tijdstip, dus zou het iets te maken hebben met de dag?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan kijken hier bijna twee keer zoveel mensen naar als naar Lost.
Had ik niet verwacht.
mwoah zal dr weinig mee te maken hebben aangezien de meesten pas na 12 uur snachts op stap gaan...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat vind ik wel apart... ik heb het gevoel dat Lost een grotere hype kent/kende, en dat er over het algemeen meer mensen naar Net5 kijken dan naar RTL5. De programma's komen ook op dezelfde tijdstip, dus zou het iets te maken hebben met de dag?
Vrijdagavond is weliswaar het begin van het weekend, dus veel mensen gaan leuke dingen doen, maar donderdagavond is voor studenten [volgens mij ook een grote doelgroep van beide series] ook uitgaansavond...
Ik had het in ieder geval niet verwacht
en 7x zoveel als naar de sopranos. Hoezo nederland heeft weinig gevoel voor kwaliteitsseriesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Dan kijken hier bijna twee keer zoveel mensen naar als naar Lost.
Had ik niet verwacht.
Idd. En iedere keer die beelden vanuit de helikopter hebben we nu ook wel gezien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:46 schreef One_conundrum het volgende:
Ik erger me wel de tering aan die flits van de infrastructuur van de gevangenis!
Inderdaad, irritant overbodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:46 schreef One_conundrum het volgende:
Ik erger me wel de tering aan die flits van de infrastructuur van de gevangenis!
Dat is het teken dat de reclame komt..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:46 schreef One_conundrum het volgende:
klOptquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:24 schreef Augustina het volgende:
En vrijdag de herhaling van deel 1+2 op RTL7.
Als ik het goed heb tenminste.
Snel downloaden, zeg ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik baal er zo van dat ik de eerste twee afleveringen niet heb gezien.
Ik zit er over te denken om ze nu even te downloaden en vanavond verder gaan met de 3e aflevering.
Om ook een sociaal wenselijk antwoord te geven en niet meteen over downloaden te beginnen: Morgenavond worden deel 1 en 2 herhaald op RTL7quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik baal er zo van dat ik de eerste twee afleveringen niet heb gezien.
Ik zit er over te denken om ze nu even te downloaden en vanavond verder gaan met de 3e aflevering.
Maar dan kijkt hij vanavond aflevering 3 om vervolgens morgen aflevering 1+2 te kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
Om ook een sociaal wenselijk antwoord te geven en niet meteen over downloaden te beginnen: Morgenavond worden deel 1 en 2 herhaald op RTL7
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Maar dan kijkt hij vanavond aflevering 3 om vervolgens morgen aflevering 1+2 te kijken..
![]()
Dan neem je het vanavond toch op? Kun je morgen een Prison Break filmavond houdenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Maar dan kijkt hij vanavond aflevering 3 om vervolgens morgen aflevering 1+2 te kijken..
![]()
Is ook een ideequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan neem je het vanavond toch op? Kun je morgen een Prison Break filmavond houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, crappie bussines daarsO, maar Scofieldd verzint er vast iets opquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef Christibel het volgende:
" It means, I don't sleep at all!! " Hoe doe je dat???
Het contact tussen de twee broers gaat wel erg soepeltjes, maar heb verder geen problemen met het zgn gebrek aan realisme.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:45 schreef KansloosForEver het volgende:
Er gebeuren te veel dingen die niet echt kunnen gebeuren en dat maakt de serie gelijk minder realistisch, en voor mij dus ook minder leuk om na te kijken
ja ok, daar moet je gewoon van houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:48 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Het contact tussen de twee broers gaat wel erg soepeltjes, maar heb verder geen problemen met het zgn gebrek aan realisme.
Ik ook!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef Copycat het volgende:
Kan ik aflevering 1 met terugwerkende kracht toch nog zien.
Meen je dat nou ? Ik zie het niet echt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:49 schreef Xurk het volgende:
Je bedoelt de advocate? Die heeft zó een leuke uitstraling![]()
Vandaag herhaling van aflevering 1+ 2 op rtl 7quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef du_ke het volgende:
Leuke serie al gaat het wel wat langzaam allemaal het is ook wat een hele reeks vullen met 1 ontsnapping.
Dat betekend 'nieuweling' in de gevangenis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:27 schreef Augustina het volgende:
waarom wordt hij ' Fish' genoemd?
Nog nooit The Shawshank Redemption gezien?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:27 schreef Augustina het volgende:
Wordt in aflevering 1 uitgelegd waarom hij 'Fish' genoemd wordt? Zo ja, waarom wordt hij ' Fish' genoemd?
Twee keer, maar dat herinner ik me niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nog nooit The Shawshank Redemption gezien?
euhh, neequote:Op zaterdag 1 april 2006 15:07 schreef Undergod het volgende:
fish word ook constant vertaalt met "groentje".
nog meer ex-Oz liefhebbers miss hier?
Ik ben afgehaakt toen er ineens een neger door de gevangenis vloogquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:07 schreef Undergod het volgende:
Ik ben ook een hele tijd Oz aanhanger geweest, nog meer ex-Oz liefhebbers miss hier?
OZquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:07 schreef Undergod het volgende:
Ik ben ook een hele tijd Oz aanhanger geweest, nog meer ex-Oz liefhebbers miss hier?
Dan heb je heel wat gemist.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt toen er ineens een neger door de gevangenis vloog![]()
(de eerste aflevering dus)
Dat is het wel vind ik.quote:Op zondag 2 april 2006 15:26 schreef Xurk het volgende:
[..]
OZ
Eén van mijn favoriete series aller tijden, heb zelfs heel de serie op DVD
Ik ben in eerste instantie ook Prison Break gaan kijken, om te zien of het net zo goed was als OZ
20 als ik het goed heb.quote:Op zondag 2 april 2006 17:50 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen seizoen 1 heeft?
Er komt wel een 2de seizoenquote:Op zondag 2 april 2006 18:06 schreef Xurk het volgende:
22 toch? Klopt!
En er komt toch geen tweede seizoen? Klopt niet
Als we iets willen weten, kijken we zelf wel. Ik ga nu aflevering 11 kijken.quote:Op zondag 2 april 2006 18:26 schreef GoldenEyedDarkness het volgende:
Jullie willen vanalles wetenm natuurlijk, maar het enige wat ik vertel is dat het alleen maar TOFFER wordt.
nee, niet echt, ik zie het allemaal zelf wel de komende tijd als het op tv komt.quote:Op zondag 2 april 2006 18:26 schreef GoldenEyedDarkness het volgende:
Jullie willen vanalles weten natuurlijk, maar het enige wat ik vertel is dat het alleen maar TOFFER wordt.
Oh, ik dacht anders te hebben gelezenquote:
er valt vast wel wat te verzinnen denk ik, uitstel van executie ofzo. persoonlijk vind ik het wel jammer dat het weer langer moet duren, sommige series moeten gewoon niet te lang duren, maar ja als het een kijkcijfer succes is dan zal dat wel een reden zijn om er meer uit te halen.quote:Op maandag 3 april 2006 01:26 schreef Xurk het volgende:
Oh, ik dacht anders te hebben gelezenMaar dat 2de seizoen, hoe willen ze dat doen dan?
Gaan ze dan in een ander gevangenis een Prison Break forceren ofzo?
Als ze namelijk na 22 afleveringen nog steeds niet uit de gevangenis zijn ontsnapt, dan is het best stom [aangezien Lincoln nu al maar een maand verwijderd is van zijn doodstraf].
och, 11 al... dan ben ik nog niet zo ver met aflevering 8 die ik nu ga kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 19:51 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Als we iets willen weten, kijken we zelf wel. Ik ga nu aflevering 11 kijken.
Snel beginnen met kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 08:49 schreef jorienvdherik het volgende:
druk weekend moet aflevering 3 nog zien
Dat wilde ik net zeggenquote:Op maandag 3 april 2006 20:10 schreef Proper_fucked het volgende:
Wil iedereen even ophouden met het zeggen hoe vet of niet het wordt over 10 afleveringen?..
De personages doen me op zich ook wel redelijk aan OZ denken, maar wat OZ zo gewelidg maakte was hun unieke concept: Em Cityquote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
erg vette serie, en ik heb ook Oz gekeken vroeger, waar dit me ook aan doet denken ja
Nee, vind ik niet. Niveau blijft hoog.quote:Op maandag 3 april 2006 19:29 schreef Haiduc het volgende:
Kheb de eerste 15 nu gezien. Ech onwijs gave serie, alleen wordt ie naar 't einde toe iets minder (maar nog steeds gigantisch gaaf)
Hij wordt juist steeds ergerquote:Op maandag 3 april 2006 19:29 schreef Haiduc het volgende:
Kheb de eerste 15 nu gezien. Ech onwijs gave serie, alleen wordt ie naar 't einde toe iets minder (maar nog steeds gigantisch gaaf)
Gewoon vrijdag afl. 3+4 kijken, anders snap je er niks meer vanquote:Op woensdag 5 april 2006 18:33 schreef Xrenity het volgende:
Coole serie
Maar hoe zit het nou? Morgen ep 4?
Want ik heb alleen 1+2 in die herhaling gezienDenk dat ik maar op vrijdag wacht
Ik bij 13quote:Op donderdag 6 april 2006 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wilde het ff inhalen tot vandaag alleen ben een beetje doorgeschoten en zit nu bij ep7.
Ik zou maar je verschillende contacten raadplegen, want hell yeah dat Prison Break owntquote:Op donderdag 6 april 2006 19:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik bij 13Kan trouwens niet wachten tot ik de rest ergens vandaan kan plukken want damn, het is wel spannend hoor
Hier hetzelfde,.. afwachtend op de volgende delen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik bij 13Kan trouwens niet wachten tot ik de rest ergens vandaan kan plukken want damn, het is wel spannend hoor
* I_PANDA_I ook even kijken gaan,... welke aflevering is dat ook alweer,...quote:Op donderdag 6 april 2006 22:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hijs nu bezig, erg spannend, maar ik heb het al een keer gezien
Verhip, het is dus nog niet voorbij.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
wat is het weer spannend zeg, steeds die kanker reclame van een uur erdoorheen
Das nog niks, ik had er 7 gezien op 1 dagquote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Hier hetzelfde,.. afwachtend op de volgende delen.
Ik heb dinsdag 4 afleveringen geken :S
Verslavende klote serie,.. ...![]()
Maar wel vet spannend veel plezier met de aflevering,.. ze zijn vet igg![]()
Aflevering 6 & 7 zijn bruutquote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef Thelonious het volgende:
Was een leuke aflevering!
Wou net zeggenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Verhip, het is dus nog niet voorbij.
Cool!
Mee eens!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En al die mensen die lopen te zeiken over afleveringen die nog niet op TV zijn geweest, kanker op met dat gezeik en ga naar het USA Topic ofzo
Z'n andere broer komt in de problemenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Tsja ik vraag me af hoe ze hier een deel2 van maken..
Kk heh.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
kk video hij heb alf 4 niet opgenomen
afl 3 & 4 komen morgen vanaf 21u nog een keer op tv (rtl7), dus je krijgt een herkansingquote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat heb ik met 24. Goeie recensies enzo. En nu drie seizoenen te downloaden.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
Woei goeie serie dit
Had wel stukjes ervan gezien bji commercials maar eigenlijk nooit gekeken. Vanavond wel gekeken en moet zeggen dat het erg goed was. Heb er ook goeie verhalen over gehoord dus ik denk dat ik maar ga kijken of ik aflevering 1 t/m 3 nog ff ergens kan fixen
Daar kijk ik niet naar.. bang om ook alles in te moeten halen.. lijkt me ook wel een leuke serie namelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dat heb ik met 24. Goeie recensies enzo. En nu drie seizoenen te downloaden.
Er is morgen een herhalingquote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
inderdaad, begint langzaam wel storend te worden.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En al die mensen die lopen te zeiken over afleveringen die nog niet op TV zijn geweest, kanker op met dat gezeik en ga naar het USA Topic ofzo
Of van uur tot uur.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
Video van vanavond weer bekeken.
Dit is nou juist een serie die je niet helemaal van te voren wilt zien op DVD of wilt weten via spoilers.
Veel te leuk om, niets wetende van te voren, van week tot week te bekijken.
voordeel van video is dat je de reclames lekker kunt doorspoelen.
Of je kijkt m van tevoren en dan hoef je m niet per se meer te zien op tv (inclusief reclamequote:Op vrijdag 7 april 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
Video van vanavond weer bekeken.
Dit is nou juist een serie die je niet helemaal van te voren wilt zien op DVD of wilt weten via spoilers.
Veel te leuk om, niets wetende van te voren, van week tot week te bekijken.
voordeel van video is dat je de reclames lekker kunt doorspoelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het verbazingwekkend dat het verlicht was. Erg handig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:43 schreef One_conundrum het volgende:
Wist michael wel wat er achter die muren in zijn cel zat? Hij keek zo verbaasd. . .
Zo denk ik er ook over, Copycat. Een van de weinige tv-series waar ik voor ga zitten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch een geweldige serie. Iemand wilde voor mij de komende afleveringen downloaden, maar dat wil ik helemaal niet. Zo'n uurtje per week is te leuk om naar uit te kijken. Overdaad schaadt al snel bij mij.
Vast wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Augustina het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, Copycat. Een van de weinige tv-series waar ik voor ga zitten.
Alhoewel ik het wel verleidelijk vind om alles al te gaan zien. Maar ik hou me in.
Waar ik trouwens over na dacht: er zijn iets van 22/23 afleveringen. Dat is ongeveer een half jaar. Ze zullen toch niet een hele tijd stoppen met uitzendingen tijdens de zomerbreak? Dat zou ik verschrikkelijk vinden!
Agree. Ik doe ook lekker gewoon elke week kijken. Maar ik hoop inderdaad niet dat het straks tijdelijk pauzeert, want dan ga ik de afleveringen toch echt downloaden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Augustina het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, Copycat. Een van de weinige tv-series waar ik voor ga zitten.
Alhoewel ik het wel verleidelijk vind om alles al te gaan zien. Maar ik hou me in.
Waar ik trouwens over na dacht: er zijn iets van 22/23 afleveringen. Dat is ongeveer een half jaar. Ze zullen toch niet een hele tijd stoppen met uitzendingen tijdens de zomerbreak? Dat zou ik verschrikkelijk vinden!
Jaja...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef Augustina het volgende:
Ik heb niet eens een downloadprogramma op mn computer staan. Ik moet dus braaf elke week gaan kijken.![]()
Ja, dat ga ik dan ook doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:05 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Agree. Ik doe ook lekker gewoon elke week kijken. Maar ik hoop inderdaad niet dat het straks tijdelijk pauzeert, want dan ga ik de afleveringen toch echt downloaden.
haha, nee 't zou in iedergeval niet lukkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb nu de afl t/m 12 op mijn PC staan, ik denk niet dat ik het ga vol houden om niet verder te gaan kijken.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wentworth Miller hebben ze goed gecast voor de hoofdrol trouwens![]()
FISH, I NEED TO GET BACK INquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:17 schreef Laniboekje het volgende:
En Sucre weer terug, ik vind die gast zooo grappig!
![]()
Ja! En hoe hij dan ook Fish wil begroeten op zijn eigen manier en Fish dus niet weet hoe hij zo'n 'ganstah-manier' terug moet doen.. priceless. Dat gestuntelquote:
Euhh, vandaag zonden ze aflevering 3 + 4 uit...quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:31 schreef Proper_fucked het volgende:
godverheeft m'n moeder GTST over prison break opgenomen
![]()
Heb geen zin om het hele seizoen te downloaden, en ep. 3 gaat niet lekker met downloaden![]()
Volgende week vrijdag komen afleveringen 3+4?
Lees gewoon.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:51 schreef jorienvdherik het volgende:
de aflevering vandaag gekeken, top serie
volgende week toch afl 4 pas ?
5.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:51 schreef jorienvdherik het volgende:
de aflevering vandaag gekeken, top serie
volgende week toch afl 4 pas ?
Aflevering 18 is een leaked versie. Ze zenden a.s. maandag aflevering 17 uit in de VS.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:04 schreef magnifor het volgende:
Ze zijn wel ver in de VS moet ik zeggen. Aflevering 18 is te downloaden.
Ik ga de serie op tv volgen en later op dvd kopen. Veel spannender.
Jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:22 schreef CySt het volgende:
[..]
Aflevering 18 is een leaked versie. Ze zenden a.s. maandag aflevering 17 uit in de VS.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:48 schreef Copycat het volgende:
Prison Break (USA) #4: Where art thou Abruzzi?
Misschien een betere hangplek voor de downloaders?
Pfff..quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:10 schreef Undergod het volgende:
Minder is echter dat ze dus spoilers in de topic titel zetten?
Dat kun je denk ik beter in feedback opwerpen, bij de FTR modsquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:10 schreef Undergod het volgende:
Minder is echter dat ze dus spoilers in de topic titel zetten?
Dan zijn ze nog ver. 5-17 = 12 aflveringen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:22 schreef CySt het volgende:
[..]
Aflevering 18 is een leaked versie. Ze zenden a.s. maandag aflevering 17 uit in de VS.
Dat ga je niet vol kunnen houdenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Is niet erg. Ik ga de serie gewoon op tv volgen.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat ga je niet vol kunnen houden![]()
![]()
![]()
het duurt drie tot vier uur om die tatoe aan te brengenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij elke opnamedag uren bij de schminck afdeling.
Ik hou het vol. Ik blijf het op tv volgen en ga geen nieuwe aflveringen downloaden. Ik download alleen 1 tot 3 omdat ik die gemist heb.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Omdat het spannend wordt..duhh
![]()
Hetzelfde hierquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:53 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik hou het vol. Ik blijf het op tv volgen en ga geen nieuwe aflveringen downloaden. Ik download alleen 1 tot 3 omdat ik die gemist heb.
Yeahhquote:Op woensdag 12 april 2006 11:51 schreef Christibel het volgende:
![]()
Heerlijk morgen is het alweer !! Mannetje naar de brandweertraining en ik lekker kijken !! Eerst CSI en dan PB
![]()
![]()
Owja CSI wou ik ook nog gaan kijkenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Yeahh, eerst de 2de deel van de CSI-crossover
...Daarna aflevering 5 van Prison Break
![]()
![]()
Daarna jensenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
CSI Crossover gevolgt door Prison Break heerlijk
Of je gaat nu wel leren en kijk je het morgen op RTL7, aangezien die zender de volgende dag de uitzendingen van RTL5 herhaaltquote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef Nuna het volgende:
Hmm, vanavond kan ik dus niet meer leren voor mijn schoolexamenTeveel mooie programma's
De vrijdagavond is inderdaad altijd wel leuk op tv zeker nu iedere keer weer de herhaling van prison break langs komt.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:15 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb er weer zin in vanavond.
Toch wel, samen met vrijdagavond, de leukste TV avond van de week.
Ik bedoelde eigenlijk, Wie is de mol en Lost op de vrijdagavondquote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De vrijdagavond is inderdaad altijd wel leuk op tv zeker nu iedere keer weer de herhaling van prison break langs komt.![]()
Het is weer een erg leuke afleveringquote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Jasza het volgende:
We got a Runner.
Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 22:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het is weer een erg leuke aflevering
Dat luik dat scheef zat? Waar ze nog twee keer op inzoomden?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:25 schreef Jasza het volgende:
Hoe kwam die gozer nou weer in die kamer
via dat rooster waar die nog naar keek omdat het scheef stond.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:25 schreef Jasza het volgende:
Hoe kwam die gozer nou weer in die kamer
Ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
via dat rooster waar die nog naar keek omdat het scheef stond.
Maar was dit nou ep5?
Ik wacht ook lekker weer een weekje af.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Goeie aflevering weer! Ik wil die preview van de volgende keer nog helemaal niet zien.
Nou en anders ik welquote:Op donderdag 13 april 2006 22:36 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Hij was weer goed, heb wel een paar keer met gekromde tenen op de bank gezeten![]()
![]()
Inderdaad. Anders weet ik dat ik ook meteen 7 en verder ga downloaden en dan na het paasontbijt niets meer van me laat horen.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Gewoon lekker een weekje wachten joh, is leuk
Dat is voor de Rtl5 kijker op donderdag nog niet bekendquote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alleen vraag ik me af wie die geheime vrouw is, de opdrachtgever, aan de phone, dat snap ik ff niet.... is zij al bekend?
Iemand al enig idee na deze paar afleveringen hoe dat zit? (wat je dus zou moeten weten als je alleen deze afleveringen hebt gezien)
Ik heb alles gezien vanaf afl 2 en ik heb persoonlijk geen idee.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alleen vraag ik me af wie die geheime vrouw is, de opdrachtgever, aan de phone, dat snap ik ff niet.... is zij al bekend?
Iemand al enig idee na deze paar afleveringen hoe dat zit? (wat je dus zou moeten weten als je alleen deze afleveringen hebt gezien)
hm, maar er zijn dus nog geen aanwijzingen geweest, die ik over het hoofd heb gezienquote:Op donderdag 13 april 2006 23:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is voor de Rtl5 kijker op donderdag nog niet bekend...geduld is een schone zaak
..
Ik ga de dvd`s maar aanschaffen ga dit geen weken vol houden om te w8ten.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het wordt echt iedere week spannender, damn.
Beste serie sinds ......ever [afbeelding]
Volgende week wordt het een complete chaos[afbeelding]... yes!!
[afbeelding]
Dat bewijsmateriaal gaan ze dus echt nooit meer krijgen, lijkt het wel. Er blijft niks (of niemand) meer overIk ben benieuwd.
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien vanaf afl 2 en ik heb persoonlijk geen idee.
Het blijft me trouwens verbazen hoeveel vrijheid die gasten hebben![]()
Net ook laatste stuk van Escape from Alcatraz gezien, godsgruwelijke film![]()
Clint Eastwood mijn held![]()
Hehe.... ga je ze aanschaffen of downen?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:28 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik ga de dvd`s maar aanschaffen ga dit geen weken vol houden om te w8ten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |