Sorry, je hebt gelijk, verkeerde vb gepakt en van daaruit kromme redenatie opgezet, had het ff na moeten lezen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:34 schreef Symer het volgende:
Moet dat niet andersom zijn? Dus 8/7c (8 uur in New York is 7 uur in Central).
Geen idee, in Toronto (CA) is de zomertijd afgelopen weekend ingegaan iig. Maar het tijdsverschil was afgelopen week 7 uur, geen 5. Klok ging namelijk vooruit hier, en daar niet.quote:Op maandag 3 april 2006 17:35 schreef Merkie het volgende:
Maar de zomertijd gaat in de USA toch 2 weken later in? Dus dan is het nu 5 uur verschil toch.
Mooie topic-titelquote:Op maandag 3 april 2006 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
In deze bloedstollende hitserie pleegt Michael een bankoverval om in dezelfde gevangenis als zijn broer terecht te komen.
Met een plattegrond van de gevangenis op zijn lijf getatoeerd wil hij zijn ter dood veroordeelde broer bevrijden.
[afbeelding]
bron
Robin Tunneyquote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef NiNi het volgende:
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html
http://www.fox.com/prisonbreak/
http://prisonbreak.fan-sites.org/
Wat sites bij wijze van tvp.
[afbeelding]
Cast
[afbeelding]
Wentworth MillerPrison Break
quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik mis Abruzzi, hij is zo tof.
Ik hoop dat ie echt snel weer terugkomt en dikke wraak neemt op die creep..
Ik vond dat juist wel tof eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vond trouwens dat met die goddelijke hallucinaties van Abruzzi een beetje lame.
Dat was idd een beetje non-abruzzi-stylO....hij mOest T-Bag gewoonnnnnnquote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Vond trouwens dat met die goddelijke hallucinaties van Abruzzi een beetje lame.
Op maandag om 8 uur savonds aldaarquote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef Steve-O het volgende:
Word prison break nou in de US op zondag of op maandag uitgezonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long version:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als toetje, description for episode 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hi![]()
vanavond na 8 uur staat i meestal op internet en anders morgenquote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef arucard het volgende:
Wanneer komt de nieuwe ep in goede kwaliteit?Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
Ik vond Abruzzie erg lijken op die fto van Fibernatie ( hoe je het dan ook mag schrijven)quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik mis Abruzzi, hij is zo tof.
Ik hoop dat ie echt snel weer terugkomt en dikke wraak neemt op die creep..
misschien dubbelrol in serie 2 ?Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
Ok bedankt was een beetje de weg kwijt met al die gelekte episodesquote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Op maandag om 8 uur savonds aldaar![]()
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Euhh, nou neejquote:Op maandag 3 april 2006 18:22 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik vond Abruzzie erg lijken op die fto van Fibernatie ( hoe je het dan ook mag schrijven)
misschien dubbelrol in serie 2 ?![]()
hi![]()
Ach dat is toch niet leuk, al die beschrijvingen over nog komende afleveringen..'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Dan lees je ze toch niet, ik heb niet zomaar spoilers gebruiktquote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef crossover het volgende:
Ach dat is toch niet leuk, al die beschrijvingen over nog komende afleveringen..![]()
![]()
hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 18:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als toetje, description for episode 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: