Sorry, je hebt gelijk, verkeerde vb gepakt en van daaruit kromme redenatie opgezet, had het ff na moeten lezen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:34 schreef Symer het volgende:
Moet dat niet andersom zijn? Dus 8/7c (8 uur in New York is 7 uur in Central).
Geen idee, in Toronto (CA) is de zomertijd afgelopen weekend ingegaan iig. Maar het tijdsverschil was afgelopen week 7 uur, geen 5. Klok ging namelijk vooruit hier, en daar niet.quote:Op maandag 3 april 2006 17:35 schreef Merkie het volgende:
Maar de zomertijd gaat in de USA toch 2 weken later in? Dus dan is het nu 5 uur verschil toch.
Mooie topic-titelquote:Op maandag 3 april 2006 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
In deze bloedstollende hitserie pleegt Michael een bankoverval om in dezelfde gevangenis als zijn broer terecht te komen.
Met een plattegrond van de gevangenis op zijn lijf getatoeerd wil hij zijn ter dood veroordeelde broer bevrijden.
[afbeelding]
bron
Robin Tunneyquote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef NiNi het volgende:
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html
http://www.fox.com/prisonbreak/
http://prisonbreak.fan-sites.org/
Wat sites bij wijze van tvp.
[afbeelding]
Cast
[afbeelding]
Wentworth MillerPrison Break
quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik mis Abruzzi, hij is zo tof.
Ik hoop dat ie echt snel weer terugkomt en dikke wraak neemt op die creep..
Ik vond dat juist wel tof eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vond trouwens dat met die goddelijke hallucinaties van Abruzzi een beetje lame.
Dat was idd een beetje non-abruzzi-stylO....hij mOest T-Bag gewoonnnnnnquote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Vond trouwens dat met die goddelijke hallucinaties van Abruzzi een beetje lame.
Op maandag om 8 uur savonds aldaarquote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef Steve-O het volgende:
Word prison break nou in de US op zondag of op maandag uitgezonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long version:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als toetje, description for episode 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hi![]()
vanavond na 8 uur staat i meestal op internet en anders morgenquote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef arucard het volgende:
Wanneer komt de nieuwe ep in goede kwaliteit?Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
Ik vond Abruzzie erg lijken op die fto van Fibernatie ( hoe je het dan ook mag schrijven)quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik mis Abruzzi, hij is zo tof.
Ik hoop dat ie echt snel weer terugkomt en dikke wraak neemt op die creep..
misschien dubbelrol in serie 2 ?Sometimes people write the things that they can't say !
Ok bedankt was een beetje de weg kwijt met al die gelekte episodesquote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Op maandag om 8 uur savonds aldaar![]()
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Euhh, nou neejquote:Op maandag 3 april 2006 18:22 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik vond Abruzzie erg lijken op die fto van Fibernatie ( hoe je het dan ook mag schrijven)
misschien dubbelrol in serie 2 ?![]()
hi![]()
Ach dat is toch niet leuk, al die beschrijvingen over nog komende afleveringen..'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Dan lees je ze toch niet, ik heb niet zomaar spoilers gebruiktquote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef crossover het volgende:
Ach dat is toch niet leuk, al die beschrijvingen over nog komende afleveringen..![]()
![]()
hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 18:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als toetje, description for episode 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
Je weet maar nooit ik blijf in ieder geval gewoon afwachtenquote:Sometimes people write the things that they can't say !
Nou zegquote:Op maandag 3 april 2006 18:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan lees je ze toch niet, ik heb niet zomaar spoilers gebruikt![]()
![]()
![]()
Ik ga ze ook echt niet lezen maar je hoeft niet zo te reageren
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Voor de mensen die benieuwd zijn naar het liedje dat gebruikt wordt in aflevering 5..
Genaamd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
My badquote:Op maandag 3 april 2006 18:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik ga ze ook echt niet lezen maar je hoeft niet zo te reageren
hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 18:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als toetje, description for episode 18Hoezo al 18, slaan ze 17 over voor het gemak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Al dat gedoe met die spoilers ik wacht wel gewoonSometimes people write the things that they can't say !
Omdat een korte samenvatting van aflvering 17 al voorbij gekomen is, in de vorige topic #3..quote:Op maandag 3 april 2006 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoezo al 18, slaan ze 17 over voor het gemak?
hi![]()
Ik hoop dat abruzzi die pedo hard aanpakt, die kerel is irritantRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Errgg vette serieHeb nu t/m 15 gezien, vanavond maar even naar 16 kijken... Is er al een goede versie?
edit: oh wacht hij komt vanavond/vannacht pas op tv in de USA![]()
![]()
Ok no problemquote:
'Expand my brain, learning juice!'
Voor de goede versie moet je w8en tot morgen, hij wordt namelijk vandaag pas uitgezonden in Amerika...quote:Op maandag 3 april 2006 19:13 schreef Whizzkith het volgende:
Errgg vette serieHeb nu t/m 15 gezien, vanavond maar even naar 16 kijken... Is er al een goede versie?
hi![]()
idd, een goede film is dat, zeker een aanrader voor de PBfans hier!quote:quote:Op maandag 3 april 2006 17:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sowieso is de casting echt briljant! Allemaal!
Bellick, the Pope, de gevangenen. Echt super.helemaal mee eens, keigoede typecasting.
![]()
Het voelt goed hè?
A je to!![]()
klopt het dat het binnenkort weer vanaf 1 wordt herhaald op de nederlandse tv???ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]![]()
Prison Break (NL) #2: Ook een hit in Nederland?quote:Op maandag 3 april 2006 19:18 schreef MadMarine het volgende:
klopt het dat het binnenkort weer vanaf 1 wordt herhaald op de nederlandse tv???RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
hier robert Knepper ( t bag )in een hele andere rol
Sometimes people write the things that they can't say !
De strenge huis vader hahaSometimes people write the things that they can't say !
In de laatste afleveringen zie je hem maar weinig meer aan het gebouw van de pope bouwen. Is dat opeens voorbij nu hij met die werkploeg veel aan het graven is?"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Zelfs in pak vind ik T-bag er nog een wat sneaky look hebben
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Behalve die geheim agent, die irriteert me, voor de restquote:Op maandag 3 april 2006 19:17 schreef melonovy het volgende:
[..]
helemaal mee eens, keigoede typecasting.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die geheime agent is echt engquote:Op maandag 3 april 2006 19:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Behalve die geheim agent, die irriteert me, voor de rest![]()
![]()
...soort Agent Smith van de Matrix
hi![]()
Die agent is juist briljant.
Z'n onverschillige en luchtige manier van reageren is echt freaky juist.-![]()
Wel grappig dat sinds deze serie in NL is uitgezonden de topics in een stroomversnelling terecht zijn gekomen. Eerste 12 afleveringen waren goed voor anderhalf topic, nu al anderhalf topic voor 2 afleveringen.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Tjah, prisOn break héquote:Op maandag 3 april 2006 20:33 schreef TC03 het volgende:
Wel grappig dat sinds deze serie in NL is uitgezonden de topics in een stroomversnelling terecht zijn gekomen. Eerste 12 afleveringen waren goed voor anderhalf topic, nu al anderhalf topic voor 2 afleveringen.
hi![]()
Bericht aan Dr.Daggla
Ik heb een OP gemaakt, misschien is het wel aardig om zo onze eigen topics voor PB ook wat meer structuur en duidelijkheid te geven (voor met name de nieuwellingen)Link naar OP
Code even kopieren en plakken.
Als er nog mensen geïnteresseerd zijn om stukjes te schrijven over de hoofdpersonen, be my guest, misschien dat ik er anders van het weekend nog aan begin.![]()
Done, heel vette OP trouwens.quote:Op maandag 3 april 2006 20:37 schreef Miguel het volgende:
Bericht aan Dr.Daggla
Ik heb een OP gemaakt, misschien is het wel aardig om zo onze eigen topics voor PB ook wat meer structuur en duidelijkheid te geven (voor met name de nieuwellingen)Link naar OP
Code even kopieren en plakken.
Als er nog mensen geïnteresseerd zijn om stukjes te schrijven over de hoofdpersonen, be my guest, misschien dat ik er anders van het weekend nog aan begin..
Wel dit deel weggehaald onder het kopje "vorige topics"-![]()
Zouden die medewerkers het niet doorhebben dat die episodes steeds leaken?Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Erg sterke episode 16
Wil idd nu wel is weten waar abruzzi is?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
ja, niks aan te doen tochquote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zouden die medewerkers het niet doorhebben dat die episodes steeds leaken?![]()
hi![]()
Nee, scorfield belde het ziekenhuis maar die gaven geen informatie vrij dacht ik.quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef tonks het volgende:
Is abruzzi niet (gewoon) dood?![]()
Zolang er niks over gezegd wordt, mag je aannemen dat hij nog gewoon leeft...quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef tonks het volgende:
Is abruzzi niet (gewoon) dood?A.M.A.B![]()
dat zou iets te makkelijk zijn voor zo'n belangrijke personage, Abruzzi zou namelijk toch zorgen voor een vliegtuid e.d.quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef tonks het volgende:
Is abruzzi niet (gewoon) dood?
Abruzzi![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Linc_The_Sink op 03-04-2006 22:36:30 ]hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:10 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee, scorfield Sucre belde het ziekenhuis maar die gaven geen informatie vrij dacht ik.hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
dat zou iets te makkelijk zijn voor zo'n belangrijke personage, Abruzzi zou namelijk tochDat is geen spoiler toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abruzzi![]()
![]()
Tjah, sommige mensen kunnen de verleiding niet weerstaan om toch een kijkje te nemen in het USA topicquote:...maar ik zal het ff edit-en
hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef Glacius het volgende:
Ongelooflijk, wat een serie. Ik ben verslaafd.![]()
Ik ook.![]()
meldt zichquote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef Glacius het volgende:
Ongelooflijk, wat een serie. Ik ben verslaafd.
hi![]()
quote:quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Vette OP![]()
!!!
netjes gedaan Miguel..
Dank u, dank u. Ik snap niet waarom we voor deze geweldige serie nog geen fatsoenlijke OP hadden. Volg de serie al sinds de eerste eps in augustus, jammergenoeg liep het topic hier toen voor geen meter, er waren nog niet zoveel mensen die keken waarschijnlijk, maar nu zag ik ineens dat jullie al aan een deel 3 waren gekomen dat bijna vol was, dus het is schijnbaar ook opgepakt door andere nederlandse kijkers hier (hoorde dat het hier pas geleden op tv wordt uitgezonden? * Miguel kijkt eigenlijk nooit Nlse tv...)quote:
Morgenvroeg ep16Had van 14 de scr kunnen weerstaan, maar van 15 toch zitten kijken, waar ik achteraf nogal spijt van had. Dus ik wacht nu netjes op de echt HDTV rips, toch meer genieten
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: